De Zwaai 43
+31620998164

9,0

Bol.com 18 8,7

LM beoordeelde op 2018-04-18

Zeer goede service, uitstekende webwinkel.

Abel Luining beoordeelde op 2018-01-05

De site is overzichtelijk en de bestelling is volgende werkdag geleverd.

Reactie van fabex.nl:
Hallo Abel, We zijn erg blij dat je tevreden bent over onze service en de artikelen. Hartelijk bedankt voor je positieve reactie!
Vriendelijke groet van Leo, (Fabex.nl)

A.J. Heusdens beoordeelde op 2017-12-18

Ik waardeer Fabex simpel wat je wilt hebben op de website te bestellen en een vlotte levering.
Goed verpakt en een snelle levering en ik ga er meer bestellen wat betrekking op medisch gebied.
A.J. Heusdens

Reactie van fabex.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We zijn blij dat u tevreden bent over onze service en artikelen. Hopelijk tot ziens!

Sjoukje Faber-Bosma beoordeelde op 2017-12-09

prima spullen, keurig contact!