Scheepmakershaven 58 Derde verdie

Hele snelle levering .

Danielle poort beoordeelde op 2019-07-26

Heel tevreden

Sanne Van buren beoordeelde op 2019-07-23

Makkelijke site, snelle levering, top!

Annike Koopman beoordeelde op 2019-07-23

Snelle levering en super leuke artikelen!

Floor Visser beoordeelde op 2019-07-23

Jolien beoordeelde op 2019-07-22

Vero beoordeelde op 2019-07-20

Super service! Leuk verpakt. Items komen overeen met de getoonde foto's op de site. Heel klant vriendelijk. Wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. En een hele snelle levering. Dus echt een aanrader!

Siham beoordeelde op 2019-07-20

2 keer een bestelling gedaan en beide keren super tevreden. Je krijgt echt waar je voor betaald👌🏼

Vera beoordeelde op 2019-07-08

Ik heb het op een vrijdag na 5 uur besteld en had hem de volgende dag al in huis

Anoniem beoordeelde op 2019-07-07

Levertijd was lang, maar wel van te voren aangegeven. Bij vragen hoe lang het nog duurde krijg je wel een chagrijnig bericht van de klantenservice. Maar ach, kleding was leuk en prijs/kwaliteit verhouding is prima

Sanne beoordeelde op 2019-07-03

Luna beoordeelde op 2019-06-30

Patty beoordeelde op 2019-06-30

Snelle levering, fijn!

Linda Pepels beoordeelde op 2019-06-24

Ruime keuze, mooie sieraden en asseccoires die betaalbaar zijn!!
En die ook nog eens kwalitatief goed zijn. Snelle verzending!
Mooi ingepakt! Vriendelijke mensen!!!

Loes Klieverik beoordeelde op 2019-06-13

Anke Kosman beoordeelde op 2019-06-13