Korze 23
5504 ML Veldhoven

Nijmeijer beoordeelde op 2019-04-13

OWC Geheugen uitbreiding voor mn iMac 2019 besteld, vragen vooraf snel beantwoord, op woensdag avond (heel laat) besteld, en op vrijdag kwam PostNL langs. Prima!

Robert beoordeelde op 2018-12-10

Zeer tevreden. Een OWC 12 port thunderbolt 2 dock gekocht, bijna twee jaar geleden. Opeens deden enkele poorten het niet meer. Zonder morren razendsnel hersteld cq vervangen.

Dick de Ronden beoordeelde op 2018-11-22

Zeer nette prijzen en een scherpe prijs voor een specifieke Apple SSD. Duidelijke informatie bestel- en verzendproces per e-mail. Bestelling zeer goed verpakt en snel (1 dag) verzonden.

M. beoordeelde op 2018-08-11

Prima producten voor een lage prijs

Danny beoordeelde op 2017-11-27

Ik ben tevreden, product is netjes geleverd en was goed verpakt. Je kan het verzendproces goed volgen. Het betrof de kit om een Imac 27 inch late 2012 te kunnen voorzien van een harddisk. De prijs van die kit was gunsiger dan die bij de concurrenten. Een punt van aandacht, ik heb via de website een vraag gesteld via het formulier, nooit antwoord op gehad.

Reactie van apple4you:
Er was een emailfout in de backend van de webshop.