Scheepmakershaven 58 Derde verdie

Ruth Paasman beoordeelde op 2019-01-10

Mandy Kruidenier beoordeelde op 2019-01-10

Amber Meuken beoordeelde op 2019-01-07

Sarah beoordeelde op 2019-01-07

Het kwam op tijd de dag erna thuis bij mij afgeleverd! Tevens is het mooi verpakt en aan mijn wensen voldaan.

G Evers beoordeelde op 2019-01-06

Emm Van der hulst beoordeelde op 2019-01-06

Naomi Bonfrere beoordeelde op 2019-01-06

Heel tevreden, bestelling was snel binnen en super leuke ring! Precies zoals op de foto.

Giulia Borelli beoordeelde op 2019-01-06

Mevr. Lisa Aduhene beoordeelde op 2019-01-04

Maud beoordeelde op 2019-01-02

Pakketjes snel in huis.

Sara Flores beoordeelde op 2018-12-30

Vrijdag avond besteld en zaterdag ochtend al in huis!

Nikita Geerlings beoordeelde op 2018-12-30

Jessy Melis beoordeelde op 2018-12-27

Ze leveren hun pakjes echt met zorg af en ze zien er altijd super uit. Geen opmerkingen

Marije Meijers beoordeelde op 2018-12-24

Lisa Maas beoordeelde op 2018-12-23

Top service, kreeg het de volgende dag gelijk in huis! Ook heel netjes ingepakt.

Rik Vos beoordeelde op 2018-12-23

Linda Pepels beoordeelde op 2018-12-21

Geweldige webshop,mooie spullen van zeer goede kwaliteit!! Alles wordt mooi en netjes en met zorg ingepakt, ook als cadeau!!
Snelle verzending!
Ik bestel al jaren bij fashion-click!!

Lois Burgmeyer beoordeelde op 2018-12-16

Heel tevreden, snelle bezorging en goede kwaliteit

Hilde Maas beoordeelde op 2018-12-16