Nachtegaal 113
4872WJ Etten-leur
085- 303 6415

Kitty beoordeelde op 2017-11-17

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Mooie beuken, scherpe prijzen. Het staat prachtig, nu afwachten of alles aanslaat. Vooralsnog alleen maar tevreden!

familie Rikken beoordeelde op 2017-11-15

Mooie "verse" beukenplanten opgehaald in Etten Leur. Vriendelijke mensen die direct alles voor elkaar maken. Struiken zagen er fris en gezond uit en heb de dezelfde dag nog er in gezet. Haagje van 12 meter ziet er goed uit. Nu nog afwachten hoe ze aanslaan. Dat zien we dan in het voorjaar. Ik heb goede hoop.

Edwin Marrink beoordeelde op 2017-11-14

Zeer mooie planten, mooi vol en goede wortels. Goede service

Rene Galavazi beoordeelde op 2017-11-12

Keurig op tijd geleverd, compleet volgens bestelling; nu alleen nog afwachten of alle planten netjes uitgroeien tot een volle haag.

a zevenberg beoordeelde op 2017-11-09

zeer tevreden met de plantjes,ze zagen er prima en verzorgd uit,en ook correct geleverd, zeker een aanrader dit bedrijf

Theo Elsendoorn beoordeelde op 2017-11-07

We ontvingen prachtige beukplanten uitstekend verpakt. Het enige minpuntje was dat post.nl de planten enkele uren later leverde dan de aangegeven tijd. Verder is beukplanten.nl kwa kwaliteit/prijsverhouding een aanrader.

Eline Abma beoordeelde op 2017-11-07

Zeer tevreden!
Een grote hoeveelheid boompjes (100-125cm) besteld en werden op de gevraagde dag geleverd. Goed verpakt en de wortels waren goed beschermd. Het zijn erg mooie boompjes, en alhoewel er enkele tussen zaten van nog geen 100cm was het merendeel tegen de 125cm of zelfs groter.
De boompjes waren mooi vertakt met een zeer mooi wortelstel.
Het enige minpuntje is dat de levering pas laat in middag werd gedaan waardoor we de boompjes lang niet allemaal in de grond konden zetten op dezelfde dag, maar dat ligt eerder aan onze afgelegen woonplaats dan iets anders.
Nog eens hartelijk bedankt, ik kan beukplanten.nl zeer aanraden!!

E. Copal beoordeelde op 2017-11-05

heel gestructureerd en fijne pick up bij de kweker!

Nathalie beoordeelde op 2017-11-04

Flexibel in afspraken. Prima

G Z beoordeelde op 2017-11-03

Mooie prijs
Prima service

Peter Schott beoordeelde op 2017-11-01

Super grote planten heel snel geleverd.

Jimmy Smit beoordeelde op 2017-11-01

Mooien beuken planten leuke en aardige mensen gewoon top

Pijpers beoordeelde op 2017-10-31

Beukenplanten zijn prima! Alleen jammer dat we de levering een dag later dan besproken ontvingen. Tuinploeg kon gelukkig switchen...

Wanda Bergman beoordeelde op 2017-10-30

Goede prijzen, snelle en nette levering. Goed geholpen bij telefonische vragen, erg tevreden.

Jan-Paul van den Berg beoordeelde op 2017-10-30

Boompjes snel geleverd en zaten in stevige doos met daarin zak met water. Mooie grote wortels eraan. Ze staan al in de tuin.

Per de Prenter beoordeelde op 2017-10-29

Makkelijk bestellen.
Ik heb de boompjes afgehaald , alles stond al klaar.
Mooie boompjes.

E. Herijgens beoordeelde op 2017-10-29

Zeer nette planten goed en netjes geleverd

D Greidanus beoordeelde op 2017-10-29

Prachtige plantjes, goede wortelstructuur, persoonlijke service!

Corrie van Weelden beoordeelde op 2017-10-28

Zeer tevreden!

Janny beoordeelde op 2017-10-25

Precies zo gegaan als beloofd. Op de afleveringsdag een mail gekregen van het uur dat ze bezorgd werden. En dat klopte precies. De beuken zagen er goed verzorgd uit. Ze geplant en nu afwachten of ze goed aanslaan. Ik had nog een korte vraag per mail en die werd ook heel snel beantwoord. Ik had geen ervaring met beukplanten online bestellen maar dit bedrijf is goed en betrouwbaar. Een aanrader. Het enige nadeel is dat ze behalve beuken en taxus niet meer soorten hebben. Maar misschien is dat juist voor deze soorten een voordeel, ze zijn hier dan ook in gespecialiseerd.