Nachtegaal 113
4872WJ Etten-leur
085- 303 6415

Theo beoordeelde op 2018-07-22

Mooie, stevige beukplanten. Hadden eerder ervaring bij andere leverancier opgedaan, maar levering van beukplanten was veel beter. Gelijk bij levering heb je planten met stevige stam, mooi wortelstelsel en al vrij veel en stevige takken. We hebben ze nu aantal maanden staan en zijn nog steeds zeer tevreden.

A. Smits beoordeelde op 2018-04-20

Uitstekend verpakt voor transport, alle afspraken kloppen, levering op afgesproken tijd. Slechts 2 mindere plantjes op een totaal van 75 is goed.
Zeer voordelig in prijs.

Hilde Dijk-Bruinenberg beoordeelde op 2018-04-19

Op tijd geleverd, prima planten

Peter van der Wateren beoordeelde op 2018-04-19

Bestelling snel volgens afspraak geleverd. Goed verpakt. Goed tips op de site helpen bij het "verwerken". Kort helder en compleet zonder onnodige toestanden. erg makkelijk.

Miriam Kleemans beoordeelde op 2018-04-17

Mooie planten. Volop wortels en knoppen!!

Frans Verbaas beoordeelde op 2018-04-16

Ad van der Wiel beoordeelde op 2018-04-16

Luc De Schrijver beoordeelde op 2018-04-13

Eelke beoordeelde op 2018-04-10

Verzorgde afhandeling van plantmateriaal. Klaar staande bestellingen zagen er prima verpakt uit.

Ed Wolters beoordeelde op 2018-04-09

Gert van der Rhee beoordeelde op 2018-04-09

Gewoon keurig geleverd op gevraagd tijdstip!

Jan Stuart beoordeelde op 2018-04-08

Dirk Blankenstein beoordeelde op 2018-04-08

M Rosmolen beoordeelde op 2018-04-07

Zowel goede service als planten

Gerald Mulder beoordeelde op 2018-04-06

Michael Leijte beoordeelde op 2018-04-05

Adilla Teunissen beoordeelde op 2018-03-31

Wil Adan beoordeelde op 2018-03-30

Heel tevreden, besteld en kon ze de volgende dag komen halen en ze stonden keurig klaar

Bart Smulders beoordeelde op 2018-03-28

Bart ten Brink beoordeelde op 2018-03-27

Bestellen was makkelijk. Er werd reactie gegeven op een bij geplaatste opmerking. Levering op afgesproken tijdstip. Verpakking van de 125 beuken keurig. En het plantsoen is erg gelijkmatig met mooi compact ontwikkelde wortels. Ze staan nu en afwachten of ze het net zo goed gaan doen als ze er uit zien. Tot toe dus top!