Koninginnelaan 7
06 33611269

8,8

Bol.com 50 8,5

I. beoordeelde op 2018-01-11

Ik had een tas gekocht die al heel snel kapot was maar buiten de garantie viel.
Uiteindelijk heb ik een nieuwe tas gekregen.
Super tevreden en netjes opgelost.
Heel blij mee......uitstekende service !

Reactie van blingdings.nl:
Fijn om te horen, dank voor je bericht.

Shannen beoordeelde op 2018-01-10

Zeer tevreden over blingdings. Had een artikel retour gestuurd, dit was helaas zoekgeraakt door het postbedrijf. Door blingdings is dit op een hele nette manier opgelost en zal er zeker in de toekomst nog een keer een bestelling plaatsen!

Reactie van blingdings.nl:
Leuk dat je ons laat weten dat het naar tevredenheid is opgelost. graag tot ziens in de webshop.

Diana beoordeelde op 2017-12-16

Heel tevreden over de bestelling. De bestelling snel ontvangen. En zo leuk dat de bestelling ook nog leuk is ingepakt.

Reactie van blingdings.nl:
Dank je wel Diana, fijn te lezen dat u tevreden bent. We zien u graag weer terug in de webshop.

M Moreiro beoordeelde op 2017-09-19

Hele snelle levering, zeer tevreden

Reactie van blingdings.nl:
Dank je wel mevrouw Moreiro, voor uw reactie. Fijn dat u zeer tevreden bent. Graag weer tot ziens in de webshop.