waterstede 97

9,0

The Feedback Company 376 9,0
2014

Chiel beoordeelde op 2014-05-27

Gisteren besteld vandaag in huis, echt supersnel.

bert beoordeelde op 2013-11-12

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Tijdens het gehele proces krijg je bij elke stap een melding en uiteindelijk een Track&Trace nummer.

Top

Aviba beoordeelde op 2013-11-12

Dit is een webshop met producten die voordelig en goed zijn. Service is
goed. Al verschillende producten gekocht zoals; een buitenlamp,
speaker en koptelefoon. Alles werkt goed met zeer duidelijke
gebruikaanwijzing. Eerlijke shop.

2013