Fok 32
1276HW Huizen

Marlie Zweers beoordeelde op 2017-03-30

Geen enkele op of aanmerking. Het geheel werd snel en volgens afspraak geleverd.

EPK-Heelsum beoordeelde op 2017-03-17

Goede en snelle afhandeling.

Bieke beoordeelde op 2017-02-10

Snelle levering en alles keurig verpakt! Een tevreden klant! Een aanrader voor anderen!

Els beoordeelde op 2017-01-21

Snelle levering, prima geregeld.

Els van Herk beoordeelde op 2017-01-06

Netjes op tijd geleverd. Producten zien er goed uit.

S.A.Melikian beoordeelde op 2016-06-01

Mooie artikel snel geleverd

Gerjan beoordeelde op 2016-05-02

Snel verzonden, goede prijzen en verzendkosten zijn ook goed. Hele mooie kwaliteit en ben erg tevreden. Dit is precies wat ik zocht!

Ans beoordeelde op 2016-04-18

Alles helemaal top, en in een mooie verpkking

Ingrid beoordeelde op 2016-04-09

heel tevreden, zondag besteld, maandag email met bevestiging van verzending bestelling ontvangen en dinsdag de sleutelhanger (netjes in een kado tasje verpakt) ontvangen.

Femke beoordeelde op 2016-04-08

Snelle levering en leuk verpakt. Top!

Sanne beoordeelde op 2016-04-05

Heel leuk verpakt en op tijd in de bus ontvangen.

2016