Prins Frederiklaan 44
3818 KD Amersfoort

E Ubbink beoordeelde op 2019-08-12

Super service. Zonder probleem een nazending verstuurd, geen kosten en retourkosten binnen een paar dagen vergoed gekregen. Top geregeld. Hier wordt je blij van...

Mirjam Waggendorff Van Rijn Van beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering. Mooie kousen !

Drost beoordeelde op 2019-07-27

Snel geleverd. Pasvorm heb ik een maatje groter gedaan en past perfect.

Maaike van den Boom beoordeelde op 2019-06-17

Helaas is het pantybroekje erg dun en het materiaal niet zoals verwacht. Ik trok er helaas ondanks dat ik het voorzichtig aantrok een ladder in. Vervolgens heeft de klantenservice mij uitstekend geholpen en sturen zij een nieuw broekje toe. Dus de service is prima.

martine backes - zaman beoordeelde op 2019-06-03

had de producten snel in huis , maar vind de verzenkosten schandalig duur , heb al grotere en zwaardere pakketten besteld aan de helft van de verzendkosten dan bij eleganties

Reactie van eleganties.nl:
Beste mevrouw backes - zaman,
Onze verzendkosten kunt u te allen tijde vinden op onze website. Voor Belgie geldt € 11,00 voor verzending tot € 85, boven de € 85,- verzenden wij gratis.
Helaas is verzenden van Nederland duurder dan verzending binnen Nederland, u krijgt hiervoor wel een verzekering en speciale track en trace. Het is helaas niet mogelijk om een brievenbuspakket naar Belgie te versturen, dus worden alle zendingen vanuit NL verstuurd als pakket, en is een handtekening vereist.
Gelukkig heeft u wel de artikelen erg snel in huis gekregen, zoals u schreef.
Wij wensen u heel veel plezier met de door u gekochte beenmode.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-31

Goede kwaliteitsproducten en snelle levering.

Yvette de Caluwe beoordeelde op 2019-03-01

Goede webshop, en snelle levering. Ik ben super tevreden

Mariëlle van Turnhout beoordeelde op 2019-01-19

Alles naar wens. Eindelijk eens panty's die lang genoeg zijn ❤️

Simone Post beoordeelde op 2019-01-03

Het pakketje was snel geleverd en de panty zit heerlijk.

Dédé Sorée beoordeelde op 2019-01-02

Ondanks dat mijn bestelling met kerst is geplaatst toch binnen 2 dagen binnen. Ook een vraag die ik had is supersnel beantwoord. Super service.

Peggy Snaar beoordeelde op 2018-12-25

Heel tevreden besteld en de volgende dag in huis. Prima communicatie per mail.

A Teppema-Mulder beoordeelde op 2018-12-24

Snelle levering, prima product

A Lens beoordeelde op 2018-12-23

Bezorging was lrima verzorgd.
De maten kloppen niet panty was veel te klein

Lieve Smekens beoordeelde op 2018-12-22

Ein-de-lijk! Sexy èn goedzittende lingerie gevonden in mijn maat. Ik ben de koningin te rijk!

A Bom beoordeelde op 2018-12-21

Overzichtelijke site, mooie beenmode en snelle levering. Super tevreden

Marjon Wennink beoordeelde op 2018-12-18

Snelle service en een goede kwaliteit!

claudia de jong beoordeelde op 2018-12-12

Snelle verzending mooie kwaliteit

Titia de Jong beoordeelde op 2018-12-11

Snelle levering !

Renate beoordeelde op 2018-12-03

Prima , snelle levering

Marlies van der Biezen beoordeelde op 2018-12-01

Grote collectie en snelle bezorging