Schepen van Ommerenstraat 119

The Feedback Company 57 9,6

Alleh beoordeelde op 2019-09-15

snelle verzending!

Satcha Alstede beoordeelde op 2019-09-15

Tevreden niet lang gewacht op mijn producten

Cornelis van Breugel beoordeelde op 2019-09-15

Sylvia vd Does beoordeelde op 2019-09-13

Heerlijke producten, prijs is TOP! en hele snelle verzending!

Robert Bastiaanse beoordeelde op 2019-09-10

schnel und gut gelieverd

Hallo Robert,

Bedankt voor jouw reactie. We wensen je nog veel plezier van de producten en graag tot een volgende keer. Hier bin ich mensch, hier kauf ich ein.

Yvonne Monsels-Van Neerijnen beoordeelde op 2019-09-09

Snel geleverd.

Hallo Yvonne,

Bedankt voor jouw beoordeling. Geniet van jouw bestelling en we zien je graag weer snel terug.

A Schraa beoordeelde op 2019-09-08

Heel tevreden.

Beste A Schraa,

Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat u heel tevreden bent. Graag tot een volgende keer.

Frits van Dalen beoordeelde op 2019-09-06

Producten snel gekregen
Jammer dat niet alle producten verkrijgbaar zijn die ik zoek. Hoop dat het product in de toekomst wel verkrijgbaar is. Gaat over een eigen merk product.

Hallo Frits,

Bedankt voor jouw reactie. We hebben inmiddels het product toegevoegd. We wensen je nog heel veel plezier van de producten.

Ine van Munster beoordeelde op 2019-09-06

Alles volgens afspraak verlopen. Prima

Hallo Ine,

Bedankt voor jouw feedback. Nog veel plezier van jouw bestelling en tot een volgende keer.

Ramon Kartodimejo beoordeelde op 2019-09-06

Totale tevredenheid.

Hallo Ramon,

Bedankt voor jouw reactie en het compliment. Veel plezier van de producten en we hopen je snel weer te zien.

Marijke beoordeelde op 2019-09-06

Goede producten...snelle levering.

Hallo Marijke,

Bedankt voor jouw feedback. We wensen je nog veel plezier van jouw bestelde producten en graag tot een volgende keer.

Corina van der Padt beoordeelde op 2019-09-03

Snel in huis

Hallo Corina,

Bedankt voor jouw reactie. Nog veel plezier van jouw bestelling. Zien we je de volgende keer weer terug?

Wing-Man Chan beoordeelde op 2019-09-03

De producten die ik wilde bestellen, stonden niet op hun lijst. Via whatsapp werd ik uitstekend geholpen. De producten waren beschikbaar en ik had via email de producten toegevoegd gekregen in mijn wagentje. Alles was binnen 2 dagen binnen. Super!

Hallo Wing-Man Chan,

Bedankt voor jouw reactie. We hebben het graag gedaan. Veel plezier nog van de producten en we zien je graag weer terug.

Manouk van Asten beoordeelde op 2019-09-03

Heel tevreden,

Ik bestelde de producten op vrijdagmiddag en had ze dinsdag in huis. Producten waren goed verpakt. Niets te klagen!

Hallo Manouk,

Bedankt voor jouw beoordeling. We verpakken onze producten met liefde. We hopen dat je nog heel veel plezier hebt van je bestelling. Graag tot de volgende keer.

Marina Gimenez beoordeelde op 2019-09-01

Goede service

Hallo Marina,

Bedankt voor jouw reactie en het compliment. We wensen je nog veel plezier van de bestelling en we zien je graag terug.

Raviëra Warning beoordeelde op 2019-09-01

Alle producten waren netjes bij elkaar verpakt. Ook een snelle levering

Hallo Raviƫra,

Bedankt voor jouw reactie. Geniet nog van de producten en we zien je graag weer terug.

Anita Van Deudekom beoordeelde op 2019-08-31

Snelle service

Hallo Anita,

Bedankt voor jouw beoordeling en we zien je graag weer terug. Nog veel plezier van de producten.

Rida Bensalah beoordeelde op 2019-08-30

super serieus. tijdig
10/10

Beste Rida,

Bedankt voor jouw reactie en we wensen je nog veel plezier van jouw bestelde producten.

E van den Broek beoordeelde op 2019-08-30

Wanneer beloften worden nagekomen is het goed en is voor kritiek geen score te halen.

Beste E. van den Broek,

Bedankt voor uw reactie en het compliment. We zien u graag weer terug in onze webshop.

Judith van der Velden beoordeelde op 2019-08-28

Snelle levering, goede service

Hallo Judith,

Bedankt voor jouw beoordeling. Veel plezier nog van de producten en tot de volgende keer.