Machineweg 36
1432ET Aalsmeer
+31(0)848770082

Robert Vos beoordeelde op 2017-11-19

Duidelijke website en keurig op tijd geleverd

Dj bierman beoordeelde op 2017-11-05

Snel thuis
Netjes verpakt

Harold beoordeelde op 2017-09-18

Tevreden met de geleverde dienst.

J. W. van Wijk beoordeelde op 2017-08-29

Snelle levering, zeer correcte behandeling en goede voorlichting

Ben van der List beoordeelde op 2017-08-21

Snelle levering, goed product wat aan de verwachting voldoet

Retro-61 beoordeelde op 2017-08-20

Super snelle levering van de bestelling.thx retro- 61

M. Luijendijk beoordeelde op 2017-07-27

De bestelling is netjes binnengekomen echter doet men vaag over de levertijd.
Dit staat niet vermeld op de site. Na het bestellen kreeg ik een bericht dat de bestelling 9-12 dagen levertijd kent. Echter, de bestelling werd pas verstuurd op 21-7 (en dus op 24-7 binnen) terwijl ik op 1-7 heb besteld.

De kwaliteit van de producten lijkt in orde.

Reactie van coating4all:
Beste M Luijendijk
Dank u voor uw beoordeling en uw terechte kritische noot betreft de levertijd.
Ik wil u graag wel informeren dat men niet vaag doet over levertijd die was aan u vooraf bekend gemaakt bij de artikelen met levertijd staat dit er ook bij vermeld of wordt u in de bestelbevestiging ook nogmaals bericht zoals u zelf ook bevestigd.
Echter ook wij hebben tussen juni en augustus te maken met soms onverwachte leverancier vakantiesluitingen en nadat dit bij mij bekend was heb ik verzuimd u te berichten over de langere levertijd mijn excuses daarvoor.
Ik wil u wel vragen om bij vragen altijd even contact op te nemen en dan helpen wij u graag de vaagheden duidelijk te maken. Dat werkt een stuk effectiever dan het vermelden van een teleurstelling achteraf.
Wij zijn u dankbaar voor uw feedback en gaan zeker uitzoeken hoe we dit effectief kunnen voorkomen en verbeteren.

Met vriendelijke groet
Nico

Niels Deblieck beoordeelde op 2017-07-27

Goed, nadat mijn betaling was ontvangen door coating4all kon ik goed mijn bestelling volgen.
voor de klanten in Belgie duurt het wel wat lang van bestellen tot leveren dus als je daar rekening mee houd is het goed.

Huseyin Copur beoordeelde op 2017-06-20

Snel bezorgtijd en nestjes

Kris Martens beoordeelde op 2017-05-25

Alles ok

G. van der Sterren beoordeelde op 2017-04-24

Informatieve site en tijdige levering.

Ilse Diels beoordeelde op 2017-04-11

Ongelooflijke service. Postnl kon het bestelde pakket niet leveren binnen beloofde tijd. Toch heeft coating4all er voor gezorgd dat ik het toch nog op tijd had door een extra spoed levering in te lassen. Zeer tevreden

Westerveld beoordeelde op 2017-03-28

snelle levering,goed advies

Mirko Kauric beoordeelde op 2017-03-19

goed een snel levering van bestelling ook overleg op site hoe woord gebruikt product ...

S Elbers beoordeelde op 2017-02-28

Gewoon goed.

Dick van den Burg beoordeelde op 2017-01-27

Goed met me meegedacht na telefonisch contact, heel fijn dat het nog kan :)

Kevin Malfait beoordeelde op 2017-01-27

Snelle levering. Goed verpakt