Schutweg 3T
5145 NP WAALWIJK
+31416241000

8,6

Monique Visser van Ast beoordeelde op 2018-11-13

Goede kwaliteit en snelle levering. Werd netjes gebeld over een artikel wat er helaas niet was maar kreeg goede alternatief aangeboden

Astrid De ronde beoordeelde op 2018-11-09

We hadden een jasje gekocht was te klein direct terug gestuurd, nadat ik telefonisch contact had gehad alles keurig netjes geregeld zo een ander jasje retour gekregen fijne website

Tanja Tigchelaar beoordeelde op 2018-11-09

Zoals verwacht, de maten kloppen prima, en vlotte levering, leuke prijs!

Ralph. Kooter beoordeelde op 2018-11-07

Goede service, zeer tevreden

Claudine Vunck beoordeelde op 2018-11-07

Perfecte en vlugge levering

Lieve Gentens beoordeelde op 2018-11-07

Prijs kwaliteit ben ik zeer tevreden over Bontjes voor hondjes.
Alleen het verraste mij ik bestelde 2 de zelfde maten maar in een ander pakje en het ene past en het andere past niet dat is wel spijtig.
Als ook heb ik een een vraag gemaild waar ik zeer snel reactie op kreeg wat ik echt super vond .

Met vriendelijke groeten
Gentens Lieve

omar van den berg beoordeelde op 2018-11-06

Product op tijd geleverd en precies wat ik zocht

R Bolier beoordeelde op 2018-11-06

De maat precies goed en kwaliteit uitstrekkend

Sandra Bandel beoordeelde op 2018-11-05

Snelle levering product voldoet aan omschrijving. Ik en de honden zijn uiterst tevreden. Bedankt

Hans Schovers beoordeelde op 2018-11-05

Prima hondjejas past perfect

Mediella Allen beoordeelde op 2018-10-31

Snelle levering! Helaas was de maat niet oke. Super klantenservice. Een bestelling voor in de toekomst is zeker niet uitgesloten!

B Mendoza beoordeelde op 2018-10-20

Snelle levering, ondanks dat ik alles gemeten had bij mijn hond, was alles te klein.

Marjan Schoon beoordeelde op 2018-10-19

Snelle levering en mooi product...

Kim Veldhoen beoordeelde op 2018-10-17

Ik had een jasje besteld voor mijn chihuahua, maar het was toch te klein. Gelukkig kon ik het heel makkelijk retour zenden en ik heb gelijk een maatje groter besteld. Deze past perfect.

B Wibier beoordeelde op 2018-10-16

Product voldoet aan de verwachtingen, scherpe prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en geen verzendkosten.
Kortom prima ervaring!

Pauline Boshart beoordeelde op 2018-10-16

Had iets besteld dat niet geleverd kon worden. Ben opgebeld en weed zeer professioneel behandeld.

Doret Balk beoordeelde op 2018-10-15

snelle levering en uitstekende service!

Steve Van rooij beoordeelde op 2018-10-15

Snel in huis en pasvorm is ook goed

Dani Jansen beoordeelde op 2018-10-12

Snel geleverd,top.
Had alleen t breisel iets strakker gebreid verwacht maar dat is niet zo heel erg. T hondje ziet er super schattig uit, en was betaalbaar.

Miranda Van Ginkel beoordeelde op 2018-10-09

Super snelle levering en mooie producten