Nachtegaal 113
4872WJ Etten-leur
085- 303 6415

Claudia beoordeelde op 2019-01-05

Vriendelijk personeel en mooie plantjes. We hebben ze 2 weken geleden geplant en ze doen het allemaal.

Edward Korsten beoordeelde op 2018-12-28

Toen ik belde kreeg ik de voicemail omdat de lijn bezet was. Nadat ik deze ingesproken had werd ik al binnen 10 minuten teruggebeld. Zeer attent en correct. Ze waren ook op de hoogte van mijn geplaatste order. Mijn vraag was of mijn levering kon plaatsvinden terwijl er niemand thuis was. Ze vertelde dat dat geen probleem was, het niet in ontvangst genomen hoefde te worden, en het netjes op een palet geleverd werd ingepakt in plastic. Zeer tevreden over de levering en de geleverde kwaliteit.

Jeroen Botermans beoordeelde op 2018-12-23

Snelle reactie en snelle afhandeling.

Patrick Vleer beoordeelde op 2018-12-11

Netjes op tijd geleverd. Mooie planten met mooie wortels. Ben benieuwd hoe ze aanslaan!

Lars Bouma beoordeelde op 2018-12-06

beuken bomen zien er goed uit, op tijd geleverd, netjes verpakt.
nu maar hopen dat ze aan slaan..

Frans Hoogendoorn beoordeelde op 2018-12-05

Jan van den Broek beoordeelde op 2018-12-01

Mijn bestelling lag reeds klaar toen ik kwam afhalen. Prijs is zeer acceptabel. Planten zijn van goede kwaliteit. Als ik nog meer planten nodig heb, ga ik zeer zeker terug naar dit adres.

Geertje Otten beoordeelde op 2018-11-30

Mooie beukenplanten. Goed doorworteld en goed verpakt. Geleverd volgens afspraak. Nu maar hopen dat ze allemaal aanslaan.

Piet Niemantsverdriet beoordeelde op 2018-11-26

Heel tevreden, mooie , goed gewortelde planten en goed op lengte, die ik besteld heb.
Lagen netjes gebost op mij te wachten, goed geholpen met laden, 235 stuks.
Zal zeker aanbevelen.

Peter Bos beoordeelde op 2018-11-25

Jack Aerts beoordeelde op 2018-11-25

Dennis Bouman beoordeelde op 2018-11-24

De levering ging nogal moeizaam.
Werd hiervoor netjes gecompenseerd.

Guido Reijmers beoordeelde op 2018-11-22

De beuken werden keurig conform afspraak op de juiste dag bezorgd en waren zorgvuldig verpakt. De beuken zagen er goed uit met grote en goed ontwikkelde wortels; nu maar hopen dat ze ook goed aanslaan.

W Siegers beoordeelde op 2018-11-21

Keurig op aangeven dag geleverd, mooie boompjes en keurig verpakt afgeleverd

Rob beoordeelde op 2018-11-20

Erg blij met de beukenhaag. Het pakket was netjes verpakt en de levering ging netjes. Jammer genoeg kwamen ze 3 uur later dan afgesproken.

Ad van tilburg beoordeelde op 2018-11-18

Bestelling lag klaar, behulpzaam tijdens in laden en goed plant advies.

Christian Broos beoordeelde op 2018-11-17

jose koolen beoordeelde op 2018-11-16