Zwanenoord 11
3281JJ Numansdorp

Jeanette Rutten beoordeelde op 2017-08-07

Gebruik nu sinds een half jaar cbd olie voor mijn 2 hondjes. Waarvan een met epileptische aanvallen, en de ander was erg angstig. Ik ben er zo blij mee! Want onze hond Dikkie heeft nu al langer als een half jaar geen aanval meer gehad!! Terwijl de medicijnen van de dierenarts totaal niet werkten. Hij is dan ook heel erg verandert. Waar hij eerst een aanval voelde aankomen, en bang onder de tafel lag....speelt en rent hij nu weer vrolijk rond. En mijn ander hondje Djezzie was heel erg bang en mensenschuw. Omdat ze waarschijnlijk in haar puppytijd is mishandeld en daarvan getraumatiseerd is geraakt. Zij krijgt het sinds kort ook. Met haar gaat het nu ook al vele malen beter! Ze kijkt nog wel de kat uit de boom. Maar ze komt nu al uit zichzelf naar de mensen toe. En wilt af en toe dan ook aangehaald worden. Dus een hele verbetering! Dankjewel!!

Minke Roscam Abbing beoordeelde op 2017-04-12

Mijn devon rex poesje van 3 kilo krijgt sinds 3 weken 2 x daags 1 druppel CBD olie voor dieren, die van 2% dus, tegen haar allergische huidproblemen. Ze heeft die al twee jaar, en heeft in die tijd 2 x een eenmalige prednisoninjectie gehad, het enige dat hielp, als de wondjes te groot werden. Maar dat hielp ook niet langer dan een week. Omdat prednison zulk rotspul is zagen de dierenarts en ik het dan telkens maar weer aan zolang het niet al te bar werd. Maar toen ik (bij Norma) las over CBD olie voor dieren, heb ik dat meteen gekocht. EN HET WERKT! Niet zo snel als prednison natuurlijk, maar na drie weken zie ik nergens meer een wondje of plekje meer. Ook de tranende oogjes worden nu beter. Ik heb dit wonder net aan mijn dierenarts doorgemaild.
Maar nu mijn vraag: Voor dit poesje kan ik haar druppel vermengen met een schepje yoghurt, en dan eet ze het. Maar de andere vier poezen weigeren het, al verstop ik het nog zo slim jn een snoepje. Alleen als ik zo'n druppel, (of bij een grotere kat twee druppels) in een lege capsule stop, dan gaat het wél. Net geprobeerd. (Capsule achterin de keel stoppen.)
Maar mijn eerste vraag is: wérkt het ook als het in een capsule in de slokdarm komt? En dan mijn tweede vraag: dagelijks al die capsules maken is een heel geknoei natuurlijk, (ik heb dus meer katten). Mijn vraag is dan ook: áls het werkt via de maag, kunnen jullie dan misschien ook capsules CBD olie voor katten maken met in elke capsule 2 druppels van die 2% oplossing? Mijn andere katten wegen gemiddeld 5 kilo, die ene allergische Devon rex is een speciaal lichtgewicht model.

Barbara Verhoeve beoordeelde op 2017-03-09

Ben heel tevreden over de CBD olie voor mijn honden, zie al snel verbetering.
Een van de honden , 11 jaar, heeft ernstige atopie. Medicijnen bij de dierenarts 165 euro per maand
plus zalf hebben niet geholpen. Ze heeft dit al ruim 3 jaar, met een dikke olifantshuid over de flanken, en veel jeuk.
Zie het minder worden en ze is veel levendiger. En jeukt nu al , ben er nog niet zo lang mee bezig, een stuk minder.
Goeie service en communicatie !

Monique Verbaas beoordeelde op 2017-01-05

Heel tevreden over de kwaliteit en werking van hun CBD olie. Ook het hun geduld en het advies was perfect.