Scheepmakershaven 58 Derde verdie
3011VD Rotterdam

8,8

Tamara beoordeelde op 2018-11-19

Super service, netjes via de chat geholpen om te kijken welke maat ring ik nodig had. Volgende dag had ik 'm al in huis.

Nicole beoordeelde op 2018-11-18

Ik ben tevreden, ik kreeg wat ik bestelde.

Sanne Bout beoordeelde op 2018-11-18

Wendy de Jong beoordeelde op 2018-11-13

M Vernie beoordeelde op 2018-11-13

Super leuke webshop. Snelle levering ik ben erg tevredenšŸ˜

Miriam beoordeelde op 2018-11-13

Gister 2 kettinkjes en scrunchies besteld, vandaag al binnen in een leuke verpakking! Zeker vaker bestellen :)

Danielle poort beoordeelde op 2018-11-13

Gister bestelde ik de oorbellen new it girl en een scrunchie! Vandaag had ik de artikelen al ik huis. Wat een goede service, ik kan niet wachten om hier nog meer leuke spulletjes te bestellen! Ga zo door Fashion-Click

kim heilig beoordeelde op 2018-11-12

ik ben erg tevreden, volgende dag had ik het pakketje al in huis!

Lieke beoordeelde op 2018-11-11

Jacolien van der Linde beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering en zóó leuk verpakt!

. Anne Nederhoed beoordeelde op 2018-09-19

Het product was snel binnen en de oorbellen zijn echt heel mooi

Robin de Vries beoordeelde op 2018-09-18

Snelle service en een mooi aanbod :)

Yousra beoordeelde op 2018-09-17

Emma Vos beoordeelde op 2018-09-16

Heel tevreden; donderdagavond laat besteld en zaterdag in de brievenbus.

AJE Nolmans beoordeelde op 2018-09-13

Suzan Broeders beoordeelde op 2018-09-10

Reactie van fashion-click:
Deze bestelling is afgelopen op vrijdagavond gedaan om 19.33 geplaats onze post kan tot 19.00 worden ingeleverd.
Wij kunnen pas na het weekend net als vele andere webshops verzenden wat wij ook duidelijk op de site vermelden!

Je andere bestelling die dezelfde dag om 15.33 is geplaatst is dezelfde verstuurd!

Ik snap niet zo goed waarom u dan ook meteen een negatieve ervaring plaatst terwijl wij zending 1 meteen hebben verstuurd en duidelijk op de site vermelden verzenden binnen 1-2 werkdagen!
Zending 2 is in de avond geplaatst en zou vandaag maandag verstuurd worden.

Isa

Anja Koops beoordeelde op 2018-09-09