Scheepmakershaven 58 Derde verdie

9,0

Maud Verburgh beoordeelde op 2019-03-19

Top

Sonja Beemsterboer beoordeelde op 2019-03-19

Snelle levering maar ik had ook de geschenkverpakking aangevinkt en deze is niet geleverd.

Jose Rabico beoordeelde op 2019-03-18

leuke producten!

Tanja Van wessel beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering. Goed verpakt en goede kwaliteit

Mariam beoordeelde op 2019-03-14

Goede service en snelle levering. Producten zijn ook van goede kwaliteit.

Tamara beoordeelde op 2019-03-14

De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis, voldeed aan de verwachting en het was netjes verpakt. Ik ga hier zeker nog wel een keer wat bestellen.

Lauke Vollenbrock beoordeelde op 2019-03-14

Marlieke Dorst beoordeelde op 2019-03-14

Sandra Peeters beoordeelde op 2019-03-14

Top

Maaike Rozeman beoordeelde op 2019-03-14

Echt heel leuk ingepakt! Ik had om een Birthday Wrap gevraagd en ze hebben echt hun best gedaan. De jarige vond de kettinkjes en ringen heel mooi!

H. Grootaers beoordeelde op 2019-03-13

Artikel komt overeen met de foto en omschrijving, erg blij mee en snel verstuurd! Top webwinkel!!!

Kim Slingerland beoordeelde op 2019-03-13

Danielle beoordeelde op 2019-03-13

D. Arslan beoordeelde op 2019-03-13

Ik heb oorbellen besteld waar ik een behoorlijk lange tijd op heb moeten wachten. Na een aantal mailtjes is gebleken dat Post NL de verantwoordelijke was. Uiteindelijk heb ik persoonlijk contact gehad met de manager en die heeft mij een heel eind op weg geholpen. Al met al een vervelende levertijd waar fashion click zelf los van stond. Wel waren zij zo netjes om de fouten van het post bedrijf, op een fijne manier op te lossen.

Reactie van fashion-click:
Beste Desdina,

Mijn collega heeft jou vanmiddag gebeld.

Jouw pakket is door post nl nooit afgeleverd terwijl zij dit wel aangeven;

Nadat wij via myparcel een onderzoek hebben opgestart en na daar de uitkomst van hadden hebben wij jouw gemaild met de vraag of je de oorbellen nog zou willen of eventueel een andere oplossing zou willen maar daar hebben wij nooit een antwoord op gekregen.

Zoals telefonisch besproken wordt er vandaag opnieuw een pakket verstuurd en zullen wij deze aangetekend verzenden zodat we nu zeker kunnen zijn dat je deze zult ontvangen.

Isa

Ilse Jobing beoordeelde op 2019-03-10

Zoë Van hesteren beoordeelde op 2019-03-03

Katie Broekhuizen beoordeelde op 2019-03-03

Fleur van Kessel beoordeelde op 2019-03-03

Lina beoordeelde op 2019-02-28

Verliefd o mijn ‘gun’ ketting! Heel snel bezorgd zoals altijd. Verslavende webshop ;)

Sandra Van der Weerden beoordeelde op 2019-02-24