Koninginnelaan 7
4191EE Geldermalsen
06 33611269

Bol.com 55 9,4

J beoordeelde op 2018-04-28

Mooi website, snelle levering. Bestelling was ingepakt als cadeau the.

tineke bruinenberg beoordeelde op 2018-03-10

snelle levering netjes verpakt

marijke beoordeelde op 2018-03-01

Ik had oorbellen van het merk Biba besteld. Kreeg al de zelfde dag netjes een bevestiging van de bestelling en dat deze verzonden was,
en idd de volgende dag al in huis. Heel goed verpakt en geleverd in een mooi cadeau doosje met folie er om heen.
Ik kom zeker nog eens terug bij deze web winkel ziet er verzorgd uit met duidelijke foto.s.
En vind de prijs kwaliteit verhouding ook zeer aangenaam, en gratis verzenden is natuurlijk top!!!

Denise beoordeelde op 2018-03-01

super goede servers

Veronique beoordeelde op 2018-02-28

Bedankt voor de leuke armbanden en tas. Aangezien mijn korting niet werkte, kreeg ik als compensatie een leuke deal. Bovendien een supersnelle levering. Toppie en ik ga zeker vaker kijken bij Blingdings

monique beoordeelde op 2018-02-28

Wat een leuke armbanden heb je, supersnel had ik ze in huis, op tijd voor Sint! dankjewel!

Pieter beoordeelde op 2018-02-28

Wat is mijn vrouw blij, met haar oorbellen en haar tas. En wat was ik blij dat ik onthouden had op welke site ze had zitten kijken. Ik kon daarna makkelijk bestellen en was de bestelling zo binnen. Ik zal niet wekelijks komen surfen maar weet wel waar ik moet zijn als ik mijn vrouw weer eens een cadeautje wil geven. Ik krijg als het goed is nu een kortingscode maar die mag ze dan lekker zelf verzilveren -:

Carla beoordeelde op 2018-02-28

Dank voor de goede service en de snelle levering, wat een geweldig mooie oorbellen erg leuk verpakt in zo'n schattig doosje. Ik weet zeker dat mijn meisje er net zo blij mee is. Ik kom zeker nog eens terug om te bestellen. Groetjes, Carla

Dominika beoordeelde op 2018-02-28

Hallo, wat een mooie site ! Met de feestdagen voor de deur kom ik zeker een keertje terug. Heb al een aantal leuke dingetjes gezien. Groetjes Dominica

Annet Kaman beoordeelde op 2018-02-28

Hallo Cora, ik kom mooie dingen tegen in je shop

Monique beoordeelde op 2018-02-28

Hoi Cora, wat heb verkoop je een leuke dingen op je site! Kom zeker een keer terug voor Sint of Kerst! groetjes Monique

sara beoordeelde op 2018-02-28

Ik heb het artikel vandaag gekregen. Het is een leuke ring maar de kleur vindt ik geen lila maar licht blauw.

Eline beoordeelde op 2018-02-28

Bedankt voor de scarvelet van de Facebook winactie!

carina beoordeelde op 2018-02-28

Hallo Cora, dank je wel voor de snelle levering, ben erg blij met mijn armband en zal in de toekomst zeker weer een bestelling plaatsen. Groetje Carina en succes

Saskia beoordeelde op 2018-02-28

Gisteren een Minion horloge besteld en vandaag al in huis. Super service!

José beoordeelde op 2018-02-28

Zeer tevreden met de service en snelle reactie van blingdings.Tas erg mooi, ben er super blij mee.Zal zeker vaker producten bestellen bij blingding.

Debby beoordeelde op 2018-02-28

wat een service en snel ben zeer blij met mijn nieuwe tas ! andere kleur dan ik ik in gedachten had maar vind hem in het echt nog mooier en zo snel bedankt

Lisette Keijzer beoordeelde op 2018-02-28

bedankt voor de leuke kettings!!!

wendy beoordeelde op 2018-02-28

Wil even een berichtje achterlaten dat ik de service van blingdings super vind ! Netjes en zeer vlug afgehandeld. Ook bij retour gezonden artikelen !!!

Marcus beoordeelde op 2018-02-28

Namens marcus heel erg bedankt voor de snelle levering van zijn frozenn ketting hij is er super blij mee.