Willemstraat 23
6411KX Heerlen

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

8,9

Marjon verver beoordeelde op 2017-05-24

Heel lang moeten wachten voor wij de bestelling eindelijk hadden. Twee keer moeten bellen en mailen.
Door interne problemen bij het bedrijf ging het niet zoals zou moeten. Uiteindelijk hebben wij alles toch nog keurig ontvangen.
En gelukkig hadden wij voor achteraf betalen gekozen.
M.Verver

Filip Van Rysselberghe beoordeelde op 2017-05-05

Hoewel het product in stock was heeft het erg lang geduurd. Door feestdagen leek het systeem van vooruitbetalingen volledig in de war. Na twee emails is het proces toch in gang geraakt. Maar steeds met redelijke doorlooptijden. Bv. Pakketje stond aangeduid als verzonden 2 werkdagen voor bericht van Dpd dat pakket onderweg was.

MJM Bakx beoordeelde op 2017-04-15

Inmiddels 2x een artikel gekocht. Het 1e was aanvankelijk niet op voorraad, ondanks dat dit wel op de site stond. Maar Carlo heeft zijn best gedaan om het alsnog op de kop te tikken en dat is prima gelukt. De 2e zending had ik binnen 24 uur binnen. Alles in orde.

Marc Belmans beoordeelde op 2017-03-30

Uitgebreid assortimenten zeer correcte afhandeling van de bestelling.

Oscar beoordeelde op 2017-03-30

Snelle levering. Prima verpakt.

Hans Kleijweg beoordeelde op 2017-03-30

Netjes en op tijd geleverd.

Jan-Willem Souren beoordeelde op 2017-03-23

goede fiets geleverd, goede service en deskundige uitleg

Martin Schulze beoordeelde op 2017-03-17

Uitstekende afhandeling en verzending.

Marielle Bos beoordeelde op 2017-03-16

Ik werd plezierig te woord gestaan en ontving een keurige bevestigingsmail waarin werd aangegeven binnen welke termijn de bestelde spullen geleverd zouden worden.

Roland Gouzy beoordeelde op 2017-03-13

Very good

Sylvia Jebbink beoordeelde op 2017-02-20

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Ron K. beoordeelde op 2017-02-19

Heel tevreden. Bevestiging bestelling. Info over aflevering en ook tijdig bezorgd. Niets op aan te merken. Volgende keer weer Fietstempel.

gizmoms beoordeelde op 2017-02-07

Product was naar het verkeerde adres gestuurd; naar het factuuradres in plaats van het afleverpunt zoals in de order was opgegeven

Reactie van fiets tempel:
Geachte Heer/Mevrouw Gizmoms,

Allereerst bedankt voor het achterlaten van de recensie, ook al is deze negatief kunnen we met deze opmerking wel onze service verbeteren. Na uw recensie zijn we het gaan controleren, en kwam tot de conclusie dat u gelijk heeft. Hiervoor onze oprechte excuses.
We hebben vandaag een kleinigheidje naar verstuurd, hopelijk is dit de pleister op wond.

Met vriendelijke groeten,
Carlo van Gool
Fiets tempel

Piet Glasbergen beoordeelde op 2017-02-05

Alles in orde, artikel na 3 dagen binnen, zoals beloofd door Bol. Vooral het feit dat Fietstempel nog zo'n lampje had, stelde ik op prijs. Verder nergens meer te krijgen.

Peter Van den Bossche beoordeelde op 2017-02-02

Pas toen ik zelf informeerde over de levering, bleek dat men de bestelling vergeten te versturen was. Daarop is het pakket wel binnen enkele dagen aangekomen. Verder wel tevreden over het aanbod en de prijzen.

Jacqueline R. beoordeelde op 2017-01-28

Snelle levering en goed product. Kortom prima

jos fastre beoordeelde op 2017-01-26

prima en vlotte levering,echt een aanrader

peter slofstra beoordeelde op 2017-01-23

Goed telefonisch contact,probleem snel en kundig opgelost.

Aurelia Cornelis beoordeelde op 2017-01-22

Alles is perfect verlopen ,correcte service ,ik ben een tevreden klant!!!

Dora Christ beoordeelde op 2017-01-19

Een snelle levering uitstekend