Nachtegaal 113
4872WJ Etten-leur
085- 303 6415

Ben van Zadelhoff beoordeelde op 2017-04-08

Prima product, prijs en service. Alles correct en volgens afspraak.

Eelke Nicolai beoordeelde op 2017-04-07

Vriendelijke en correcte afhandeling bij afhalen.
Prima plantmateriaal

jos Schmeitz beoordeelde op 2017-04-06

Tevreden over de levering!

Adilla Teunissen beoordeelde op 2017-04-06

Conform verwachting

Laura de Louw beoordeelde op 2017-04-05

Snelle levering, planten waren heel netjes verpakt. Ook de aankondiging van de levering is erg prettig. Nav een vraag die we hadden, super snelle reactie hierop ontvangen, zelfs op zondag!

Eltje Taks-de Craen beoordeelde op 2017-04-03

Goede mooie planten, vriendelijke behulpzame bediening, aanrader!

Miel Biohoeve d\'Haens beoordeelde op 2017-04-03

prima service, en prachtige planten.

Roger Luxembourg beoordeelde op 2017-04-02

Ik heb verschillende keren gebeld om advies te vragen, men bleef ontzettend aardig en behulpzaam.
Ik had op zeer korte termijn rode beuken nodig, ze hebben hun uiterste best gedaan om alles op tijd te leveren. ik kan niet anders zeggen prima service, beuken netjes verpakt maat 125cm-150 cm ze waren voornamelijk 140 cm , dus lekker groot :)
Nu afwachten of ze goed gaan aanslaan.

Ronald de Bont beoordeelde op 2017-03-31

Zeer mooie planten zelf opgehaald lagen netjes klaar en ook netjes in een zak gedaan zodat de auto niet vies kan worden. Ook het contact verliep prima.

B Wijnen beoordeelde op 2017-03-30

Keurig op de datum van verzoek geleverd. Goede kwaliteit haagbeuken (veel wortels), goed verpakt voor het transport. Tussentijds via mailberichten op de hoogte gehouden m.b.t. de aflevering.

Marjon beoordeelde op 2017-03-24

Mooie boompjes, communicatie heel gemakkelijk en flexibel. Bedankt!

Chantal Doesburg beoordeelde op 2017-03-22

Super tevreden. Hele mooie rode en groene hagen voor een goede prijs. Zou het iedereen aanraden om hier te kopen.

denis tien beoordeelde op 2017-03-22

Grote bestelling geplaatst. Kwam erachter dat ik nog wat vergeten was. Heb toen gebeld en werd zonder problemen aan de order toegevoegd. Super mooie planten met mooie wortels. Nu hopen dat ze allemaal aanslaan.

Rachelle Neven beoordeelde op 2017-03-21

Super tevreden van de kwaliteit van de plantjes alsook de service bij bestelling en levering.

Jelle Van nes beoordeelde op 2017-03-20

Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering

Elcke Verdonschot beoordeelde op 2017-03-12

Afgeleverd op gewenste moment, keurig verpakt en planten zien er goed uit!

Willem Jan Struber beoordeelde op 2017-03-12

Prima bomen!

Carla Straathof beoordeelde op 2017-03-10

keurig op tijd geleverd, en vers v.h. land. Mooie sterke struiken, goed verpakt.

Fred van der Stap beoordeelde op 2017-03-09

De planten zijn erg snel en keurig verpakt afgeleverd.

Arie Troost beoordeelde op 2017-03-09

Keurig en snel geleverd. Mooi prijs en goede kwaliteit.