Overikweg 3
5145PA Waalwijk

8,5

Liesbeth Molenaar beoordeelde op 2019-04-29

Goede ervaring. Kleinigheid: de vorige order blijft er in staan, dus als je niet oppast bestel je dubbel. Uitstekende prijzen en snelle levering.

JAM Appelman beoordeelde op 2019-04-29

Keurig en snel geleverd

wilma beoordeelde op 2019-04-28

snelle levering en super service

Wim Brouwer beoordeelde op 2019-04-28

Ik heb niks gekocht?

Narda Beunders beoordeelde op 2019-04-28

Prima levering, op tijd en precies wat ik besteld had.

Arthur Bastiaans beoordeelde op 2019-04-28

Voordelig en snel geleverd

Bas Oosterbroek beoordeelde op 2019-04-27

Prima service!

Nicole Dieltjes beoordeelde op 2019-04-23

Goede en snelle service

Robin beoordeelde op 2019-04-23

Geen idee waarom ik een invite krijg, ik ken de webwinkel niet.

Hoi,

Helaas is er wat mis gegaan. Waarschijnlijk bent u klant van Verpakkingenzo.nl. Wij zijn vorige week over gegaan op een nieuwe webshop. Hierbij zijn alle bestelling over gezet naar een nieuwe omgeving en heeft webwinkelkeur dit als nieuwe bestelling opgemerkt. De lay-out stond alleen helaas nog op onze andere webwinkel: Deverpakkingswebwinkel.nl ingesteld. Hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Laura beoordeelde op 2019-04-22

Snel geleverd! Alles helemaal in orde.

Johan Snijders beoordeelde op 2019-04-21

bestelling is correct ontvangen.

Patricia beoordeelde op 2019-04-21

Snelle levering met goede kwaliteitsproducten.

ina de wilde beoordeelde op 2019-04-21

Snelle goede levering

Henk Klok beoordeelde op 2019-04-21

Nooit iets besteld!!! Toch krijg ik email dat ik er iets besteld zou hebben? Dan willen ze zeker goede reviews?? Slechte zaak dit...

Goedemorgen,
Helaas gaat er wat mis met de overgang van Verpakkingenzo.nl en stuurt hij alle klanten van verpakkingenzo.nl een recensie beoordeling met de lay-out van onze andere webwinkel de verpakkingswebinkel.nl onze excuses, maar vandaar dus dat uw deze foutieve mail heeft ontvangen.

Marien beoordeelde op 2019-04-21

Goede prijzen. Goed assortiment en snelle levering. Toppie

Leonie Faber beoordeelde op 2019-04-20

Goed verpakt en snelle service

renske de Gee beoordeelde op 2019-04-11

de kwaliteit van de dozen vind ik matig

Goedemorgen,
Wat jammer om te horen dat u niet volkomen tevreden bent over de kwaliteit. Wat vind u er aan tegenvallen?

Bart Zwijsen beoordeelde op 2019-04-08

Super service

Reactie van deverpakkingswebwinkel.nl:
Goed om te horen! Bedankt voor uw bestelling!

Bart de Rond beoordeelde op 2019-04-03

Top items, keurig verpakt aangeboden en complete bestelling geleverd.

Reactie van deverpakkingswebwinkel.nl:
Bedankt voor je positieve reactie en het in ons gestelde vertrouwen. Wij zijn blij dat we dit hebben kunnen waarmaken. We hopen je in de toekomst weer terug te zien.

gj brocker beoordeelde op 2019-03-18

SNEL EN PRIMA

Reactie van deverpakkingswebwinkel.nl:
Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen!