Jules Massenetstraat 10

Lees
waarom

2016

Van Loo beoordeelde op 2016-11-09

1 iets is jammer , geen bericht van verzending .(en betaal bevestiging)

DK beoordeelde op 2016-10-06

Goede service, goede ervaring

Wilhelmina beoordeelde op 2016-09-29

Erg tevreden! Snel antwoord op je vragen, goede en snelle levering! Product ook erg goed en netjes verpakt.

Raymond beoordeelde op 2016-09-29

Snelle levering, goede service en boven alles een webshop die weet waar de klant het over heeft, en wat er in de markt speelt en graag de kennis deelt ik ga hier zeker vaker bestellen.

Lennie beoordeelde op 2015-05-13

Mijn artikel was zoek geraakt in de post, maar de webwinkel heeft dit fantastisch opgelost en langs dat de verzending nooit is aangekomen vind ik de service van de site fantastisch en een complimentje waard! Dus een verdiende vier sterren voor het totaal.

Ronald beoordeelde op 2013-12-05

Zelfs een snellere levering dan op de site was
aangegeven.

Andre Randsdorp beoordeelde op 2013-11-25

Blu-raykopen.nl leverde naast BluRay ook nog eens heel uitgebreid advies. Communicatie was uitstekend, beleefd en snel.

Helaas was ik zelf zo dom een bluray te bestellen die ik al had maar die mag ik terugsturen.

Mystery shopper beoordeelde op 1970-01-01

1970