Kleterstraat 20
3862 CA Nijkerk
KvK 71262083

Antonie beoordeelde op 2019-06-08

Super e een enorme vlotte service

Marjanne Doornwaard beoordeelde op 2019-06-04

Het ziet er zeker goed uit..Echter ik had 2 boekjes laten maken. 1 die bij mijzelf bezorgt moest worden en 1 bij een vriendin..Nu heb ik beide boekjes thuis ontvangen

Cindy beoordeelde op 2019-05-24

Zeer goede service en levering op tijd. Top.

Keijser & Drieman Makelaars beoordeelde op 2019-05-13

zeer klantvriendelijke website met veel gemak samen te stellen boekjes.

Facundo Lopez beoordeelde op 2019-05-01

Wel, jammergenoeg was het cadeau niet op tijd afgeleverd. Het duurde meer dan één maand voordat het terecht was bij de jarige.
Waarom het zoooo lang duurde om op het adres op Aruba afgeleverd te worden, mag Joost weten.
En tracking kon ook niet want het bleef steken bij die ene aanmaakdatum en met deeptrack ook niet te tracken.

Zullen we zien bij een volgende bestelling wat er voor raars weer zal gebeuren

Marja beoordeelde op 2019-04-30

Het boekje is als het goed is, opgestuurd naar degene waarvoor ik het liet maken. Nog geen commentaar ontvangen.
Ik vind het wel wat duur geworden.

Joan Wagemans beoordeelde op 2019-03-15

Zeer snelle levering, de inhoud van het boekje ziet er mooi uit.
Helaas zaten er verschillende bollingen in het boekje. Misschien door verpakking of ergens tussen gezeten? Dat is wat jammer....

Luc van Ophoven beoordeelde op 2019-03-06

Snel, goed en mooi

Ben Van Ingen beoordeelde op 2019-02-14

Snel in huis, mooie kwaliteit

Rob beoordeelde op 2019-02-13

Duidelijke site, snelle en accurate levering!

Joan Wagemans beoordeelde op 2019-02-12

Prima service. Ik had teveel verzendkosten betaald en werd direct gebeld dat dit teruggestort zou worden,wat ook binnen een dag gebeurde.
Bestelling kwam snel binnen, goede kwaliteit.

Gerrie beoordeelde op 2019-02-08

Een mailtje gestuurd, direct reactie. Super

Marion beoordeelde op 2019-01-16

Uitstekend. Erg leuke en persoonlijke kadootjes, snelle en correcte levering.

N arifin beoordeelde op 2018-12-20

Werd goed en snel geholpen toen ik probleem hebt met de bestelling. En het boek dat ik bestelde is ook snel binnen.

Wim beoordeelde op 2018-12-20

Prachtig cadeau voor het huwelijk van mijn broer besteld en hun foto op omslag geplaatst. Ging allemaal lekker vlot.

Jaap beoordeelde op 2018-12-09

Een super motiverend cadeau voor een vriend die last heeft van slapeloosheid. Slaap lekker was heel makkelijk online te personaliseren!

GT beoordeelde op 2018-12-09

Een klein probleem werd snel en adequaat naar tevredenheid opgelost.

Simon van Loo beoordeelde op 2018-12-05

Prachtig boek! Mijn vrouw is helemaal blij.