De Zwaai 43

9,1

Bol.com 47 8,9

JanJaap Groot Wesseldijk beoordeelde op 2019-09-14

Hilde Cuppens beoordeelde op 2019-09-06

Ik plaatste voor het eerst een bestelling bij Fabex. Daags nadien werd deze al geleverd. Super dienst en superprijzen.

Eelke Sloot beoordeelde op 2019-09-02

Majel Herberigs beoordeelde op 2019-08-24

LOUIS ANDRIES beoordeelde op 2019-08-22

OK.

Robbert Teggelove beoordeelde op 2019-08-16

Prima service en snelle afhandeling.

Jur Maatman beoordeelde op 2019-08-05

M Rommen beoordeelde op 2019-07-15

Sanne Reichert beoordeelde op 2019-06-20

h kuiper beoordeelde op 2019-06-13

Snelle levering en goede klantenservice een aanrader

Rob Slotemaker beoordeelde op 2019-06-12

Wat ik had besteld kon niet meteen worden geleverd en zou dan pas na het weekend worden geleverd. Ze hebben er echter alles aan gedaan om toch te leveren en uiteindelijk had ik alles op zaterdag alsnog binnen.

Ron Caminada beoordeelde op 2019-06-03

Vlotte behandeling van bestelling en snelle levering.

K. Hoogenberg beoordeelde op 2019-05-29

R Furrer beoordeelde op 2019-04-15

Super snelle levering van een mooi product tegen een scherpe prijs! En ook nog een cadeautje erbij gekregen :) Heel tevreden over Fabex!!

n. Gerritsen beoordeelde op 2019-04-03

P Zum Vorde Sive Vording beoordeelde op 2019-03-21

Goede prijs en snel geleverd.

Gerard Hamstra beoordeelde op 2019-02-08

LM beoordeelde op 2018-04-18

Zeer goede service, uitstekende webwinkel.

Abel Luining beoordeelde op 2018-01-05

De site is overzichtelijk en de bestelling is volgende werkdag geleverd.

Reactie van fabex.nl:
Hallo Abel, We zijn erg blij dat je tevreden bent over onze service en de artikelen. Hartelijk bedankt voor je positieve reactie!
Vriendelijke groet van Leo, (Fabex.nl)

A.J. Heusdens beoordeelde op 2017-12-18

Ik waardeer Fabex simpel wat je wilt hebben op de website te bestellen en een vlotte levering.
Goed verpakt en een snelle levering en ik ga er meer bestellen wat betrekking op medisch gebied.
A.J. Heusdens

Reactie van fabex.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We zijn blij dat u tevreden bent over onze service en artikelen. Hopelijk tot ziens!