Kerkstraat 20

waarom

Dhr. Boef beoordeelde op 2018-08-27

Van A tot Z alles goed geregeld

Dhr. en Mevr. van Eck beoordeelde op 2018-04-13

Mensen zijn netjes en werken netjes. Ze nemen ook alle tijd om alles uit te leggen. Een aanrader!

Roy Kamps beoordeelde op 2018-04-11

Zeer content met hoe het verkoop traject verlopen is. De situatie wordt ter plaatsen bekeken en samen met jou wordt er voor de beste oplossing gezocht. Afspraken worden nagekomen en communicatie is top. Kan het echt iedereen aanbevelen.

Reactie van de Groene Revolutie:
Beste Roy, hartelijke dank voor uw positieve reactie!

M. Smal beoordeelde op 2018-04-07

Een compleet pakket zonnepanelen besteld voor een plat dak.
Incl. montage materiaal en omvormer.
Levering was prima volgens afspraak.
En compleet was ook echt compleet, er ontbrak helemaal niets.
Prijs was een van de laagste op internet.
Kortom uiterst tevreden!

Reactie van de Groene Revolutie:
Geachte heer Smal, dank u voor uw positieve reactie!
Goed te horen dat de levering u in alles heeft voorzien.
Wij wensen u vele zonuren toe!
Met vriendelijke en duurzame groet.

Jessica Brouwers beoordeelde op 2018-04-06

goed geregeld, binnen 4 weken lagen ze op het dak. nette jongens namen al het afval netjes mee terug. nog geen ervaring et service gehad, hoop ik ook niet nodig te hebben.

Reactie van de Groene Revolutie:
Hoi Jessica, dank u wel voor de positieve reactie!

Pascal beoordeelde op 2018-03-27

Vandaag installatie geplaatst, keurig gedaan conform afspraak. Dus al met al perfect gepland en uitgevoerd, bedrijf die weet waar ze over praten.

Reactie van de Groene Revolutie:
Dank u voor uw reactie, dit stellen wij zeer op prijs!

Pascal beoordeelde op 2018-03-27

Mijn interesse werdt door de folder gewekt. Daarna gemaild en een afspraak gemaakt. Na een tijdje vragen en uitleg was ik over de streep. De volgende dag offerte ontvangen en meteen de definitieve bestelling gedaan en het balletje ging rollen. De 7 zonnepanelen werden ongeveer 3 weken laterr geplaatst. Alles werd keurig geregeld en geplaatst. Nu maar hopen op veel zon.

Reactie van de Groene Revolutie:
Hoi Pascal dank je wel voor de reactie, dit was al de tweede installatie... Top!

Hafid beoordeelde op 2018-03-06

snel en wat ik bestel had is binnen

Reactie van de Groene Revolutie:
Dank u wel voor uw reactie, wij stellen dit zeer op prijs!

Peter Rubens beoordeelde op 2018-02-27

Zat goed verpakt, dinsdag besteld vrijdag pas geleverd. Prijs was goed dus is is niet zo erg, werd 1-3 dagen aangegeven.

Reactie van de Groene Revolutie:
Geachte heer Rubbens, normaal gesproken worden leveringen in 2 werkdagen bezorgd. Helaas kan het voorkomen dat er ergens stagnatie optreed, bij ons of de transporteur. Onze excuses hiervoor.
Met duurzame groet, de Groene Revolutie !

Chris Roos beoordeelde op 2018-02-26

snel geleverd, voldoet aan onze verwachtingen verder geen opmerkingen

Reactie van de Groene Revolutie:
Dank u wel voor uw positieve beoordeling, deze is voor ons zeer waardevol!

Sofie beoordeelde op 2018-02-20

Ik heb samen met de buurman hier de bestelling gedaan, en mijn buurman en zoon hebben de boel bij hem en bij mij geplaatst. Zie er netjes uit voor zover ik het kan beoordelen.

Reactie van de Groene Revolutie:
Dank u voor uw mening, goed te horen dat alles naar behoren is gegaan.
Met vriendelijke en duurzame groet, De Groene Revolutie

Peter beoordeelde op 2018-02-20

Goed geregeld, geen slechte punten tot nu toe. Spullen waren er binnen een week, goede uitleg gekregen en zelfs hulp van Johann gekregen tijdens de start van de montage top! bedank! ze draaien als een zonnetje met de zon de afgelopen dagen ;-)

Reactie van de Groene Revolutie:
Beste Peter, goed te horen dat alles naar wens loopt en is verlopen! Heel graag gedaan, Johann.

Serge Vervoort beoordeelde op 2018-02-05

Op onze nieuwbouwwoning in Veldhoven hebben wij begin dit jaar een set van 14 zonnepanelen op de garage neergezet. Ik ben hier met mijn vader 2 dagen mee bezig geweest, gelukkig een plat dak. Gelukkig in een keerd goed. Zaterdags besteld dinsdags stonden ze op de stoep, letterlijk. De prijs was (bijna) de laagste dus goed. Wel getwijfeld omdat je vooraf moet betalen......blijft toch flink wat geld en daarom een goed ipv uitstekend. Zou ze wel aanraden. Serge Vervoort

Evert beoordeelde op 2018-02-02

De installatie uitgebreid met nog 2 panelen, ging hetzelfde als vorige bestelling. geen gedoe gewoon simpel en op tijd. goede prijs. geen hulp nodig gehad deze keer.

roelanda van sabben beoordeelde op 2017-04-07

10-03-2017 zonnepaneel besteld nog steeds niet geleverd verschillende mails gestuurd word niet op gereageerd
paar keer gebeld voicemail.ingesproken ze nemen geen contact op dus een zeer slechte ervaring met dit berijf

Reactie van de Groene Revolutie:
Geachte mevrouw van Sabben, fijn dat we de zaken alsnog hebben kunnen rechttrekken en financieel hebben kunnen afwikkelen. Mochten wij u nog van dienst kunnen zijn laat ons dit dan gerust weten!
Met vriendelijke groet, de Groene Revolutie.

Mischa Nieuwboer beoordeelde op 2016-10-02

Bestelling en contacten zijn prima verlopen. De aflevering door GLS was niet 100%. De doos was licht beschadigd. Na uitpakken blijkt dat de accu die ik besteld had wat lichte schade plekken heeft, een schaafplek op de behuizing en een verbogen pool-aansluiting. Omdat ik het pakketje niet zelf in ontvangst genomen heb (afgeleverd bij buren), kon ik het ook niet meer weigeren.

Sjef Van der Lubbe beoordeelde op 2016-09-13

Dinsdag besteld. Vrijdag stond de warmtepompboiler nog steeds op 'wacht op verzending'. Na een mailtje kreeg ik de reactie dat de WPB met schade was ontvangen en dat er een nieuwe besteld was. Gelukkig werd hij woensdags bezorgd. Ondanks dat het track & Trache aan gaf dat hij 31-12-2099 aan zou komen.

Matthias Van Essche beoordeelde op 2016-07-18

Goede communicatie, echter productvoorraad klopt niet en levertijd was 3x à 4x de aangeven tijd

Raf beoordeelde op 2016-07-09

Uitstekende webshop, goede prijzen, snelle levering.

sanders ahmt beoordeelde op 2016-03-21

Ben tot nu toe best tevreden over levering en plaatsing van de panelen en begeleiding in de administratieve zaken mbt het aanmelden bij oa de belastingdienst ed.