Vlasakker 48
3124AK Schiedam

4,0

Joris beoordeelde op 2018-06-09

De service is erg slecht. Je wordt niet geïnformeerd over de status van de verzending en communicatie van niks. Ik heb weken moeten wachten op mijn bestelde producten. De kwaliteit van de producten zijn ook erg slecht. Ik bestel hier nooit meer iets.

Guy beoordeelde op 2016-04-22

Telefoon gekocht aan een redelijke prijs, levering ok, maar de Xiami Mi4c die ik kocht had een gehacked developer ROM vol spyware. 0.0 hulp van chiphone bij die problemen die nochtans hun verantwoordelijkheid zijn.

T.T.J. beoordeelde op 2015-12-15

Mijn bestelling nooit ontvangen. Klantenservice totaal niet behulpzaam en weigert mijn bestelling te vergoeden of opnieuw te sturen.

Daniel beoordeelde op 2014-10-27

Snelle levering, goede service