Clausstraat 17

Eric Berghuis beoordeelde op 2019-07-15

Sharon Scase beoordeelde op 2019-07-15

Peter Goverde beoordeelde op 2019-07-15

Erik Schreuder beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering. Komt belofte na. Tevreden.

Jacq Broer beoordeelde op 2019-07-13

Marjan Dungen beoordeelde op 2019-07-12

Natasja Ridder beoordeelde op 2019-07-10

R.T. Jongsma beoordeelde op 2019-07-10

Ik ben dik tevreden over Zwembadin!
Scherpe prijzen en vlotte verzending!

Richard Berwald beoordeelde op 2019-07-08

wally wegman beoordeelde op 2019-07-07

Snel geleverd. Juiste prijs

Bart Peeters beoordeelde op 2019-07-04

Super snel geleverd en was ook nog eens de goedkoopste... 👍

Kees VandeRotte beoordeelde op 2019-07-03

Snelle en correcte levering

Rien Veerman beoordeelde op 2019-07-03

Heb een luchtpomp besteld (een Intex quick fill 110 1100liter lucht p/m en in de advertentie stond oververhit beveiliging.) ik kreeg een Intex quick fill 220 die minder lucht levert als een andere luchtpomp die 330 liter p/m geeft. Verder kijk ik in het bijgeleverde boekje en daarin staat max 10 gebruiken ivm oververhitting! Het telefoon nummer wat op de site staat is niet in gebruik, en per e-mail foto,s van apparaat en tekst uit het boekje gestuurd. 4 dagen later een bericht dat ik het goede product heb gehad en dat ik het terug kon sturen op mijn kosten. Dus ben €12 kwijt aan verzendkosten terwijl zij niet sturen wat ze beloven. Aangezien ze niet telefonisch bereikbaar zijn kun je geen direct contact hebben, dus een zeerrrrr onbetrouwbaar bedrijf anders zetten ze wel een goed telefoon nummer op de site. Ik heb ze in de mail kenbaar gemaakt dat het telefoonnummer niet in gebruik is.

Evert Pellegrom beoordeelde op 2019-07-02

Wim Versleijen beoordeelde op 2019-07-02

Lida Chatrer beoordeelde op 2019-07-02

Goede snelle service

Roy Spanjaard beoordeelde op 2019-07-01

Davy Geelen beoordeelde op 2019-06-30

Het artikel is goed alleen de levering duurde langer

Hilda Klijnstra Klijnstra beoordeelde op 2019-06-30

saskia donker beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering en overzichtelijke site