Koninginnelaan 7
06 33611269

Bol.com 61 9,1

Janien Hielkema beoordeelde op 2018-08-19

Prima webshop!
Snel geleverd,en mooi netjes verpakt.

Jojanneke vd weerd beoordeelde op 2018-08-09

Snelle levering en mooi ingepakt.

Murp beoordeelde op 2018-07-14

Snelle levering tegen een prima prijs

Jacqueline beoordeelde op 2018-07-11

Snelle en keurige levering van de gewonnen oorbelletjes

JS beoordeelde op 2018-07-07

Prima

Marijke beoordeelde op 2018-07-06

Leuke oorbellen besteld en ook heel leuk in doosje geleverd!

Liesbeth beoordeelde op 2018-06-21

Snel en netjes verpakt.

Britney beoordeelde op 2018-06-19

Top ! Bestelling Supersnel verzonden en goed aangekomen

Reactie van blingdings.nl:
Fijn om te horen, veel plezier met uw aankoop.
Graag tot ziens op www.blingdings.nl

J beoordeelde op 2018-04-28

Mooi website, snelle levering. Bestelling was ingepakt als cadeau the.

tineke bruinenberg beoordeelde op 2018-03-10

snelle levering netjes verpakt

marijke beoordeelde op 2018-03-01

Ik had oorbellen van het merk Biba besteld. Kreeg al de zelfde dag netjes een bevestiging van de bestelling en dat deze verzonden was,
en idd de volgende dag al in huis. Heel goed verpakt en geleverd in een mooi cadeau doosje met folie er om heen.
Ik kom zeker nog eens terug bij deze web winkel ziet er verzorgd uit met duidelijke foto.s.
En vind de prijs kwaliteit verhouding ook zeer aangenaam, en gratis verzenden is natuurlijk top!!!

Denise beoordeelde op 2018-03-01

super goede servers

Veronique beoordeelde op 2018-02-28

Bedankt voor de leuke armbanden en tas. Aangezien mijn korting niet werkte, kreeg ik als compensatie een leuke deal. Bovendien een supersnelle levering. Toppie en ik ga zeker vaker kijken bij Blingdings

monique beoordeelde op 2018-02-28

Wat een leuke armbanden heb je, supersnel had ik ze in huis, op tijd voor Sint! dankjewel!

Pieter beoordeelde op 2018-02-28

Wat is mijn vrouw blij, met haar oorbellen en haar tas. En wat was ik blij dat ik onthouden had op welke site ze had zitten kijken. Ik kon daarna makkelijk bestellen en was de bestelling zo binnen. Ik zal niet wekelijks komen surfen maar weet wel waar ik moet zijn als ik mijn vrouw weer eens een cadeautje wil geven. Ik krijg als het goed is nu een kortingscode maar die mag ze dan lekker zelf verzilveren -:

Carla beoordeelde op 2018-02-28

Dank voor de goede service en de snelle levering, wat een geweldig mooie oorbellen erg leuk verpakt in zo'n schattig doosje. Ik weet zeker dat mijn meisje er net zo blij mee is. Ik kom zeker nog eens terug om te bestellen. Groetjes, Carla

Dominika beoordeelde op 2018-02-28

Hallo, wat een mooie site ! Met de feestdagen voor de deur kom ik zeker een keertje terug. Heb al een aantal leuke dingetjes gezien. Groetjes Dominica

Annet Kaman beoordeelde op 2018-02-28

Hallo Cora, ik kom mooie dingen tegen in je shop

Monique beoordeelde op 2018-02-28

Hoi Cora, wat heb verkoop je een leuke dingen op je site! Kom zeker een keer terug voor Sint of Kerst! groetjes Monique

sara beoordeelde op 2018-02-28

Ik heb het artikel vandaag gekregen. Het is een leuke ring maar de kleur vindt ik geen lila maar licht blauw.