Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Markkade 1
4815 HJ Breda
0768200811
KvK 20125866

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

5,2

2013

Jansen beoordeelde op 2013-08-04

Ook wij horen bij de rij mensen met slechte ervaringen. De
bestelling wordt ondanks herhaaldelijke beloftes niet geleverd, er
wordt niet gereageerd op mails. Uiteindelijk hebben we de
bestelling geannuleerd en geld terug gevraagd. Dat hebben we
ondanks wederom telefoon niet binnen. Lijkt me gevalletje Radar!

T. beoordeelde op 2013-08-04

Wij zijn tevreden over deze webshop. Woensdagavond hebben we een zwembad besteld en vrijdag hadden we hem thuis. Wel zou het fijn zijn dat je een bevestiging krijgt dat de bestelling op voorraad is en wanneer hij verzonden gaat worden.

Boers beoordeelde op 2013-08-03

Bestelling na 8 werkdagen binnen gekregen. Buiten het feit om dat de communicatie niet altijd eenduidig en transparant is toch blij dat we de bestelling binnen hebben gekregen. Tip voor volgend jaar: neem wat meer vakantiekrachten in de hand om bij het warme weer alle bestelling spoedig af en goed af te werken.

wiersma beoordeelde op 2013-08-03

op 18/7 3 dingen besteld en betaald. Aflevering op 27/7, er kwam toen slechts de helft. Nogmaals gemailed en gebeld, het zou worden gebracht in de komende 2 dagen. Maar nog niets. Misschien kunt U beter een concrete afspraak voor levering met deze mensen maken, als U er iets zou willen bestellen. WIJ HOPEN NOG STEEDS OP EEN GOEDE AFLOOP.

Jan K. beoordeelde op 2013-08-01

Na een week had ik mijn bestelling nog niet binnen. Ik ben
vanuit het midden van het land naar Breda gereden omdat ik
het aanbod kreeg mijn zwembad op te halen met korting.
Deze toko aan Markkade 1 blijkt een Online Marketing Bureau
(SEO) en internetbedrijf (MetMeer) te zijn. Personeel wordt
door dik persoon (baas?) achterin aan het werk gezet voor
webshop. Onprofessioneel, bestel hier niet!!!!!!!

Frank beoordeelde op 2013-08-01

Hier bestellen wij nooit meer!!!

Vorige week (7 dagen geleden) chloortabletten en een drijver besteld en direct betaald. Van de week een paar keer gebeld en er werd mij verzekerd dat de bestelling onderweg was. Nu heeft mijn vrouw vandaag weer gebeld en wat bleek? Aan heel de bestelling was nog niets gedaan! Sterker nog: de chloortabletten zijn niet eens op voorraad. Bestelling geannuleerd.

pia beoordeelde op 2013-08-01

mijn ervaring is slecht dit bedrijf beloofd van alles en komt niks na de damens aan de telefoon weten ook niks als je ergens naar informeerd en als je dan maar spullen anuleerd omdat ze niet leveren bezorgen ze het 3 dagen later bij me buren veel moeite gedaan om terug te sturen maar de zelfde dag nog opgestuurd dinsdag toch nog eens gebeld en gemailt en zowaar antwoord op mijn mail gehad ze zouden het geld overmaken ondaks dat het ondertapijd wat bij mijn bestelling zat niet meer verkoopbaar was maar ik heb het niet open gehad en als ze hun werk goed gedaan hadden dan had ik het nooit terug hoeven te sturen want het was geanuleerd dus ik raad iedereen aan bedenk je 2 keer voordat je hier wat koopt

Steven D beoordeelde op 2013-08-01

Vandaag na ruim een week zwembad binnen. Maandag gechat
met werkneemster en het zou deze week binnenkomen. Toch nog
goed gekomen. Voortaan eerst bellen of het op voorraad is, want
daar klopt helemaal niks van.
Door toezegging 3 sterren anders 1 ster

Sharmila beoordeelde op 2013-08-01

Ook ik heb zeer slechte ervaring met deze webshop.
Op 29-07 een bestelling geplaatst en tot op heden nog niets onvangen.
Vandaag heb ik diverse keren gebeld, maar er werd tot mijn verbazing
steeds opgehangen! Ik heb meteen een email verzonden dat ik mijn
order per direct annuleer en mijn geld binnen 3 werkdagen terug gestort
wil hebben. nog steeds geen reactie!
Wat een slechte webshop. Ik

Boers beoordeelde op 2013-08-01

Ook een zwembad besteld (en betaald) tijdens de hittegolf. Denkbaar dat het dan drukker is en dat de levering wat langer op zich laat wachten echter een week later nog geen bericht dat het verzonden is. Tweemaal via de mail contact gehad en de toezegging dat het uiterlijk gisteren binnen zou zijn maar nog steeds niets. Gisteren in contact proberen te komen maar dit is niet gelukt. Zeer slecht!

