ehouse

7,0
Filter 33 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• sandra gerritze
    Geverifieerde klant van ehouse

Wij hebben 8 weken op een wiel moeten wachten voor onze tweelingwagen. Kinderen inmiddels uit de bakken gegroeid, dus amper kunnen gebruiken.gebrek aan communicatie, niet meedenken aan een oplossing en geen enkele compensatie voor het lange wachten. Alleen excuses maar dit weegt niet op tegen 8 weken geen wandelwagen kunnen gebruiken. Een winkel die kinderwagens verkoopt moet begrijpen dat dit echt niet kan!!

• Glenn Lambrechts
    Geverifieerde klant van ehouse

Redelijk felle vertraging in de bestelling door leverancier van ehouse. De communicatie over de vertraging was zeer beperkt (wel correct en vriendelijk)

• T. Ergun
    Review voor ehouse

ik heb een zitje besteld voor de trippie , besteling geplaats via website op 4 april.
    tot nu toe is geen zitje binnen gekregen.

Ik bel bijna elkedag , maar alemaal informatie waar je niets aan heb, niet eens kunnen ze vertellen of ze besteld hebben.

heel raar ,,! en doen ze geen moiete om je te helpen , zorgen je dat mijn bestelling snel bij afgeleverd is.

• J Smeets

Communicatie is zeer goed
    De levertijd meer dan een week
    Kan naar mijn idee veel sneller

• Nathalie Schins
    Geverifieerde klant van ehouse

In eerste instantie huiverig, door minder goede recensies. Geheel onterecht, bleek achteraf! Bestelling donderdag geplaatst en product dinsdag al in huis. Top dus!!

• S Daniels
    Geverifieerde klant van ehouse

Wiel van de kinderwagen is om de haven klap kapot. En krijg geen reactie vanuit de klantenservice.

• kim
    Review voor ehouse

12 december 2017 een slee besteld. Geld van de rekening, maar geen bevestiging van bestelling ontvangen. Weekje later gemaild, en wel antwoord gekregen dat dit 5 weken kon duren.
    Er zijn nu 2 weken extra verstreken en nog niets gehoord: gisteren gemaild, 24u later geen antwoord. Zonet gebeld: slecht Nederlandstalig persoon aan de lijn: kon niets na kijken enkel doorgeven om mij terug te bellen: wanneer geen duidelijkheid.
    Ik bestel zowat alles online, maar dit maak ik nooit mee: ik vertrouw het niet. Een product kan een lange levertijd hebben, maar in combinatie met de onduidelijkheid geeft dat een oncomfortabel gevoel.
    Wij willen gewoon lekker sleeen, en niet pas in de maand april!!
    Graag asap reactie aub!!!

• Annemieke Danneberg
    Geverifieerde klant van ehouse

Slechte service, enorm lange wachttijd (zeker 3 weken bovenop de vermelde leveringstermijn). Geen communicatie over vertraging van bestelde product en geen excuses hiervoor. Bovendien leggen zij de fout van niet op tijd kunnen leveren bij de leverancier. Mijn mening is dat als jij een levertermijn geeft van 5 weken, en je kan dit niet waarmaken hoor je als bedrijf hier achteraan te gaan voor je klanten. Ik zal ehouse zeker niet bij anderen aanbevelen

• Anja Flippo
    Review voor ehouse

Op 3oktober een tweeling wagen besteld. Levertijd 6 weken. Tot op heden nog niks ontvangen. Email gestuurd, niks meer gehoord.

• Coby
    Review voor ehouse

Heel tevreden! Snelle levering goede kwaliteit van mn twinnie tweeling wagen.. makkelijk contact met de klanteservice!