dotterlei 13
06 22 02 58 37

8,9

Nafisha Abdoelrahman beoordeelde op 2018-12-16

Nova Said beoordeelde op 2018-12-14

Fles plakkerig en vies geleverd... heel onduidelijk lijkt net AliExpress artikel. Helaas onvoldoende reslultaat ( fles halfleeg) en je betaalt zoveel voor niks)

Treurig!

Reactie van apetaminstore:
Wat vervelend, Nova. Het zit je niet mee met je bestelling en we hebben begrip voor de situatie. Het is zeker niet fijn als je iets niet krijgt zoals verwacht.
Maar sommige situaties, waaronder deze, hebben we helaas niet onder controle.
Wij kunnen jammer genoeg niet voorkomen dat de flesjes niet lekken tijdens het verzenden, waardoor het soms wat plakkerig bij de klant aankomt. Excuses hiervoor! De inhoud van het flesje is 200 ml en hoort echter half gevuld te zijn.

Jammer dat het niet de resultaten heeft gegeven die je had verwacht, dit hadden wij graag anders gezien. Maar wij wensen jou heel veel succes in je weight gain journey en bedankt voor je oprechte beoordeling. Appreciated.

I.A. Dalmar beoordeelde op 2018-12-14

Dankjewel Fatima!

Shani Nkundabanyanka beoordeelde op 2018-12-10

Dankje Shani :) !

Sharon Huibers beoordeelde op 2018-12-09

Duidelijk handig en super snel! En je krijgt zowaar een reactie op je vraag! Ik ben zeer tevreden!

Hoi Sharon,
Super om te lezen dat je zo tevreden bent!
Hier worden we heeel blij van :D

Dankjewel!

Bob Gerritsen beoordeelde op 2018-12-08

Gemakkelijk dat je een vorige bestelling kunt herhalen en ontvangst van bestelling goed te volgen via PostNL na paar dagen.

Hoi Bob,
Hartelijk dank voor je review. Erg gewaardeerd!

Ivette Brenda Adely Gijswijt beoordeelde op 2018-12-08

gr

Farhia Abubakar beoordeelde op 2018-12-06

Dankjewel voor je sterren <3

Nimo Omar noor beoordeelde op 2018-12-03

When they I called they told me if I order that day I will have next day but I took for 5 days to receive it

Hi Nimo,
Sorry to hear about the delivery time. Actually your package took 3 days, because order was placed on 22-11 & you received it on 24-11, I just checked to be sure. Also Postnl had 1 day of delay, sorry for that. So unfortunate we can't put our hands on that. But thank you for being honest, appreciated and we will definitely take this to better our service!

Ejean Cartwright beoordeelde op 2018-12-03

Dankjewel! :)

Ana beoordeelde op 2018-12-02

Ben zeer tevreden met de pillen. In anderhalve maand 7 kilo aangekomen, van 57 naar 64 kilo. Ik raad andere het zeker aan.

Hoi Ana,
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en wat goed dat je zoveel aangekomen bent in een korte tijd, wow! Heb je goed gedaan zeg. Je verhaal zal andere zeer zeker inspireren! Thank you <3

Sabah Aoulad Mhand beoordeelde op 2018-12-02

Dankjewel !

A. Lacroes beoordeelde op 2018-12-02

Reactie van apetaminstore:
Dankjewel voor je sterren!

Hanane Hajjioui beoordeelde op 2018-12-01

Reactie van apetaminstore:
Dankjewel voor je beoordeling!