Twan beoordeelde op 2013-08-01

Eens met alle onderstaande slechte(!) ervaringen. Als je wat research
doet blijkt dat op deze site meerdere webshops van Van Oers zijn.
Hondenvoerbestellen, zwembadenwebshop, hulpwinkel. Hoe kun je dan
in vredesnaam een goed bedrijf runnen? Ik heb na 10 dagen wachten,
3x bellen, mailen nog steeds geen pakket en geen geld op mijn rekening
gehad! Doe er wat aan! Ik bestel nooit meer!!

Masja beoordeelde op 2013-07-31

Waarom heeft deze shop in hemelsnaam een keurmerk?
Overigens ik heb bij zwembadstofzuigers.nl besteld, maar dat
hoort dus bij elkaar. Heb nu mijn geld teruggevraagd, en dat ik
het morgen op mijn rekening wil hebben. Ben benieuwd.

Tip voor de shop: haal in ieder geval al die meldingen over
snelle levering van uw site.

Gerrie beoordeelde op 2013-07-31

Een en al oplichterij. Hebben jullie de facebookpagina al gezien? Daar
staat dat de eigenaar op vakantie was tijdens de drukste periode van
het jaar. Ook directeuren mogen op vakantie, maar dat doe je toch niet
in hartje zomer? Vandaag voor de 4x gebeld, personeel zegt zelfs maar
officieel met 2 man te zijn. Kom ik er achter dat dhr van Oers meerdere
webshops op Markkade 1 heeft. TIP: Kap er mee!

Gitte beoordeelde op 2013-07-30

Wat een slechte webwinkel. Ik heb 3x telefonisch contact gehad en nog
een keer per mail en kreeg telkens iets anders te horen. Uiteindelijk was
het zwembad helemaal niet op voorraad en werd de order geannuleerd.
Klanten worden zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden en de
communicatie is belabberd. Advies om hier niks te bestellen!!!

Koen Hendriks beoordeelde op 2013-07-29

Op 9-7 een deel van de bestelling geannuleerd. Op 10-7 de bevestiging
gekregen dat dit geen probleem is en dat het verschil zo snel mogelijk wordt
terruggestort.
Twee mails verstuurd maar geen reactie..
Slechte service wat dat betreft!

Edwin beoordeelde op 2013-07-29

Wat een vreselijke winkel dit zeg. Een week geleden een bestellingen geplaatst welke nog steeds niet geleverd is. De website gaf aan dat er in 2-3 dagen geleverd werd omdat alles voorradig was. Net navraag gedaan en ze hopen dat het einde van deze week geleverd gaat worden vanwege de drukte........mijn hoela zeg....wat vreselijk slecht !

Xander Schenk beoordeelde op 2013-07-29

Dinsdag 23 juli een bestelling gedaan. Volgens de site waren er nog 2 zwembaden op voorraad. Levertijd 1 dag. Woendag middag order nagekeken en stond nog steeds op nieuw. Even bellen. Antwoord het is erg druk, maar uw zwembad is gereseveerd voor u. Kan alleen uw order niet vinden, want deze is nog niet verwerkt. U heeft uiterlijk vrijdag de verzendcode binnen. Niets dus!! Vandaag weer gebeld. Zwembad is niet op voorraad. Raar, want hij was voor mij gereserveerd. Maar we gaan morgen of overmorgen de bestellingen nakijken en dan gaan wij uw zwembad bestellen. Heel misschien krijgt u hem deze week nog binnen. Gelijk de order geanuleerd. Netjes mijn rekeningnummer gevraagd en dan komt het antwoord. Misschien heeft u morgen of overmorgen het geld op uw rekening. Wat een waardeloze service en antwoorden. Site zit er mooi uit, maar daar blijft het
dan ook bij. En alles op de enorme drukte afschuiven vind ik wel erg makkelijk. Een goed voorraadsysteem en orderverwerking doet wonderen.

Sylvia beoordeelde op 2013-07-29

Nog nooit ergens zoeen slechte service meegemaakt, een hoop
beloven maar NIETS doen.

Bart peters beoordeelde op 2013-07-29

Snap niet dat dit bedrijf een keurmerk mag dragen. Misschien heeft dit
keurmerk geen waarde. Mijn bestelling nog niet binnen naar een dikke
week en weer gebeld . Nu is het fout gegaan bij de post ,is het antwoord .
Vervolgens het antwoord dat ze niet gelijk een nieuwe kunnen sturen
want hij is niet voorradig. Erg vreemd op desite wel. Dit bedrijf
bedonderd de boel gewoon. Keurmerk, niks waard dus

Jannie beoordeelde op 2013-07-29

Vandaag maar weer eens gebeld met de Zwembadenwebshop.
Ze vertelde mij dat ze vandaag afgestuurd zouden worden maar helaas weer niets verstuurd. Dit is een bedrijf die zeker geen keurmerk mag hebben. Komen hun beloftes ook niet na.
De order staat nogsteeds als nieuw en er is nog steeds niets mee gebeurd. Dit gaat me zeker 15 euro kosten en heb ik nog niets leverings en retourkosten namelijk.