Verduinsbos 29
KvK 20084148

8,3

The Feedback Company 505 8,3

K. van den Broek beoordeelde op 2018-11-16

Dit was was mijn eerste order bij Derks Wielersport.
Goede en eerlijke prijs en erg snelle verzending. De volgende dag had ik de bestelling binnen.

Inmiddels is de ketting gemonteerd en ik ben reuze tevreden.

Remco Dolsma beoordeelde op 2018-11-14

Bestelling gedaan. 1 verkeerde band geleverd. Kostenloos een andere gekregen. Verkeerde mocht ik houden. Contact via WhatsApp is geweldig

Vrieswijk Siebe beoordeelde op 2018-11-14

De bestelling was snel verzonden, op de bon zat ook een handgeschreven bedankje wat het toch net even persoonlijker maakt. Helaas was er wel een verkeerde spaaklengte opgestuurd maar dat werd na een belletje snel en goed opgelost.

Chris beoordeelde op 2018-11-13

Snelle verzending, ruim assortiment. Kortom prima!

Geert Vande Meulebroecke beoordeelde op 2018-11-13

alles perfect verlopen

Reactie van derks wielersport:
Bedankt voor de aankoop. Fijn dat de levering naar wens is verlopen. Tot zien. Peter

Cjj Vervloet beoordeelde op 2018-11-12

een kort telefoontje en peter weet wat je bedoeld
ik ben zeer tevreden over de snelle service super

Reactie van derks wielersport:
Onze dank voor de bestelling. Van zoveel complimenten krijgen we blozende wangen :) . Groet en tot zien. Peter

hendrik van petegem beoordeelde op 2018-11-12

Snelle en correcte levering van de bestelling.

gp rupschus beoordeelde op 2018-11-12

binnen zeer korte tijd , gekregen wat ik had besteld tegen een scherpe prijs.
Dit kan leiden tot meerdere bestellingen.

frans jongbloed beoordeelde op 2018-11-11

De aanloop verliep niet goed - verkeerd product afgestuurd - daarbij werd -op mijn verzoek - het aankoopbedrag niet binnen drie werkdagen teruggestort op mijn rekening - staat wel op de site. Toch heb ik de deur op een kier gehouden om opnieuw het product te laten leveren wat goed verliep. Ergo, ik zou op deze voorwaarden wel weer iets bestellen.
Dit ter kennisgeving.
Groet

Reactie van derks wielersport:
Onze dank voor de bestellingen en het vertrouwen. Excuus dat we niet op tijd waren met de restitutie. Veel plezier van de aankoop. Groet en tot ziens.

Mark Strolenberg beoordeelde op 2018-11-11

Snel en goede levering.

Marc Jacobs beoordeelde op 2018-11-07

Foutje in website waardoor ik niet kon bestellen.
Gebeld om dit te melden.
Foutje direct door hun hersteld, daarover mij gemaild.
Ik besteld en product direct verstuurd.
Zéér netjes!
(Terwijl het ging over een artikel van nog géén €4,-)

Reactie van derks wielersport:
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons attent te maken op een fout in de werking van onze website! Tevens bedankt voor de bestelling.

Bernard Schuurman beoordeelde op 2018-11-05

Prima prijs en keurig vlotte verzending.

Beste Bernard, bedankt voor het compliment en het vertrouwen. Peter

Service Center beoordeelde op 2018-11-05

Snelle en correcte levering door collega fietsenwinkel.

Reactie van derks wielersport:
Best collega, leuk dat je bij ons een bestelling plaatste. Dank voor de bestelling en graag tot zien. Peter

Herman beoordeelde op 2018-10-30

Prima service. Ze maken waar wat ze beloven. Vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Peter beoordeelde op 2018-10-29

Scherpe prijs, binnen 10 uur correct geleverd.

Reactie van derks wielersport:
Beste Peter, nog bedankt voor je bestelling bij Derks wielersport. Fijn dat je tevreden bent met je bestelling. We hopen je nog eens terug te zien.