Schutweg 3T
5145 NP WAALWIJK
+31416241000

8,4

Ingrid Bla beoordeelde op 2019-02-15

Super klantenservice. Bestelling de volgende dag in huis, bleek te groot te zijn, even bellen en de volgende dag de juiste maat al binnen.
Super!!

Annemieke Van Gestel beoordeelde op 2019-02-07

Ik had nog een mail gestuurd met een vraag over de maat en werdt meteen de volgende dag gebeld met een antwoord. Echt heel vriendelijk.

Shernarda Brooks beoordeelde op 2019-02-06

bezorging ging wel snel alleen was het jasje te klein en heb ik weg moeten geven ik dacht dat een maatje m wel goed zou zijn maar dat was het niet voor de rest ging alles wel oke

Yvonne Doppenberg beoordeelde op 2019-02-01

Zeer tevreden. Snelle levering en goede kwaliteit producten!

Bep van Uden beoordeelde op 2019-01-31

Past perfect en lekker warm...…….

Jerry Lussenburg beoordeelde op 2019-01-28

Snelle en correcte levering van de bestelde artikelen. Ik kan en zal bontjesvoorhondjes.nl zeker aanraden!

corrie van krevel beoordeelde op 2019-01-23

netjes verpakt en snelle verzending

Lydia Ripken beoordeelde op 2019-01-23

Goede snelle service

Ann Bryon beoordeelde op 2019-01-22

Leuk item, levering liet wat op zich wachten maar kwam goed.

B. prevoo beoordeelde op 2019-01-19

precies volgens foto, past perfekt!

Marieke Van Heest beoordeelde op 2019-01-14

Mooie kwaliteit , en snel geleverd

jedeha5 beoordeelde op 2019-01-14

Beeldige hondenjasjes, heb zelf een foute berekening gemaakt t.a.v. de grootte van mn hondje, maar jasjes beeldig!

Ria Beyens beoordeelde op 2019-01-09

De levering gebeurde stipt zonder overbodige verpakking.

Maria van Hofwegen beoordeelde op 2019-01-01

Heel tevreden

Margaret Rouw beoordeelde op 2018-12-31

Een hele mooie tas voor mijn pup
Goede service

Chantal Stijntjes beoordeelde op 2018-12-25

Beetje jammer dat het pakketje door de gewone brievenbus werd geduwd terwijl ernaast een buiten brievenbus Hangt. Er vlak naast! Nu was het hele pakketje kapot gevreten door onze hond. Er hangt niet voor niets een aparte brievenbus naast de gewone.

Gina Jurriaans beoordeelde op 2018-12-24

Kreeg niet alles geleverd, en contact is haast onmogelijk .

Fien Kalter beoordeelde op 2018-12-24

Bestelling niet naar kommen

Anette Van den Heuvel beoordeelde op 2018-12-20

Ik had 2 badjasjes besteld en slechts 1 ontvangen!!! Het ontvangen badjasje had geen kaartje en heb eerst 2 donkere haren verwijderd, en dus duidelijk gedragen en zag er smoezelig uit en niet zoals op de foto!! 1 jasje te weinig geleverd, en het andere niet nieuw( in andere webschops altijd een kaartje aan artikel) Een fout van de webschop!! Contact gehad hierover en vergoeding van de retourkosten! Tot 2 x mijn volledige bankrekening nr door gegeven incl IBAN maar weten niet hoe ze dit over moeten maken? Ik heb het bedrag nog steeds niet op mijn rekening!! Geen service en eenmaal wat gekocht en is het goed oké! Maar zo niet ben je de pineut en kun jenaar je centen fluiten! Ik raad aan via AfterPay te betalen! Weet dat als u iets koopt en ongeacht de reden, u voor de fouten van BONTJES VOOR HONDJES kunt opdraaien en de retour kosten voor uw rekening zijn!!! Toch maar de chihuahua store en chop waar dit wel netjes geregeld is!!!

veraart beoordeelde op 2018-12-17

top