Anskarstraat 13
3962DL Wijk bij Duurstede
0343 712085

8,9

Bert Bresser beoordeelde op 2019-05-20

zeer snelle levering en een verkeerde levering werd de volgende dag gelijk opgelost, supper!

Maria Geurts beoordeelde op 2019-05-16

Was fout geleverd, maar prima opgelost,

Hans Weckseler beoordeelde op 2019-05-15

bestelling goed uitgevoerd

G. de Jong beoordeelde op 2019-05-13

Het produkt werd keurig verpakt en op tijd bezorgd. De geleverde waar is een goede qualiteid.

Henri Versluys beoordeelde op 2019-05-01

blabla

Dhr. R. Koene beoordeelde op 2019-04-23

Voordelige set inktcartridges -eigen merk, maar van goede kwaliteit en voorzien van chip- snel geleverd in brievenbus pakket. Top!

Leonardus H H de Gooijer beoordeelde op 2019-04-15

Ik vindt het geweldig dat ik inkt kan äanschaffen voor een kwart van de originele prijs ik dank u voor deze mogelijkheid en tot de volgende keer.

Hannie Nieboer beoordeelde op 2019-04-11

Snel en netjes geleverd, ik ben tevreden.

A. J. Gorsel beoordeelde op 2019-04-09

Snel geleverd, zeer goede kwaliteit en goede service.

Van Vliet beoordeelde op 2019-04-04

Goede en snelle service

W.J. Rottger beoordeelde op 2019-03-22

Op donderdagmorgen besteld.
Niet op vrijdag geleverd.
Niet op zaterdag.
Niet op maandag.
Dinsdag pas in de bus!

Machiel beoordeelde op 2019-03-06

Snelle levering en prima acteren service.

Johan Poffers beoordeelde op 2019-03-04

Ben tevreden!

Bert Voskamp beoordeelde op 2019-02-28

snelle levering

A. J. Bruins beoordeelde op 2019-02-27

Mijn bestelling - Inktpatronen voor mijn HP printer - is razendsnel uitgeleverd.
Ben best tevreden met EWS Suplies. Die houden we erin !

vanderheyden beoordeelde op 2019-02-20

Bestelling op dinsdag voor 12 uur 's middags geplaatst maar pas op donderdag ontvangen. Verder geen aanmerkingen.

Bert Rolaff beoordeelde op 2019-02-19

UItstekend, ja. Mijn order per overboeking betaald. Kort daarop een bevestiging dat alles klopte. Een bericht hoe het met de verzending ging en het tijdstip waarop mijn bestelling bezorgd zou worden. Alles klopte en dat kom je niet veel meer tegen.

Nijhof beoordeelde op 2019-02-19

Goed en prettig contact, snelle levering. Twee cartridges moesten worden nagestuurd, waren niet in voorraad.

Leonardus H H de Gooijer beoordeelde op 2019-02-18

ik heb inkt gekocht voor een kwart van de originele prijs en twee keer zoveel inkt ! en de kleur is briljant!!!!! GA ZO DOOR!!!!!

Beljaars beoordeelde op 2019-02-11