Punterdiep 10
8032TV Zwolle

8,8

A.J de Zwart beoordeelde op 2018-11-12

niet duur.. snelle levering... ruime keuze

P.R. Faber beoordeelde op 2018-11-05

Goede communicatie , snelle verzending

Zeer netjes verpakt

H Hoogelander beoordeelde op 2018-10-16

Goede website niets op aan te merken.

elles koster beoordeelde op 2018-10-01

fijne service! erg tevreden met gekochte product

Nvt beoordeelde op 2018-09-19

Pakket niet volledig, rest kwam later zonder bericht. Daarnaast stom dat je kousen die nog niet uit de verpakking zijn dat je die niet mag ruilen..

Reactie van fantasy fashion:
Beadankt voor uw beoordeling. Toch willen wij graag hierop reageren. De reden dat beenmode en bodystockings niet worden retour genomen is om hygienische redenen, ook al wordt beloofd dat de verpakking niet open is geweest. Wij willen onze klanten kunnen garanderen dat panty's, sokken en kousen niet bij een andere klant zijn geweest en schoon zijn. Bovendien hebben wij u op de hoogte gehouden van het bestel proces en hebben wij keurig het geld retour overgemaakt. U wilt de rest ook retour doen wat geen probleem is en ook dit geld zullen wij a.s.a.p retour overmaken.

Rob Cornelissen beoordeelde op 2018-09-13

Snelle levering, ondanks dat het niet voorradig was alles toch optijd geleverd.

A. Noniem beoordeelde op 2018-08-03

Snel, netjes verpakt.

RJV beoordeelde op 2018-06-25

Bestel procedure is eenvoudig en er werd keurig gecommuniceerd over de voortgang mbt de levering.

M Beekenkamp beoordeelde op 2018-03-22

Snelle levering.. goed product.

Reactie van fantasy fashion:
Bedankt voor je feedback, wij vinden het zelf ook super panty's.

B beoordeelde op 2018-03-20

altijd wordt alles op tijd geleverd, fijne samenwerking

Reactie van fantasy fashion:
Uiteraard doen we er alles aan om zo snel en veilig mogelijk te leveren