Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

flexa shop

Kortenhoefsedijk 85 H
1241LS kortenhoef
085-8885141
KvK 67995748

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
flexa shop

Gemiddelde beoordeling

6,4

68 beoordelingen

Beoordeling van klanten

69%

2%

29%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Trustpilot 23 4,4
2019
flexa shop

Dewei beoordeelde op 2019-08-14

I ordered a bed on this web shop on 21-July.
Their statement of delivery is 2 to 3 weeks.
Now it is the 4th week, still not delivered.
Phone call goes to voice mail, and email reply only say they will deliver, waited 2 days with no updates.
My 4 year old daughter has to wait for her new bed and I can't explain when she can have it.
Very bad experience.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van flexa shop:
Thank you very much for your message, We are very sorry to hear that this has happened. The factory has closed in the time that you were waiting and postponed all deliveries. For next year we will change the delivery time during vacation period of the factory.
We will see what we can do on the speed of updates.
flexa shop

HM F beoordeelde op 2019-07-24

Update: Na bericht op de site webwinkelkeur, vandaag contact gehad met flexa-shop. Storing mbt telefoon. Ze gaan er werk van maken om de lattenbodem zo snel mogelijk op te sporen en te leveren.

----

Bestelling onvolledig geleverd en geen mogelijkheid tot contact klantenservice.

Vorige week bed + lattenbodem besteld.
Nadien ook de leverafspraak kunnen maken.
Gisteren een deel van de bestelling ontvangen ( alleen het bed ) maar geen lattenbodem. Op de dozen stond deel 1 van 3 en deel 2 van 3. Waar is deel 3 van 3?
Er is nu op geen enkele mogelijkheid contact te krijgen met flexa-shop. Geen reactie op email en steeds voicemail met verzoek een email te sturen.
Zeer vervelend. Ik verwacht dat dit snel wordt opgelost Flexa-shop!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van flexa shop:
Beste HMF,
Wij gaan hier naar kijken, wij hebben juist een week geleden ons telefoonnummer gewijzigd in 085-8885141, ik zie dat wij dat vergeten zijn aan te passen in de omgeving van webwinkelkeurmerk.en de telefoon ingesteld dat de telefoon wordt doorgeschakeld van maandag 7:30 - 9:30 naar een mobiel van 9:30 tot 17:00 naar de winkel en van 17:00 tot 21:00 naar mobiel. Ook op zaterdag en zondag wordt de telefoon naar een mobiel doorgeschakeld. Wij hebben van het weekend 4 oproepen gehad zonder voicemail dus geen idee of u daar tussen heeft gezeten. Verder zou er een email bij ons binnen moeten komen als iemand een voicemail achter laat. Ook hier gaan wij naar kijken wat hier mis gaat. Wij begrijpen uw frustratie op dit moment daarom dat wij deze acties hebben genomen zodat we beter bereikbaar zijn.
flexa shop

ryumurray beoordeelde op 2019-07-24

op de site geen voorraad aangegeven
ik mail
ik bel
geen antw.

wil nu mijn geld per direct terug
het feit dat ik moeren en bouten bestel
zegt iets over dat ik het nodig heb.
en niet dat ik via een andere zaak erachter miet komen dat diebouten niet geleverd kunnen worden ivm fabriek in denemarken nog 2 wk gesloten is

wat ben je dan voor een shop??
een hele slechte


Reactie van flexa shop:
Geachte

Wij gaan hier naar kijken, wij hebben juist een week geleden ons telefoonnummer gewijzigd in 085-8885141, ik zie dat wij dat vergeten zijn aan te passen in de omgeving van webwinkelkeurmerk.en de telefoon ingesteld dat de telefoon wordt doorgeschakeld van maandag 7:30 - 9:30 naar een mobiel van 9:30 tot 17:00 naar de winkel en van 17:00 tot 21:00 naar mobiel. Ook op zaterdag en zondag wordt de telefoon naar een mobiel doorgeschakeld. Wij hebben van het weekend 4 oproepen gehad zonder voicemail dus geen idee of u daar tussen heeft gezeten. Verder zou er een email bij ons binnen moeten komen als iemand een voicemail achter laat. Ook hier gaan wij naar kijken wat hier mis gaat. Wij begrijpen uw frustratie op dit moment daarom dat wij deze acties hebben genomen zodat we beter bereikbaar zijn.

