Nachtegaal 113
4872WJ Etten-leur
085- 303 6415

A. Smits beoordeelde op 2018-04-20

Uitstekend verpakt voor transport, alle afspraken kloppen, levering op afgesproken tijd. Slechts 2 mindere plantjes op een totaal van 75 is goed.
Zeer voordelig in prijs.

Hilde Dijk-Bruinenberg beoordeelde op 2018-04-19

Op tijd geleverd, prima planten

Peter van der Wateren beoordeelde op 2018-04-19

Bestelling snel volgens afspraak geleverd. Goed verpakt. Goed tips op de site helpen bij het "verwerken". Kort helder en compleet zonder onnodige toestanden. erg makkelijk.

Miriam Kleemans beoordeelde op 2018-04-17

Mooie planten. Volop wortels en knoppen!!

Eelke beoordeelde op 2018-04-10

Verzorgde afhandeling van plantmateriaal. Klaar staande bestellingen zagen er prima verpakt uit.

Gert van der Rhee beoordeelde op 2018-04-09

Gewoon keurig geleverd op gevraagd tijdstip!

M Rosmolen beoordeelde op 2018-04-07

Zowel goede service als planten

Wil Adan beoordeelde op 2018-03-30

Heel tevreden, besteld en kon ze de volgende dag komen halen en ze stonden keurig klaar

Bart ten Brink beoordeelde op 2018-03-27

Bestellen was makkelijk. Er werd reactie gegeven op een bij geplaatste opmerking. Levering op afgesproken tijdstip. Verpakking van de 125 beuken keurig. En het plantsoen is erg gelijkmatig met mooi compact ontwikkelde wortels. Ze staan nu en afwachten of ze het net zo goed gaan doen als ze er uit zien. Tot toe dus top!

Wim Portengen beoordeelde op 2018-03-19

Snelle bezorging. Mooie planren net goed wortelstelsel.

Joost beoordeelde op 2018-03-17

Goeie tips, mooie boompjes en correcte bestelling. Heel tevreden.

D Kolenbrander beoordeelde op 2018-02-08

Goede service en perfecte kwaliteit

Frans Mathijsen beoordeelde op 2018-02-03

Heel tevreden. Geleverd op de afgesproken tijd. De planten zien er prima uit

Jack van der Linden beoordeelde op 2018-01-24

Zeer vriendelijk en goed geholpen en goede uitleg erbij
Toppie

Fm Blaak beoordeelde op 2018-01-13

Er waren wat problemen met het afleveren ,maar dat hebben de heren van beukplanten bijzonder correct afgehandeld !! Zeker een aanrader ! Mvg F Blaak

C. Roodbol beoordeelde op 2017-11-29

Netjes op tijd, mooie planten, flinke wordtels.

Carla Van Berkel beoordeelde op 2017-11-29

Perfect geleverd

Kitty beoordeelde op 2017-11-17

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Mooie beuken, scherpe prijzen. Het staat prachtig, nu afwachten of alles aanslaat. Vooralsnog alleen maar tevreden!

familie Rikken beoordeelde op 2017-11-15

Mooie "verse" beukenplanten opgehaald in Etten Leur. Vriendelijke mensen die direct alles voor elkaar maken. Struiken zagen er fris en gezond uit en heb de dezelfde dag nog er in gezet. Haagje van 12 meter ziet er goed uit. Nu nog afwachten hoe ze aanslaan. Dat zien we dan in het voorjaar. Ik heb goede hoop.

Edwin Marrink beoordeelde op 2017-11-14

Zeer mooie planten, mooi vol en goede wortels. Goede service