Anskarstraat 13
3962DL Wijk bij Duurstede
0343 712085

8,8

Machiel beoordeelde op 2019-03-06

Snelle levering en prima acteren service.

Johan Poffers beoordeelde op 2019-03-04

Ben tevreden!

Bert Voskamp beoordeelde op 2019-02-28

snelle levering

A. J. Bruins beoordeelde op 2019-02-27

Mijn bestelling - Inktpatronen voor mijn HP printer - is razendsnel uitgeleverd.
Ben best tevreden met EWS Suplies. Die houden we erin !

vanderheyden beoordeelde op 2019-02-20

Bestelling op dinsdag voor 12 uur 's middags geplaatst maar pas op donderdag ontvangen. Verder geen aanmerkingen.

Bert Rolaff beoordeelde op 2019-02-19

UItstekend, ja. Mijn order per overboeking betaald. Kort daarop een bevestiging dat alles klopte. Een bericht hoe het met de verzending ging en het tijdstip waarop mijn bestelling bezorgd zou worden. Alles klopte en dat kom je niet veel meer tegen.

Nijhof beoordeelde op 2019-02-19

Goed en prettig contact, snelle levering. Twee cartridges moesten worden nagestuurd, waren niet in voorraad.

Leonardus H H de Gooijer beoordeelde op 2019-02-18

ik heb inkt gekocht voor een kwart van de originele prijs en twee keer zoveel inkt ! en de kleur is briljant!!!!! GA ZO DOOR!!!!!

Beljaars beoordeelde op 2019-02-11

Wim W. Terlaak beoordeelde op 2019-02-05

Geleverd op tijd en conform bestelling.

Frans van Uden beoordeelde op 2019-02-04

goed en op tijd geleverd

Gabriel Van Bortel beoordeelde op 2019-01-30

Enid Tomkinson beoordeelde op 2019-01-23

Ik heb de inktpatronen ontvangen maar nog niet gebruikt.

Karel van Klooster beoordeelde op 2019-01-13

Prima meer is niet nodig!

Tineke Diederik beoordeelde op 2019-01-12

Heel vriendelijk; ik had een kortingsbon, maar was vergeten bij uitchecken deze te gebruiken. Ik kreeg een email dat ik nog recht had op korting. Het werd zomaar teruggedraaid en kreeg het geld teruggestort. Nog nooit meegemaakt.

Daarbij: snel, netjes verpakt, brievenbuspakje, dus geen gedoe met thuisblijven. Snel een facuurtje per mail, acurate business!

Bedankt voor jullie geweldige service

Gert-Jan van der Lee beoordeelde op 2019-01-10

Snel en compleet geleverd.

Cornelis Verheul beoordeelde op 2019-01-06

Alles inorde en snel geleverd

Yoga Monique beoordeelde op 2019-01-03

Snelle levering. Prijs goed. Verpakking goed

Eugéne Klaessen beoordeelde op 2018-12-13

Goed,maar het traject na bestelling en betaling moet beter.

Guido Lambrechts beoordeelde op 2018-12-09

Vrijdagmiddag besteld. Dinsdagmiddag geleverd in de brievenbus, zonder aanbellen of aftekenen. Waarschijnlijk te druk door St. Niklaas?
Bestelde artikelen waren verder keurig volgens wens.