Prins Frederiklaan 44
3818 KD Amersfoort

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

E. de Jong-Walhout beoordeelde op 2018-10-17

Snelle levering, mooie panty's.

Sylvia Reurink beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering, super kwaliteit, erg blij mee

Anneke beoordeelde op 2018-10-13

Top winkel en service

Karin Tak beoordeelde op 2018-10-13

Snelle levering van mooie producten. En een buitengewoon professionele klantenservice. Ik ga er zeker weer bestellen!

Anneke beoordeelde op 2018-10-13

Top service.

Carla Brandwijk beoordeelde op 2018-10-13

hoewel de panty in mijn maat op de site stond kon die niet worden geleverd.
teleurstellend dus.

Thea Snieder - Kamlag beoordeelde op 2018-09-29

Mijn bestelling werd keurig op tijd bezorgd !
En alles klopte !

Esther beoordeelde op 2018-09-28

Bestelling de volgende dag in huis. Top!

Willem Greven beoordeelde op 2018-09-17

snelle levering

Ans Corbee beoordeelde op 2018-09-12

Bij U meerdere keren besteld en direct betaald daarom wil ik niet herinnerd worden dat CCV nog geen betaling heeft ontvangen.
% september van mijn rekening afgeschreven oor CCV.
M. vr.Groet

Brian Vandamme beoordeelde op 2018-09-08

goede levertijd, producten zijn zoals beschreven en bij vragen goede en vlugge hulp

C Labiad beoordeelde op 2018-09-07

artikelen die ik besteld had waren oke, alleen de levertijd klopte niet zou het pakje zaterdags krijgen ,maar kwam pas de woensdag daarop.door verkeerde adressering.

Bart Oostland beoordeelde op 2018-08-16

Prima webwinkel. Doen wat ze horen te doen, en lekker snel verstuurd.

S de Boer beoordeelde op 2018-08-15

Prachtige stevige panty goede pasvorm
Mooi verpakt en snel geleverd
Heeel tevreden

Miss Marcy beoordeelde op 2018-08-12

Ik ben blij met de snelle levering en de maat geweldig.

Sanne Berkers beoordeelde op 2018-08-05

Goede website voor mij heel moeilijk om pantys te kopen ivm grote maat. Alleen de kwaliteit van de panty was slecht had hem nog niet aan of meteen al kapot.je hoeft er maar even aan te zitten met je nagels en meteen een gat
Heel erg jammer

Irene van Uum beoordeelde op 2018-07-12

Super fijne online winkel, en uitstekende servicešŸ‘

Yvon beoordeelde op 2018-07-12

Uitgebreide collectie in mijn maat 58, ik ben zeer tevreden.

Marianne beoordeelde op 2018-07-11

Yes yes yes, hier wordt ik blij van. Voor mijn maat 58 zeer veel keus. Heb ook de bandelette besteld, ben zeer tevreden. Alles duidelijk en snel gekregen. Top winkel!

Mevr. van Waarden beoordeelde op 2018-07-11

Was al heel lang op zoek naar een winkel in hele grote maten panty's. Eindelijk een webwinkel die de telefoon opneemt en de tijd voor je neemt. Heel persoonlijk allemaal, dat vind je tegenwoordig niet meer, gelukkig hier wel. Ik heb maat 60 en hier heb ik ruime keuze, wel zo fijn. Dank je wel Brenda voor het prettige contact.