Reaumurlaan 25

Lees
waarom

2015

H. beoordeelde op 2015-04-13

Goeie kwaliteit van producten en snelle levering. Ben erg tevreden.

H. beoordeelde op 2015-04-13

Goeie kwaliteit van producten en snelle levering. Heel tevreden.

Miqueline beoordeelde op 2015-04-05

Bestelling geplaatst en vervolgens zeer snel geleverd. Vraag over de bestelling werd ook vlot beantwoord. Aanrader!

Angel beoordeelde op 2015-03-17

Ik ben zeer tevreden over de snelle service van beauty4sale.nl. Ik ga hier zeker weten nog vaker een aankoop doen!

Anne Gijsberts beoordeelde op 2015-01-05

Heel erg tevreden en een hele goede service! Ga zo door

Saba beoordeelde op 2015-01-05

Ik vind het superfijn dat de producten dierproefvrij zijn - dat was voor mij dé reden om hier een bestelling te plaatsen. Verder vond ik de verzendkosten zeer zacht, zeker vergeleken met andere webshops en was er ook snelle service! Daar word je al helemaal gelukkig van. Het enige wat ik aan te merken heb is dat het assortiment mag worden uitgebreid met meer merken - desondanks zal ik in de toekomst zeker weer een bestelling plaatsen! :)

Saba beoordeelde op 2015-01-05

Ik vind het superfijn dat de producten dierproefvrij zijn - dat was voor mij dé reden om hier een bestelling te plaatsen. Verder vond ik de verzendkosten zeer zacht, zeker vergeleken met andere webshops en was er ook snelle service! Daar word je al helemaal gelukkig van. Het enige wat ik aan te merken heb is dat het assortiment mag worden uitgebreid wat betreft merken - desondanks zal ik in de toekomst zeker weer een bestelling plaatsen! :)

lucianne beoordeelde op 2014-12-30

Niet de eerste keer dat ik bestel en ook zeker niet de laatste keer. Ik had bij een bestelling per ongeluk de verkeerde kleur aangeklikt bij een browkit. Als hele fijne service had ik een kortingscode gekregen, zodat ik met korting de juiste kleur kon nabestellen!! Zeer gewaardeerd!! En als klap op de vuurwerkpijl, hahaha, zat er ook nog een extraatje bij!!

Michelle beoordeelde op 2014-12-24

Snelle levering en goede make up

Verena beoordeelde op 2014-12-22

Beauty4sale is een goede site, super goede kwaliteit. Lipsticks blijven super lang zitten, toppie!

lisman beoordeelde op 2014-12-19

Helemaaaal super:)) en goede producten

priscilla beoordeelde op 2014-12-03

Super snelle levering en hele mooie kleuren om je op te maken zekker een aanrader om make-up te bestellen:)

Daphne beoordeelde op 2014-11-07

Word snel bezorgd top producten helemaal tevreden !

Esther van Schaik beoordeelde op 2014-11-05

Super snelle service en ontzettend tevreden over mijn bestelde make up

Mystery shopper beoordeelde op 2014-10-13

We hebben Beauty4Sale onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een echtpaar die voor hun jarige dochter een leuk feestje organiseerden. Hier viel naast een high tea met de vriendinnen ook het onderling opmaken onder. Om deze reden wou het echtpaar hun dochter graag de roze aluminium beautycase cadeau doen. We vroegen aan de webwinkel of we de beautycase en enkele bijbehorende producten konden bestellen die vervolgens ingepakt zouden worden in de koffer. Dit zou dan een leuke verassing zijn wanneer dochterlief de koffer zou openen. We vroegen vervolgens of we de producten die we in de koffer wouden hebben in een excelsheet naar de webwinkel konden sturen. We kregen spoedig een reactie van de webwinkel waarin we uitvoerig werden geholpen. Zo gaven ze niet alleen antwoord op onze vragen maar vroegen ze ons ook of we advies en tips nodig hadden om leuke producten uit te kiezen voor in de koffer. Vanwege de uitgebreide hulp zijn we zeer tevreden over de webwinkel. We beoordelen Beauty4sale dan ook met de volledige vijf sterren.

Carina Veerman beoordeelde op 2014-10-09

Mooie producten, snelle levering en klantvriendelijk. Ik kom zeker weer terug!

Sanne appelboom beoordeelde op 2014-10-08

Super spullen super snel in huis! Top

Lieke de Lange beoordeelde op 2014-06-23

Ik ben erg blij met de make-up producten welke ik heb besteld. De doosjes gaan niet allemaal even gemakkelijk open, maar de rest is helemaal naar wens.

Lies beoordeelde op 2014-06-20

Top service. ze wisten alles over de pruducten te vertellen, en nu ik het ook geprobeerd heb,ben ik er achter gekomen dat ik altijd alles verkeerd heb gedaan altijd.. Blij blij blij!

Saskia beoordeelde op 2014-06-20

Fijne webshop met zeer goede producten. Snelle levering en qua prijs kwaliteitverhouding zit het ook goed. Aanrader dus!

Jenny beoordeelde op 2014-06-18

Zeer tevreden met het bestelde product, ontzettend snelle levering.