Hiernaast kom ik graag met u in contact inzake de bouten en moeren wij hebben hier veel van op voorraad Afgelopen maandag, dinsdag en vandaag staat de telefoon de hele dag doorgeschakeled vanwege vakantie van medewerkers. Morgen is er weer iemand in de winkel en die kan dan meteen kijken of wij deze op voorraad hebben, ik denk het wel namelijk.
flexa shop

Sas Anna- Wouters Wim beoordeelde op 2019-05-11

Idem verhaal met wat ik hieronder lees : tafel en stoelen besteld om 26/4/19
Orderbevestiging gekregen met melding dat ze zo spoedig mogelijk gaan leveren ! Deze week nog niks gezien ; ik heb contact opgenomen met klantendienst en ik kreeg een bandje met de vraag om een e-mail te sturen .en ze gingen mij zo spoedig mogelijk iets laten weten ..e-mail heb ik verstuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen ! Ik lees hieronder zelfde reacties al sinds eind vorig jaar ! Hoe kan het dat dit bedrijf nog mag blijven werken op deze manier

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van flexa shop:
Geachte Sas Anna, Wouters Wim,

Wij betreuren uw ervaring en begrijpen uw opmerkingen. Wij zijn druk doende onze bereikbaarheid en response te verbeteren. Het verleden kan ik niet veranderen maar voor de toekomst mag dit niet meer zo plaatsvinden. Onze welgemeende excuses.


flexa shop

Walter Stam beoordeelde op 2019-05-01

Dit bedrijf is zeer slecht bereikbaar en neemt geen verantwoordelijkheid voor het uitlopen van levertijden. Momenteel 7 weken aan het wachten op een kinderbed dat binnen 2-5 weken geleverd had moeten zijn. Dit bedrijf communiceert de vertragingen niet en nemen de telefoon nooit op.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van flexa shop:
Wij betreuren uw ervaring en begrijpen uw opmerkingen. Wij zijn druk doende onze bereikbaarheid en response te verbeteren. Het verleden kan ik niet veranderen maar voor de toekomst mag dit niet meer zo plaatsvinden. Onze welgemeende excuses.
flexa shop

KS beoordeelde op 2019-04-26

Op 15 maart een bed van Flexa besteld.
Op 25 maart op mail gestuurd met een vraag over een indicatie levertijd (geen reactie)
Meerdere keren gebeld (bandje met verzoek om te mailen)
Op 10 april weer gemaild (geen reactie)
Tot op heden nog altijd geen reactie of opname van telefoon na tig pogingen.

Oftewel bestel hier niet!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

van den Akker beoordeelde op 2019-01-07

Ontevreden. Op 19 december een dekbed besteld. Alleen een orderbevestiging ontvangen en daarna niets meer. Het is inmiddels 7 januari en nog steeds niets vernomen. Het is geen maatwerkartikel dus waarom moet het zo lang duren? Laat op zijn minst weten dat er een langere levertijd is. Telefonisch niet bereikbaar (bandje dat ze geen tijd hebben om de telefoon op te nemen). Op mail reageren ze ook niet. Net eindelijk een keer wel een medewerker gesproken. Ze gaan me bellen of terugmailen... Ben benieuwd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Fam. Hanhart beoordeelde op 2018-07-27

Op 19 mei een bed gekocht, maar meer dan 2 maanden later is het nog steeds niet geleverd. Meer dan een week geleden beloofde de klantenservice uit te gaan zoeken waar het bed blijft. Maar dus nog steeds niets teruggehoord en op mijn e-mail wordt niet meer gereageerd. Ook is de klantenservice telefonisch slecht te bereiken. Echt schandalig dit!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Mevrouw van Vliet beoordeelde op 2018-06-04

flexa shop

Mevrouw van Haren beoordeelde op 2018-06-04

flexa shop

Mevrouw van Vliet beoordeelde op 2018-06-04

product op tijd geleverd

flexa shop

De heer Deiteren beoordeelde op 2018-05-30

flexa shop

Mevrouw Depoorter beoordeelde op 2018-05-28

Zeer tevreden van Flexa. Voor onze oudste zoon hebben we net hetzelfde bed besteld als nu voor onze dochter. Een aanrader dus!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Mevrouw Willems beoordeelde op 2018-05-28

flexa shop

Mevrouw Mook beoordeelde op 2018-05-25

flexa shop

A. th. Imanse beoordeelde op 2018-05-18

al diverse keren onderdelen besteld gaat probleemloos en snel .

Vrienelijke groet A.Th.Im

flexa shop

De heer Hingstman beoordeelde op 2018-05-18

flexa shop

De heer R. America beoordeelde op 2018-05-02

flexa shop

Matthijs beoordeelde op 2018-05-01

Prima site. Waarbij de plaatjes duidelijk aangeven wat je krijgt. Ook zijn de uitbereidingssets erg handig. Ik kan met het opgroeien van mijn kinderen mee bouwen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Danique beoordeelde op 2018-05-01

Prachtig bed, goede service en de doorbouwmogelijkheden zijn ook nog eens super handig!


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.