Prins Frederiklaan 44
3818 KD Amersfoort

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Bart Oostland beoordeelde op 2018-08-16

Prima webwinkel. Doen wat ze horen te doen, en lekker snel verstuurd.

S de Boer beoordeelde op 2018-08-15

Prachtige stevige panty goede pasvorm
Mooi verpakt en snel geleverd
Heeel tevreden

Miss Marcy beoordeelde op 2018-08-12

Ik ben blij met de snelle levering en de maat geweldig.

Sanne Berkers beoordeelde op 2018-08-05

Goede website voor mij heel moeilijk om pantys te kopen ivm grote maat. Alleen de kwaliteit van de panty was slecht had hem nog niet aan of meteen al kapot.je hoeft er maar even aan te zitten met je nagels en meteen een gat
Heel erg jammer

Irene van Uum beoordeelde op 2018-07-12

Super fijne online winkel, en uitstekende servicešŸ‘

Yvon beoordeelde op 2018-07-12

Uitgebreide collectie in mijn maat 58, ik ben zeer tevreden.

Marianne beoordeelde op 2018-07-11

Yes yes yes, hier wordt ik blij van. Voor mijn maat 58 zeer veel keus. Heb ook de bandelette besteld, ben zeer tevreden. Alles duidelijk en snel gekregen. Top winkel!

Mevr. van Waarden beoordeelde op 2018-07-11

Was al heel lang op zoek naar een winkel in hele grote maten panty's. Eindelijk een webwinkel die de telefoon opneemt en de tijd voor je neemt. Heel persoonlijk allemaal, dat vind je tegenwoordig niet meer, gelukkig hier wel. Ik heb maat 60 en hier heb ik ruime keuze, wel zo fijn. Dank je wel Brenda voor het prettige contact.

Esther Wagensveld beoordeelde op 2018-07-11

Super service eindelijk een zaak speciaal voor grote maten. Helemaal top bedankt!

Carola van Binsbergen beoordeelde op 2018-07-11

Fijne webwinkel

Brianne beoordeelde op 2018-07-11

Wat een verademing, alleen maar grote maten in deze webshop. Brenda was heel behulpzaam en ben super blij met m’n panty’s.

Maria Beek beoordeelde op 2018-07-11

Zeer goed en uiterst vriendelijk geadviseerd. Netjes verpakt en snel geleverd. Uitgebreide collectie.

mevr. B. Hooijer beoordeelde op 2018-07-11

Een fijn en solide adres voor prachtige merken beenmode en ze hebben een grote variatie in mooie merken en tot echt grote maten (62)