Schepen van Ommerenstraat 119

The Feedback Company 56 9,6

A Berkhout beoordeelde op 2019-07-14

Snel en goed geleverd...

Janigana beoordeelde op 2019-07-14

Heb snel gevonden wat ik naar op zoek was en snelle afhandeling binnen 2dagen geleverd bij de door mij aan gewezen afhaalpunt

Nellie Vrolijk beoordeelde op 2019-07-14

Geweldig bedankt

Angelique Janssen beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering en alles netjes verpakt.

Orsolya Zsigri beoordeelde op 2019-07-12

Snel service, vriendelijker medewerkers. Tot nu toe ze zijn toppers.

Hallo Orsolya,

Wat vervelend dat jouw pakket geopend bij jou is aangekomen, dat mag natuurlijk niet voorkomen. Graag hadden we van jou daar z.s.m. een berichtje van ontvangen. We gaan dit natuurlijk terug koppelen naar DHL.

We hebben (12-07-2019) het pakket nog niet bij ons ontvangen. We hebben hier vandaag telefonisch contact over gehad. We houden contact.

Excuus voor het ongemak.

Rika Van Soelen beoordeelde op 2019-07-12

Wat ik zocht makkelijk kunnen vinden op de website. Besteld en de volgende dag netjes thuis bezorgd..Super

Pascale Duinkerken beoordeelde op 2019-07-09

Snelle levering en persoonlijke touch. Prima voor elkaar

Chresta Beij beoordeelde op 2019-07-09

Erg tevreden over de levering. Vooral heel fijn dat ook alle ingrediënten bij de producten staan vermeld.

Carla Calandt beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering binnen een paasdagen in huis . Goed spul

Hallo Carla,

Bedankt voor jouw feedback. Goed om te horen. Graag tot een volgende keer. Veel plezier nog van jouw producten.

Sylvia Coster beoordeelde op 2019-07-07

Op vakantie in Duitsland gezocht op bepaald product maar gingen kort we op naar huis. Zag dat ze ook in Bedwrland bezorgen, dus hop, account aangemaakt en besteld. De dag na thuiskomst werd het netjes afgeleverd! Super service 👍

Hallo Sylvia,

Bedankt voor jouw reactie. Je weet ons te vinden en hopen je dan ook weer snel te mogen begroeten in onze webshop. Tot de volgende keer! Nog veel plezier van je producten.

Cindy Burger beoordeelde op 2019-07-05

Leuke webwinkel en lekker goedkoop

Hallo Cindy,

Bedankt voor jouw reactie en compliment. We zien je graag de volgende keer weer terug. Geniet van jouw producten.

Geertje de Jong beoordeelde op 2019-07-05

Goede prijzen en snel thuisbezorgd

Hallo Geertje,

Bedankt voor jouw beoordeling. Nog veel plezier van jouw bestelling. Zien we je de volgende keer weer terug?

Sandra Hoogstadt beoordeelde op 2019-07-05

Bezorgdienst maakte een foutje en DMshopper heeft dit fantastisch opgelost. Hele goede service!

Hallo Sandra,

Bedankt voor jouw feedback. We wensen je nog veel plezier van jouw producten en graag tot een volgende keer.

Erma Mohammed beoordeelde op 2019-07-05

Goede service

Hallo Erma,

Bedankt voor jouw reactie. We zien je graag de volgende keer weer terug in onze webshop.

Merlin Blackson beoordeelde op 2019-07-01

Bent tevreden, alleen moeten de producten beter verpakt worden . Zodat die niet open kunnen gaan ,daar heb ik al ondervonden.

Hallo Merlin,

Bedankt voor jouw reactie. We hebben contact met je opgenomen per mail. Geniet van jouw producten en graag tot een volgende keer.

Hilda Pendisa beoordeelde op 2019-06-30

Top!!!

Hallo Hilda,

Bedankt voor jouw reactie. Bedankt voor het compliment en nog veel plezier van jouw bestelling. Tot de volgende keer!

Mirela Jahic beoordeelde op 2019-06-30

Super tevreden!

Hallo Mirela,

Bedankt voor jouw beoordeling. Leuk om te horen en we zien je graag weer terug in onze webshop.

Tanja Ghijzen beoordeelde op 2019-06-29

super goede en snelle service en het feit dat je een vriendelijk bedank kaartje bij je pakket krijgt vind ik klasse super vooral zo doorgaan

Hallo Tanja,

Bedankt voor jouw feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier van jouw producten en we zien je graag weer terug in onze webshop.

Gregory Ravenberg beoordeelde op 2019-06-28

De producten zijn heel goed en ook nog goedkoop, en ook de juiste bestelling op tijd ontvangen

Hallo Gregory,

Bedankt voor jouw reactie. We hopen dat je nog veel plezier hebt van jouw producten en graag tot de volgende keer.

H. van der Mierden beoordeelde op 2019-06-28

Ik ben erg blij met mijn bestelde producten ze zijn keurig en snel afgeleverd

Beste H. van der Mierden,

Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat de producten keurig en snel zijn afgeleverd. Zien we u de volgende keer weer terug?