Kleterstraat 20
3862 CA Nijkerk
KvK 71262083

Marianne Maessen beoordeelde op 2019-08-14

Heel tevreden. Eenvoudig te bewerken en snelle bezorging. Kortom wat er beloofd wordt, wordt ook waar gemaakt.

Erwin van Dinteren beoordeelde op 2019-08-06

Heel snel in huis, ziet er erg leuk het boekje, zal mijn jarige Sarah blij mee zijn !!

Alkid beoordeelde op 2019-08-01

Snelle levering, inhoud klopt. Wel een kleien beschadiging aan kaft boek (ezelsoortje).

Galina Schoenmakers beoordeelde op 2019-07-30

Mooi en snel geleverd.
En de persoonlijke tekst en foto maken het helemaal af.

DAYNES beoordeelde op 2019-07-28

leuk en passend kado, supersnel gemaakt en geleverd.

Jeanpaul Weerts beoordeelde op 2019-07-20

Heel tevreden alles soepel verlopen donderdagavond besteld vrijdag de track en trace toegemaild gekregen.
Maandag bestelling geleverd.

Maarten Meulstee beoordeelde op 2019-07-16

Alles is prima gegaan, alleen is de looprichting van het binnenwerk niet goed.

Martine beoordeelde op 2019-07-10

Had een vraag en kreeg snel antwoord. Bestelling snel in orde gemaakt en ontvangen. Alles prima geregeld

Conny beoordeelde op 2019-07-09

Ik ben zeer tevreden over allespersoonlijk. Een overzichtelijke site en het bestelde artikel ziet er perfect uit en super snel binnen. Ik kom zeker weer terug.

I. Barkel beoordeelde op 2019-07-04

Leuk product, snelle afhandeling, goede communicatie i.v.m. bezorging.

Ineke beoordeelde op 2019-07-03

Snel geleverd , precies zoals afgesproken . Mooie afdruk van de foto op de voorkant. Ik ben heel tevreden met het eindresultaat

Antonie beoordeelde op 2019-06-08

Super e een enorme vlotte service

Marjanne Doornwaard beoordeelde op 2019-06-04

Het ziet er zeker goed uit..Echter ik had 2 boekjes laten maken. 1 die bij mijzelf bezorgt moest worden en 1 bij een vriendin..Nu heb ik beide boekjes thuis ontvangen

Cindy beoordeelde op 2019-05-24

Zeer goede service en levering op tijd. Top.

Keijser & Drieman Makelaars beoordeelde op 2019-05-13

zeer klantvriendelijke website met veel gemak samen te stellen boekjes.

Facundo Lopez beoordeelde op 2019-05-01

Wel, jammergenoeg was het cadeau niet op tijd afgeleverd. Het duurde meer dan één maand voordat het terecht was bij de jarige.
Waarom het zoooo lang duurde om op het adres op Aruba afgeleverd te worden, mag Joost weten.
En tracking kon ook niet want het bleef steken bij die ene aanmaakdatum en met deeptrack ook niet te tracken.

Zullen we zien bij een volgende bestelling wat er voor raars weer zal gebeuren

Marja beoordeelde op 2019-04-30

Het boekje is als het goed is, opgestuurd naar degene waarvoor ik het liet maken. Nog geen commentaar ontvangen.
Ik vind het wel wat duur geworden.

Joan Wagemans beoordeelde op 2019-03-15

Zeer snelle levering, de inhoud van het boekje ziet er mooi uit.
Helaas zaten er verschillende bollingen in het boekje. Misschien door verpakking of ergens tussen gezeten? Dat is wat jammer....

Luc van Ophoven beoordeelde op 2019-03-06

Snel, goed en mooi

Ben Van Ingen beoordeelde op 2019-02-14

Snel in huis, mooie kwaliteit