Kleterstraat 20
3862 CA Nijkerk
KvK 71262083

Joan Wagemans beoordeelde op 2019-03-15

Zeer snelle levering, de inhoud van het boekje ziet er mooi uit.
Helaas zaten er verschillende bollingen in het boekje. Misschien door verpakking of ergens tussen gezeten? Dat is wat jammer....

Luc van Ophoven beoordeelde op 2019-03-06

Snel, goed en mooi

Ben Van Ingen beoordeelde op 2019-02-14

Snel in huis, mooie kwaliteit

Rob beoordeelde op 2019-02-13

Duidelijke site, snelle en accurate levering!

Joan Wagemans beoordeelde op 2019-02-12

Prima service. Ik had teveel verzendkosten betaald en werd direct gebeld dat dit teruggestort zou worden,wat ook binnen een dag gebeurde.
Bestelling kwam snel binnen, goede kwaliteit.

Gerrie beoordeelde op 2019-02-08

Een mailtje gestuurd, direct reactie. Super

Marion beoordeelde op 2019-01-16

Uitstekend. Erg leuke en persoonlijke kadootjes, snelle en correcte levering.

N arifin beoordeelde op 2018-12-20

Werd goed en snel geholpen toen ik probleem hebt met de bestelling. En het boek dat ik bestelde is ook snel binnen.

Wim beoordeelde op 2018-12-20

Prachtig cadeau voor het huwelijk van mijn broer besteld en hun foto op omslag geplaatst. Ging allemaal lekker vlot.

Jaap beoordeelde op 2018-12-09

Een super motiverend cadeau voor een vriend die last heeft van slapeloosheid. Slaap lekker was heel makkelijk online te personaliseren!

GT beoordeelde op 2018-12-09

Een klein probleem werd snel en adequaat naar tevredenheid opgelost.

Simon van Loo beoordeelde op 2018-12-05

Prachtig boek! Mijn vrouw is helemaal blij.