de Suikervrije Bier Specialist

de Suikervrije Bier Specialist

Een lekker biertje drinken als diabetes patiënt? Of volgt u een koolhydraatarm dieet? Dat is vanaf nu mogelijk. Hiet is een wens voor velen die een suikervrij en/of koolhydraatarm dieet moeten volgen, echter voor velen erg lastig te realiseren. Immers, ‘gewoon’ bier bevat helaas te veel suiker en koolhydraten en is daarom niet geschikt voor consumptie door diabetec patiënten.

De Suikervrije Bier Specialist brengt daar verandering in. Door een uitgelezen assortiment van suikervrije/koolhydraatarme pilsener en suikervrije/koolhydraatarme speciaal bieren aan te bieden maken wij het voor iedereen mogelijk om zonder problemen van een lekker biertje te kunnen genieten. De Suikervrije Bier Specialist is importeur en distributeur van suikervrije en koolhydraatarme bieren en levert aan consumenten, horeca en retail.

Wilt u online suikervrij/koolhydraatarm bier bestellen? In onze webwinkel vindt u een uitgebreid assortiment aan suikervrije/koolhydraatarme bieren. Bij elk bier vindt u een uitgebreide omschrijving over de brouwerij en uiteraard over het bier zelf. U kunt het bier van uw keuze eenvoudig vinden via de landen-, brouwerij- of biersoortkeuze mogelijkheid, of zoeken via de zoekmogelijkheid in onze webshop. Laat u zich verrassen door ons uitgebreide assortiment aan suiker vrije en koolhydraat arme bieren.

Lidmaatschap per 01-06-2019 stopgezet

De zekerheden van https://www.biersuikervrij.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest