Nachtegaal 113

nico van bijsterveld beoordeelde op 2018-11-16

LFA van Steenbergen beoordeelde op 2018-11-15

Rene Berens beoordeelde op 2018-11-13

Rick Timmermans beoordeelde op 2018-11-13

Snelle service. Duidelijke communicatie over levertijd en leverdatum.

W Sielias beoordeelde op 2018-11-12

Uitstekende service door vakkundige mensen goed geholpen.
Levering volgens afspraak, alles was goed verpakt.
Perfect allemaal

B. Bikker beoordeelde op 2018-11-12

Jeroen Pelders beoordeelde op 2018-11-12

Super goede service.

R van den Endert beoordeelde op 2018-11-12

Afspraken van leveren goed gecommuniceerd en nagekomen. Planten netjes verpakt geleverd. Zagen er goed uit. Zeer tevreden.

Evelijn Garschagen beoordeelde op 2018-11-12

Alles makkelijk online te bestellen. De bestelling werd keurig op tijd bezorgd en de plantjes zagen er mooi uit!

Mike Streefkerk beoordeelde op 2018-11-11

Kon de planten snel op komen halen. Planten lagen netjes klaar. Zeer goed prijs/kwaliteit verhouding!

A.C. van Noort beoordeelde op 2018-11-11

A.C. van Noort beoordeelde op 2018-11-11

Herman van Wietmarschen beoordeelde op 2018-11-09

bestelling lag keurig klaar, werd nog ingepakt zodat de auto niet vuil werd, en we kregen ook nog goede raad mee voor het aanplanten van de beukenhaag.

Niels beoordeelde op 2018-11-08

Mooie planten, goede prijs en prima bezorging!

roel van den berg beoordeelde op 2018-11-08

Remco Zempoloeg beoordeelde op 2018-11-08

B Urlings beoordeelde op 2018-11-07

Rob van der Stel beoordeelde op 2018-11-07

Top service. Aanpassen van de wegopdracht geen enkel probleem. Vriendelijk, persoonlijk en correct.