Bourtangerstraat 5
9541BE Vlagtwedde
KvK 57922047

Nicole beoordeelde op 2018-11-10

Had een vogelvoer silo in eikelvorm besteld. Kapje klemde heel erg en was met geen mogelijkheid (zonder het flink te forceren) terug te plaatsen. Week later werd de voersilo bij mij thuis omgeruild voor een goed werkend exemplaar incl. een kleine attentie erbij. Super service :-)

A.G.J. Thijssen beoordeelde op 2018-11-05

Goed. Dat is normaal, lijkt mij.

Yvonne Verschragen beoordeelde op 2018-11-03

ik ben heel blij dat ik feestvoorvogels gevonden heb. hele leuke voederhuisjes voor een hele lage prijs daar kan je zelf niet voor maken! ook de andere producten zijn prima en ook niet duur. Altijd super snel geleverd en altijd
een attentie met een bedank kaartje erbij, heel erg leuk. feestvoorvogels jullie bedankt!

Alexander Auerbach beoordeelde op 2018-11-02

producten en service zijn goed.

Joke Gerdez beoordeelde op 2018-10-11

Uitermate tevreden, bestel er altijd, zeer vlotte levering, en ook alle vogels en eekhoorns smullen van de bestelling.

Tamara Cornelissen beoordeelde op 2018-10-08

Bestelling snel ontvangen en een mooi cadeautje erbij de vogels zullen blij zijn

nico kiers beoordeelde op 2018-10-05

geleverd op de afgesproken tijd
goede prijs/kwaliteit

Wilma Robert beoordeelde op 2018-10-05

Snel, netjes verpakt en een hele leuke verrassing erbij!

Elise Zeijlmans beoordeelde op 2018-10-05

Snelle levering, De bestelde artikelen waren zorgvuldig verpakt in milieuvriendelijk materiaal.

Pieter Van den hoogen beoordeelde op 2018-10-01

mooi op tijd bezorgd en vooral de attentie als cadeautje (voor een vriend) vind ik geweldig!

AVS beoordeelde op 2018-09-13

Leuke website, besteld product naar wens en snelle levering.

wim kuijer beoordeelde op 2018-09-11

Snelle levering, goed verpakte en juiste levering en als extra een leuke vogelsurprise en de goedkoopste leverancier van mezenbollen.
Ik hoop over enige tijd weer contact met U te hebben voor de volgende levering.
Tot dan.

Johan Schenkel beoordeelde op 2018-09-08

Zeer tevreden snelle levering,
en degelijk verpakt.

Anne Osinga beoordeelde op 2018-09-08

Top website en een top service. De kwaliteit van de producten is ook erg goed en de service van de verkoper is echt uitmuntend, dank u wel !

Koen Onderstal beoordeelde op 2018-09-04

vrijdag besteld en maandagochtend in huis prima

Giel Creuwels beoordeelde op 2018-08-17

Snel geleverd en uitstekend product, de tuinvogels smullen ervan.

Gerrie Sleijster - Loo beoordeelde op 2018-08-16

Uitstekend volgens afspraak geregeld.

C.Th.M. Pot-Terpstra beoordeelde op 2018-08-11

Super! snel geleverd met een klein extraatje!! aanrader!

E.H. van Langelaar beoordeelde op 2018-08-06

Nette snelle levering.De vogels zijn gek op de vetbollen ,zelfs de Vlaamse gaai hangt er nu aan te buggelen.

Joke Nijhuis beoordeelde op 2018-08-02

Producten zijn mooi, en voldoen aan de verwachting. Jammer alleen dat een zakje met vogelvoer gescheurd was.

Reactie van feestvoorvogels:
Dank voor de fijne reactie. Alleen spijtig van het gescheurde zakje mix-voer.
(Desgewenst kunt u ons een e-mail sturen met meer informatie)