postiljonhof 25
5932GB tegelen

C P Schooneman beoordeelde op 2018-08-22

Heel tevreden goed bereikbaar mocht je vragen hebben en snelle afhandeling

Duc Nguyen beoordeelde op 2018-07-25

Snel levering.

Hans Peeters beoordeelde op 2018-07-15

Ik heb hier drie Toshiba MD04ACA400 4TB harde schijven besteld, nodig voor een configuratie van vier (waar ik er al één van heb). Vrij snel zijn ze binnen maar helaas niet datgene wat ik wil hebben; het zijn drie Toshiba MG04ACA400E 4TB harde schijven. Op papier beter maar toch wil ik ze retour sturen. Na een telefoontje zijn we tot een andere oplossing gekomen: de ene Toshiba MD04ACA400 4TB die ik anderhalve week geleden bij een andere winkel gekocht heb wordt zonder poespas door Cobesu omgeruild voor een Toshiba MG04ACA400E 4TB. Klasse die ik zeer kan waarderen!

Willem Hoogendoorn beoordeelde op 2018-07-12

Ik ben heel tevreden over deze webshop,zowel de snelheid van leveren als het reageren op mijn vragen van de harde schijf.
zeer goed contact waarbij me goede tips werden gegeven over het inbouwen ,super shop(met hele mooie aanbiedingen)

Timothy Tang beoordeelde op 2018-06-21

Goed en snelle service, bestelling volgende dag al in huis.

Jeffrey Erkelens beoordeelde op 2018-06-18

Elke keer weer een betrouwbaar product uit de outlet. Nooit meer ergens anders!

Andor Schaatsenberg beoordeelde op 2018-06-14

Product snel ontvangen, plezierige communicatie en een vlotte afhandeling.

H. de Roode beoordeelde op 2018-06-03

Bestelling en levering ging goed, snelle respons op vragen.

Lieuwe Nolet beoordeelde op 2018-05-31

Snelle levering. En goeie communicatie!

robert de wit beoordeelde op 2018-05-23

Pakket werd wat later bezorgd buiten schuld van cobesu maar goede communicatie vanuit cobesu

Reactie van cobesu:
post.nl werkt en communiceert niet goed heb geprotesteerd maar je weet hoe dit gaat
vind het vervelend voor u blij dat het goed gekomen is

P. Sykora beoordeelde op 2018-05-18

Zeer correcte betrouwbare leverancier

Rinie van der Schoor beoordeelde op 2018-04-12

Eerlijke voorlichting
Super verpakt zoals belooft
Kortom aan ieder aan te bevelen

Peter Stam beoordeelde op 2018-04-09

Prima webwinkel. Aflevering duurde een dag langer dan verwacht, maar product was goed verpakt.
Dit is een tevreden klant!

Willem Berkulo beoordeelde op 2018-04-08

Prima communicatie, uitstekende levering!

Patrick van Herk beoordeelde op 2018-03-31

Samsung 960 evo besteld. Zeer snel geleverd en in top conditie. Bedankt!

Stefan Werdekker beoordeelde op 2018-03-31

Undersell and overachieve, lijkt het motto van Cobesu. De verzending ging supersnel en sneller dan geadverteerd Verpakking: prima. Product: prima. Prijs: uitstekend!

Strawberry beoordeelde op 2018-03-30

Uitstekend

Jeffrey Erkelens beoordeelde op 2018-03-29

Zeer snelle communicatie, Altijd zijn de producten van uitstekende kwaliteit en laatst ook met aftersales te maken gehad. Dit was ook uitstekend! Mijn enige hard ware supplier voor al een paar jaar nu. Nooit meer ergens anders.

Robert beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering, correcte product