Grote Drijfweg 5
+31 85 483 22 22

Bol.com 2 10,0

Marcel van den Berg beoordeelde op 2019-01-08

Reactie van domoticaGIGANT:
Hi Marcel, thnx voor je positieve review, leuk dat je daar even de tijd voor hebt genomen! :)
Groetjes Judith

Rene ten Hagen beoordeelde op 2018-12-25

Reactie van domoticaGIGANT:
Thnx voor je positieve review René, leuk! Op naar een fijne samenwerking wat ons betreft! Groeten Oscar

Barry beoordeelde op 2018-12-25

Goed geholpen, door vakkundig personeel. Goede service, goed en eerlijk advies. Snelle levering. Word ik echt blij van. Gewoon TOP.👍👍👍👍

Thnx voor je leuke review Barry! Hebben jullie het al in gebruik nu? Grtz Oscar

Marthijn Mulder beoordeelde op 2018-12-24

Snel geleverd en goede service!

Reactie van domoticaGIGANT:
Thnx voor je positieve review Marthijn, zijn we blij mee!! :)

Niek Kreijkes beoordeelde op 2018-11-10

Goede website, duidelijk overzicht. Na dat ik de bestelling geplaats had was ik wat vergeten. Snel een mailtje achteraan gestuurd zodat ik niet de verzendkosten hoefde te betalen. Dit was dan ook zo geregeld. Zeer goede communicatie en service!

Reactie van domoticaGIGANT:
Thnx voor je positieve beoordeling Niek, top dat dat zo ervaren wordt!! :)

Oscar

Tim Vermeulen beoordeelde op 2018-10-06

Vriendelijk en snel contact.

Reactie van domoticaGIGANT:
Hi Tim, super leuk dat je een review hebt geplaatst! Thnx voor je compliment en we delen zeker dezelfde mening :). Een wederzijds prettig contact maakt het voor iedereen natuurlijk aangenamer. Fijn weekend verder!!

Oscar

Denise Rosendaal beoordeelde op 2018-09-08

Mijn ervaring met Smart productZ is super. Levering was sneller dan ik verwachtte. Donderdag besteld, kreeg ik een telefoontje met een excuses dat er langere leverijden waren (dus ik denk meteen, hoeveel weken) blijk ik het normaal gesproken vrijdag al te krijgen, maar zou het maandag worden. Joh, geen probleem! Super netjes dat je hierover geïnformeerd wordt. En ik had mijn Homey zaterdag al binnen, dus kon er dat weekend meteen mee aan de slag.

Hoi Denise,
Bedankt voor je positieve, leuk geschreven review! Daar doen wij het voor:) Wij zijn erg blij dat klanten een review achter laten en als dat een positieve review is, is dat helemaal super!
Nogmaals bedankt en veel plezier met je product!

Milan beoordeelde op 2018-09-05

Mijn bestelling werd snel verzonden. Helaas raakte PostNL het pakketje kwijt. Contact hierover verliep heel vlot en prettig via e-mail en is het probleem op zeer passende manier verlopen. Het product is precies zoals op de site aangeboden. Al met al een heel positieve ervaring; een aanrader1

Robin beoordeelde op 2018-08-30

Zeer goede service. Bij contact over een defect product werd direct aangeboden om de sensor kosteloos om te ruilen. SMart Productz heeft ook direct het vervangende product verstuurd terwijl ik het defecte product nog niet had opgestuurd.

Ter Harmsel Henri Jansen beoordeelde op 2018-08-29

Rob Morsink beoordeelde op 2018-08-29

Vriendelijk en goede en snelle levering. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Berend Hartman beoordeelde op 2018-07-21

Lage prijzen. Snelle levering. Hulpvaardig. Retourneren drempelloos.

Reactie van domoticaGIGANT:
Thnx voor je review Berend, leuk en fijn om te vernemen dat het als positief ervaren wordt!

Peter van den Hoek beoordeelde op 2018-06-16

snelle levering !

Reactie van domoticaGIGANT:
Hartelijk dank voor je positieve reactie!

Judith Nijkamp

Gert Vernooy beoordeelde op 2018-06-12

Dennis Nellestijn beoordeelde op 2018-06-01

Ron Kersten beoordeelde op 2018-05-31

Zeer tevreden over dit bedrijf. Ik had wat problemen met de bestelling omdat de beloofde korting na inschrijving van de nieuwsbrief niet verscheen in het bestelproces. Daarop mailtje gestuurd en ik kreeg daarop zeer snel antwoord en oplossing om het dan via offerte en betaling achteraf op te lossen. Prima service van Oscar en fijn dat men actief werkt aan een oplossing. Producten werden vervolgens direct geleverd na mijn bevestiging dat ik accoord ging met de offerte (inclusief de beloofde nieuwsbrief korting). Goede service !

Reactie van domoticaGIGANT:
Hi Ron, thnx voor je uitgebreide review, we waarderen het enorm wanneer mensen een eerlijke en objectieve mening achterlaten! En als dat wat negatiever zou zijn, dan zou het wel de realiteit vertegenwoordigen waar we met verbeterpunten voor aan de slag zouden moeten :). Jij natuurlijk hartelijk bedankt voor dat je ons in de gelegenheid hebt gesteld om tot een passende oplossing te kunnen komen en voor de prettige communicatie dat we met elkaar hebben gehad! Heel fijn weekend en wellictht tot een volgend contact! GreetZ Oscar

Ruben Gaasbeek beoordeelde op 2018-05-31

Rogier van Kerkhof beoordeelde op 2018-05-08

Goed advies en snelle levering!

Reactie van domoticaGIGANT:
Hi Rogier, thnx voor je leuke en positieve beoordeling, daar zijn we blij mee! Ook top dat je ons hebt geadviseerd bij andere geïnteresseerden, echt leuk om te vernemen! We maken ons 'hart' ;) voor een top dienstverlening voor de lange termijn :).

Dick Wessels beoordeelde op 2018-05-06

Zeer tevreden over de webshop. Klantvriendelijk en snelle levering keer op keer. Veel kennis over de producten die ze verkopen. Al met al uitstekend.

Thnx voor je leuke review Dick, daar doen we het juist voor! :) GreetZ Oscar

Marjolijn Franssen beoordeelde op 2018-04-21

Alle vragen werden duidelijk beantwoord en we hadden de dimmer snel in huis. We komen zeker nog een keertje terug.

Reactie van domoticaGIGANT:
Hi Marjolijn, leuk om te weten dat je ons contact als positief hebt ervaren en thnx voor je review! :) GreetZ, Oscar