al-ko-te.nl

al-ko-te.nl

Met de producten van AL-KO-TE maakt u altijd de juiste keuze!

AL-KO-TE produceert alleen gezond en voedzaam vijvervisvoer met natuurlijke ingrediënten, waarbij strenge kwaliteitscontroles hoog in het vaandel staan.
Zo kan iedere vijver eigenaar zijn of haar vissen het juiste voer bieden.

Door de bevindingen van vele voertesten, worden er nieuwe ingrediënten en toevoegingen gebruikt.
Deze zorgen voor de ontwikkeling en verbetering van de AL-KO-TE producten,om zo aan de behoeften van alle vijvervissen, maar in het bijzonder de behoeften van Koi te voldoen.

Al het voer wordt gekenmerkt door een optimale verteerbaarheid en een minimale belasting van het filter en vijverwater, waardoor de stabiliteit van de waterkwaliteit wordt gewaarborgd.
Daarnaast vermindert de lage fosfor waarde de groei van algen.
Of u vijvervissen houdt als hobby, of dat u professioneel kweekt, AL-KO-TE biedt u kwaliteitsvoer voor alle Koi en vijvervissen, dat u lang plezier van uw dieren garandeert.

Het AL-KO-TE recept voor succes:
Elk voer is slechts zo goed als zijn ingrediënten!

AL-KO-TE.NL is onderdeel van Dierect.nl
Wij zijn officieel importeur van AL-KO-TE Koi & Steurvoer.

Naast de diverse soorten voer, vind u in onze shop ook vijverbenodigdheden.

De zekerheden van https://www.al-ko-te.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016