Punterdiep 10

helen staalman-molegraaf beoordeelde op 2019-08-06

Gerard Stokhuyzen beoordeelde op 2019-07-16

snelle levering , goed product

T Harms beoordeelde op 2019-06-12

Snelle levering, mooi produkt. Jammer dat one size vrij groot is.

Johnny beoordeelde op 2019-06-11

Goede service

Quadru Grada Veer beoordeelde op 2019-04-08

Ik had speciale wensen en zijn ook als zodanig uitgevoerd en het past perfect. Direct nwe bestelling gedaan.

Ilse Schuurman beoordeelde op 2019-03-28

Het ging niet goed met betalen van mijn bank. Ik heb gelijk een mail gestuurd en ik kreeg direct een mail terug met een nieuwe betalings link. En 2 dagen later kreeg ik het in huis

Arthur Cramer beoordeelde op 2019-03-08

goed produkt, voor een goede prijs/kwaliteit..

Frank De Decker beoordeelde op 2019-02-18

Zeer tevreden geleverd volgens afspraak indien ik nog iets kan gebruiken zal ik zeker niet twijfelen om er terug te bestellen alles netjes verpakt zoals het hoord uitstekende webwinkel

W.G.C. Romeijn beoordeelde op 2019-02-06

Ben heel tevreden met mijn driewegstretch lak legging. Paste meteen perfect, exact zoals de opgegeven maten. Contact over en weer liep ook goed maar dat ben ik ook niet anders gewend van Brizjied

AHD Backers beoordeelde op 2018-12-15

Prima webshop

A.J de Zwart beoordeelde op 2018-11-12

niet duur.. snelle levering... ruime keuze

P.R. Faber beoordeelde op 2018-11-05

Goede communicatie , snelle verzending

Zeer netjes verpakt

H Hoogelander beoordeelde op 2018-10-16

Goede website niets op aan te merken.

elles koster beoordeelde op 2018-10-01

fijne service! erg tevreden met gekochte product

Nvt beoordeelde op 2018-09-19

Pakket niet volledig, rest kwam later zonder bericht. Daarnaast stom dat je kousen die nog niet uit de verpakking zijn dat je die niet mag ruilen..

Reactie van fantasy fashion:
Beadankt voor uw beoordeling. Toch willen wij graag hierop reageren. De reden dat beenmode en bodystockings niet worden retour genomen is om hygienische redenen, ook al wordt beloofd dat de verpakking niet open is geweest. Wij willen onze klanten kunnen garanderen dat panty's, sokken en kousen niet bij een andere klant zijn geweest en schoon zijn. Bovendien hebben wij u op de hoogte gehouden van het bestel proces en hebben wij keurig het geld retour overgemaakt. U wilt de rest ook retour doen wat geen probleem is en ook dit geld zullen wij a.s.a.p retour overmaken.

Rob Cornelissen beoordeelde op 2018-09-13

Snelle levering, ondanks dat het niet voorradig was alles toch optijd geleverd.

A. Noniem beoordeelde op 2018-08-03

Snel, netjes verpakt.

RJV beoordeelde op 2018-06-25

Bestel procedure is eenvoudig en er werd keurig gecommuniceerd over de voortgang mbt de levering.

M Beekenkamp beoordeelde op 2018-03-22

Snelle levering.. goed product.

Reactie van fantasy fashion:
Bedankt voor je feedback, wij vinden het zelf ook super panty's.

B beoordeelde op 2018-03-20

altijd wordt alles op tijd geleverd, fijne samenwerking

Reactie van fantasy fashion:
Uiteraard doen we er alles aan om zo snel en veilig mogelijk te leveren