Middelweg 12
2841LA Moordrecht

Willem Krouwel beoordeelde op 2018-12-13

Producten beginnend duurzaam; prima!
Maar bestelsoftware( leveradres/betaaladres) behoorlijk lastig ! Maar we blijven klant!

m.j.m. does beoordeelde op 2018-12-13

Prima snelle levering

Henk beoordeelde op 2018-12-12

Supersnelle service

Gé Klaassen beoordeelde op 2018-12-11

snelle bezorging

roelf centen beoordeelde op 2018-11-30

Ik heb het nog niet gebruikt.

R.Centen

Rens Van der nolle beoordeelde op 2018-11-29

Snel geleverd goede verpakking

T. K. beoordeelde op 2018-11-23

Zeer tevreden, zondagavond besteld en maandag was het al verzonden. Er zaten ook nog gratis zaadjes bij, ben benieuwd of dat wat wordt.

w Huijskens beoordeelde op 2018-11-23

Snelle afhandeling en een mooi product

Erwin Reuterink beoordeelde op 2018-11-17

Alles goed verzorgd, leuke persoonlijke (handgeschreven) boodschap op de factuur ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Alexander Stromberg beoordeelde op 2018-11-11

Geweldige webshop, niks anders dan lof over de Hobbytuinder! Pakket dat ik besteld had was kwijt/beschadigd geraakt door PostNL, maar werd adequaat en zeer snel opgelost door de webshop. Uiteindelijk heeft de eigenaar zelf besloten om het pakket zelf langs te komen brengen, in plaats van het weekend er weer overheen te laten gaan. Zal hier zeker terugkomen en kan het aan iedereen aanraden! :-)

John Blom beoordeelde op 2018-11-09

heel tevreden, snel geleverd..

Frank beoordeelde op 2018-11-09

Goede prijs en snelle verzending. Product was ergens anders afgeleverd (fout PostNL) en namen de tijd en moeite om dit te achterhalen.fr

H Frielink beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering. Goede website. Fijn bedrijf.

Imraan Niamat beoordeelde op 2018-11-06

super !

J. NEUNEN beoordeelde op 2018-11-02

zondag besteld dinsdag geleverd en ook nog een bruikbaar cadeautje , toppie

Simone beoordeelde op 2018-10-23

Snel geleverd. Ook leuk dat er zaadjes bij mn bestelling zaten en ook een handgeschreven bedank voor de bestelling. Dat laat zien dat het bedrijf tijd neemt voor zn klanten topperss

T Woudstra beoordeelde op 2018-10-22

Snel en netjes in huis

Diny Schenzel beoordeelde op 2018-10-21

Snel geleverd, goede communicatie, een presentje bij de bestelling gekregen, heel attent!

K J Zwol beoordeelde op 2018-10-20

Ik ben bïj het bedrijf geweest en had daar niets optemerken, ik ben goed geholpen.

Annette Bijlenga beoordeelde op 2018-10-18

Graag uitschrijven?