Anskarstraat 13

8,2

Jan Kok beoordeelde op 2019-07-20

Klant vriendelijk
Goed uitleg
Kom je et niet uit even bellen

Cenzo beoordeelde op 2019-07-19

Bestelde een onderdeel voor senseo- apparaat. Duurde te lang.niet de beloofde 3-5 werkdagen maar 1 1/2 week! Wel netjes bij buren bezorgd zoals beschreven.

Jan Schalks beoordeelde op 2019-07-17

Cees Anker beoordeelde op 2019-07-09

Bestelling werd naar tevredenheid afgeleverd. Mijn dank er voor.

Inge sinnige beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering. Alleen het verkeerde geleverd. Dus gemaild, tot op heden geen antwoord gehad. Telefonisch ook niet bereikbaar. Terug gestuurd, nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg.

H.J. Baptist beoordeelde op 2019-07-04

Na de geplande levering geinformeerd wanneer de bestelde ventilator geleverd zou worden.

Uiteindelijk het bericht niet meer leverbaar

Hebben dus ruim 2 weken voor niets gewacht

Anoniem beoordeelde op 2019-07-03

Ander product ontvangen, dan ik besteld heb.

Arjan Jongeneel beoordeelde op 2019-07-02

We hebben nog steeds de bestelling niet ontvangen, worden niet op de hoogte gehouden wat de reden hiervan is.

Riana Beijerbacht beoordeelde op 2019-07-01

Ik ben tevreden over deze webwinkel

Jikke Murre beoordeelde op 2019-06-30

Alles op tojd grleverd.

Wijnand Pijl beoordeelde op 2019-06-26

Goede website, efficiente afhandeling.

itie galema beoordeelde op 2019-06-26

OP 12 juni een bestelling gedaan en sinds dien taal noch teken. Geen bezorging en geen bericht.

Peter le Coq beoordeelde op 2019-06-24

Heel tevreden snelle levering en goed verpakt 👍

J. van Vugt beoordeelde op 2019-06-21

Artikel werd iets later geleverd . Maar de prijs was veruit de laagste. Dus prima!

F. Beijerling beoordeelde op 2019-06-11

Bestelling niet compleet geleverd. Na een mailtje werd ontbrekende wel geleverd.

Esther Mostard beoordeelde op 2019-06-07

Mooi nieuw en werkt goed

Willem Baris beoordeelde op 2019-06-07

Besteld, betaald en de volgende dag afgeleverd, prima toch.

Henk Rams beoordeelde op 2019-05-30

Snelle levering van bestelde spullen. Prima zoals het hoort.

Bert Bresser beoordeelde op 2019-05-20

zeer snelle levering en een verkeerde levering werd de volgende dag gelijk opgelost, supper!

Maria Geurts beoordeelde op 2019-05-16

Was fout geleverd, maar prima opgelost,