Amaliaplein 15 15
6641 CX Beuningen
+31246771574
KvK 10021964

Amber Sterk beoordeelde op 2019-04-12

Zoals op de afbeelding. Snel geleverd!

Mariska Schetters beoordeelde op 2019-04-11

Kooi besteld voor de ratjes van mijn zoontje. Hele degelijke kooi en snel geleverd! Prima service

Hans Meulendijk beoordeelde op 2019-04-09

Kwaliteit is beneden verwachting

Hub van de Sanden beoordeelde op 2019-04-08

snel gevonden
snel besteld
snel geleverd
snel zo door

Miranda Van de Kraats beoordeelde op 2019-04-07

Het product werd snel geleverd

Frans van der Vlugt beoordeelde op 2019-04-05

snelle levering!! goede communicatie.

Monique Kottier beoordeelde op 2019-04-04

Snel geleverd. Alles zat netjes verpakt in de doos.

Valerie beoordeelde op 2019-03-31

In 2 dagen in huis met acceptabele bezorgkosten. Een glimmend geplastificeerde envelop is wel een feestje om te krijgen, maar minder goed voor de afvalverwerking.

Jolanda Palm beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering, product zoals op de site

Yvonne van Dijk beoordeelde op 2019-03-23

anneke groenendijk beoordeelde op 2019-03-17

snelle keurig geleverde bestelling

Humphrey A Lakhisaran beoordeelde op 2019-03-16

alles is heel goed gegaan .ik raat iedereen aan bij jullie te kopen dank je wel.

Jamie ter Stege beoordeelde op 2019-03-16

Wat ik besteld had zat in de doos en werkt en past perfect super bedankt was ook snel binnen binnen een dag.

Isabelle van Dijk beoordeelde op 2019-03-14

Echt super klantenservice! Toen zij iets niet direct konden leveren kreeg ik meteen telefoontje en kon het vervangen worden door een soortgelijk product waardoor ik alsnog mijn bestelling op tijd heb ontvangen. Vervolgens was er bij het vervoerbedrijf iets fout gegaan waardoor de onderbak van de bestelde kooi helaas stuk was. Toen ik ze belde werd ik weer direct super vriendelijk geholpen en binnen een week had ik een nieuwe onderbak binnen voor de kooi.
Deze mensen weten wat ze doen en waar ze het over hebben. Ze zijn vriendelijk en doen echt hun uiterste best om alles netjes af te handelen. Daar bovenop zijn ook de producten allemaal uitstekende kwaliteit! Ik zal zeker terugkomen als ik weer iets voor onze lieve ratjes nodig heb! Echt toppie!

Mariëlle Schuurmans beoordeelde op 2019-03-12

Ik heb een '2e keus' artikel via de website besteld en super tevreden.
Vriendelijk telefonisch contact gehad en super snelle levering.

Sandra Kaminska beoordeelde op 2019-03-11

Alles perfect

Amber Van kemenade beoordeelde op 2019-03-10

Zeer tevreden! goed materiaal en mooie kleur.
Perfect zoals op de foto

marian moret beoordeelde op 2019-03-04

ik ben zeer tevreden ,super snelle bezorging vrijdag besteld en zaterdagmiddag al in huis zat goed ingepakt en superblij met de mooie vogelkooi

Johan Flapper beoordeelde op 2019-03-04

Prima zaak. Bestelling per email gedaan en alles is correct verlopen.
Bezorging ook uitstekend kan deze zaak aanbevelen bij anderen.

marianne slotboom beoordeelde op 2019-03-02

Een hele mooie vogelkooi op standaard ben er erg blij mee mooie kleuren en mooi ruim en zeker voor deze prijs toppie deze kooi beveel ik zeker aan