Scheepmakershaven 58 Derde verdie
3011VD Rotterdam

9,0

Vera beoordeelde op 2019-07-08

Ik heb het op een vrijdag na 5 uur besteld en had hem de volgende dag al in huis

Anoniem beoordeelde op 2019-07-07

Levertijd was lang, maar wel van te voren aangegeven. Bij vragen hoe lang het nog duurde krijg je wel een chagrijnig bericht van de klantenservice. Maar ach, kleding was leuk en prijs/kwaliteit verhouding is prima

Sanne beoordeelde op 2019-07-03

Luna beoordeelde op 2019-06-30

Patty beoordeelde op 2019-06-30

Snelle levering, fijn!

Linda Pepels beoordeelde op 2019-06-24

Ruime keuze, mooie sieraden en asseccoires die betaalbaar zijn!!
En die ook nog eens kwalitatief goed zijn. Snelle verzending!
Mooi ingepakt! Vriendelijke mensen!!!

Loes Klieverik beoordeelde op 2019-06-13

Diliana Verberg beoordeelde op 2019-06-02

Audrey Reep beoordeelde op 2019-06-02

Anja beoordeelde op 2019-05-30

Sharon Notten beoordeelde op 2019-05-30

Fantastische mooie tas. Ben er echt super blij mee.

Sima Van Drongelen beoordeelde op 2019-05-29

Goeie ervaring en ze zijn snel

Reactie van fashion-click:
Hoi Sima,

Bedankt voor je lieve review.
Heel veel plezier met je nieuwe oorbellen.

Groetjes Isa

Mette beoordeelde op 2019-05-27

Een armbandje en een ketting besteld. De levertijd was een week en zowel het armbandje als de ketting waren binnen 3 weken stuk. Ga hier niet opnieuw bestellen.

Reactie van fashion-click:
Beste Mette,

Ik heb dit zojuist nagekeken en jij had een artikel besteld met een levertijd .
Deze zending is ook na de genoemde levertijd geleverd.

Je hebt nooit contact met ons opgenomen over de kapotte artikelen.
Deze worden door ons uitvoerig gecontroleerd voordat ze worden verstuurd.

Je had ook met ons contact opnemen hierover dan hadden we zeker een passende oplossing aangeboden.

Indien je ons hier over zou willen mailen? Met de foto van de artikelen zullen we hier een oplossing voor aanbieden.

Isa

Maryvonne Murillo beoordeelde op 2019-05-27

Bart Haring beoordeelde op 2019-05-26

Makkelijk bestellen en volgende dag geleverd, top

Ingeborg Kaasjager beoordeelde op 2019-05-26

Eva beoordeelde op 2019-05-22