Middelweg 12
2841LA Moordrecht

Y.H.A De Veen beoordeelde op 2018-04-19

De petunia zaadjes waren goed verpakt. Vrij snelle levering van het pakketje. Ik ben zeer tevreden. Bedankt!

Christel Hennekes beoordeelde op 2018-04-17

Goede webshop, duidelijke website, snelle levering, cadeautje bij de bestelling.

Sjaak Verbeek beoordeelde op 2018-04-16

bestelde goederen werden o tijd eb goed verpakt afgeleverd.

willem aarnoutse beoordeelde op 2018-04-16

goed geregeld, probleem met ideal maar na rechtstreekse betaling verzending zeer snel geregeld.
zal in de toekomst zeker weer bij u digitaal ,,langskomen,,

Willy CORRIER beoordeelde op 2018-04-15

heel snel levering.

Gast beoordeelde op 2018-04-15

Snelle geleverd en ook nog een zakje extra zaden gekregen.

chris aalten beoordeelde op 2018-04-15

Goed assortiment, hebben de door mij zo graag gebruikte producten van growth technology en nog voor een mooie prijs ook.
Verzending door post.nl, vind ik ook altijd een pluspunt, dan weet je tenminste dat je het de volgende dag hebt.
Ook nog een presentje bij de bestelling... als ik weer iets op dit gebied nodig heb, bestel ik het zeker hier!

Ruud van Velzen beoordeelde op 2018-04-14

Goede service.

Sonny Schenkels beoordeelde op 2018-04-12

Bestelling was snel geleverd! En leuke verrassingzaadjes meegekregen. Top!

Carel Lammers beoordeelde op 2018-04-12

Goed afgeleverd! Bedankt voor de bijgesloten tijdschrift goei en bloei.

AW beoordeelde op 2018-04-10

Super service. Ik had mijn bestelling snel nodig. De eigenaresse was zo vriendelijke deze dezelfde dag te bezorgen. Één van de meest positieve online shop ervaringen ooit.

Marijke Hendriks beoordeelde op 2018-04-09

Dit is de eerste keer dat ik via de hobbytuinder bestel, ik heb de zaden nog niet kunnen beoordelen, omdat ik ze nog niet geplant heb en ook nog geen oogst heb gehad.
de bestelling is netjes en snel verwerkt. Ik ben benieuwd.....

Gerda Hogeveen beoordeelde op 2018-04-07

Leuke webshop! Veel keuze, goede omschrijvingen en snel geleverd.

Zarina Hoosen beoordeelde op 2018-04-07

Heel tevreden, op tijd en netjes geleverd

Astrid beoordeelde op 2018-04-01

Uitstekende service. Super snel bezorgd!

harold giesberts beoordeelde op 2018-04-01

Snelle reactie van de hobbytuinder bij het oplossen van de betaling en het snelle opsturen alleen jammer dat postnl weer laat levert. In het weekend besteld en opgestuurd dinsdag pas in huis omdat postnl niet op maandag bezorgd.

annemie plessers beoordeelde op 2018-03-31

Alles perfect! Bedankt voor de zaadjes. Ga ze zeker zaaien. Groetjes

John Hulsman beoordeelde op 2018-03-29

Snelle levering en goed verpakt alleen dit keer wel in een veel te grote doos

Jo Van Waeyenberge beoordeelde op 2018-03-28

Super ervaring! Eerste keer dat ik hier bestel, maar ik kom zeker terug. Lage prijzen en supersnel geleverd.

Jaap Verhey beoordeelde op 2018-03-27

Ben tevreden met snelle levering, kwaliteit kan ik ik uiteraard nog niet beoordelenšŸ˜œ!