J.W. Hagemanstraat 16
7151 AG Eibergen

roelink beoordeelde op 2019-07-01

Snelle levering. Top!!

Anne De Lile beoordeelde op 2019-05-06

De tasjes vallen wel groot uit.

Lia Van ommen beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden over het informeren over de voortgang van de bestelling en de levering

Jaap Verhoeve beoordeelde op 2018-11-23

problemen keurig en vriendelijk opgelost

Margriet beoordeelde op 2018-11-21

Super blij met mijn tas! Het kwam precies overeen met de foto’s. Super kwaliteit en super prijs!

Coen Ten Thije Boonkkamp beoordeelde op 2018-11-18

Heel tevreden met mijn aankoop. De volgende bestel ik weer via deze site.

Evert beoordeelde op 2018-11-16

Telefonisch goed bereikbaar en na plaatsen bestelling deze snel en netjes verpakt ontvangen.

Reactie van chokoo.nl:
Bedankt voor de positieve reactie.