Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

flexa shop

Kortenhoefsedijk 86 a
1241LS kortenhoef
0356315617
KvK 32127071

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
flexa shop

Gemiddelde beoordeling

8,2

20 beoordelingen

Beoordeling van klanten

75%

5%

20%

2018
flexa shop

deraedt beoordeelde op 2018-04-20

Van de drie producten waren er twee beschadigd,er is ook geen beschermlaag of hoppenfolie gebruikt om in te pakken.waardoor het bijna niet anders kan.de paketten worden meermaals gemanipuleerd van bestelwagen naar depot,van depot op de vrachtwagen,opnieuw op een lopende band om te sorteren en dan opnieuw met de vrachtwagen naar een depot om dan verdeeld te worden onder chauffeurs en te leveren.dan is het niet voldoende om te verpakken in karton de dikte van papier.niets aan te doen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van flexa shop:
Goedemiddag,

Volgens ons heeft u een bedtafeltje besteld dit is een product, de andere twee zijn bij ons niet bekend! Als het bedtafeltje beschadigd is kunt u dit aangeven en wordt het beschadigde onderdeel vervangen. We hebben verder geen melding ontvangen helaas. Mocht er een beschadiging zijn stuurt u dan een foto hiervan naar info@flexa-shop.nl dan kunnen we dit in behandeling nemen. Met vriendelijke groet M van Jaarsveld.
flexa shop

pauline van den ende beoordeelde op 2018-04-18

Zeer goed advies en uitstekende service

flexa shop

Jordy beoordeelde op 2018-04-11

Zeer tevreden over snelheid van levering en kwaliteit van het kinderbed. Ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto's!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Harry Kiezebrink beoordeelde op 2018-04-10

Ben je op zoek naar een kinderbed die je steeds weer kan uitbreiden? Dan moet je bij Flexa Shop zijn! Wij zijn ieder geval tevreden voor onze dochter.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Rudolf Kremer beoordeelde op 2018-04-05

Gekozen voor het 'meegroei'bed voor onze kleine zodat we voor de komende jaren klaar zijn. We hadden nog een aantal vragen mbt levertijd en het bed zelf. Hier snel en goed antwoord op gekregen. Gekocht tijdens een actie en daarvoor ook nog voordelig uit. Zeker aan te bevelen dus!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Harold beoordeelde op 2018-04-05

Erg tevreden, alles volgens afspraak

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Gerben de Groot beoordeelde op 2018-04-05

Top service! En een hele blije zoon.

flexa shop

Michel beoordeelde op 2018-04-05

Prettig geholpen. Bestelling was snel thuisbezorgd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Brit beoordeelde op 2018-01-31

02-01 besteld,zijn nu vier weken verder,wilde vragen Hoelang nog duurt,telefonisch gewoon niet bereikbaar tijdens kantooruren!
Neem aan dat bed nu gauw mag komen,vindt toch wel teleurstellend dit

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

P.Bliek beoordeelde op 2017-11-23

Erg fijn geholpen om de juiste onderdelen voor ons (van hoogslaper naar stapelbed) nieuwe bed te bestellen. Bedankt voor de goede service en het meedenken. P.Bliek

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Suzanne beoordeelde op 2017-10-31

Ontevreden. Drie weken geleden een bed besteld. Een keer een antwoord per mail ontvangen over de levertijd. Het bed zou een tot twee weken geleden bezorgd worden. Niks meer van ze vernomen, ik krijg geen reacties op mails en per telefoon zijn ze onbereikbaar, altijd gesloten. Geen idee wanneer en of het bed wel komt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Pierre Derinne beoordeelde op 2017-10-31

Stevige bedden, zeer degelijke kwaliteit . We zijn uitermate tevreden !

Mvg. Pierre ( Leuven, Belgie )

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Van der Worp beoordeelde op 2017-10-24

Bed besteld met 3 weken levertijd, is nu verlopen, geen mail of bericht gehad. Probeer te bellen maar niemand neemt op, op mails wordt niet gereageerd. Ik wil binnen 1 werkdag reactie anders schakel ik een jurist hiervoor in

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

H.TENKING beoordeelde op 2017-09-11

Mijn dochter is dolblij met haar Playbed. Bedankt voor alles ...ook namens Julia.
Mvg. Herman

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Kevin beoordeelde op 2017-09-07

Zeer slechte ervaring. 5 weken geleden bestelling geplaatst. Nog niets geleverd, nemen telefoon niet op, antwoorden niet op mails... slechtste ervaring tot nog,toe,met aankoop op internet. Indien ik binnen 2 dagen geen antwoord heb, mag de flexa shop goede reclame verwachten en een ingebrekestelling via mijn advocaat.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van flexa shop:
Goedendag, als het goed is heeft u een reply gekregen op uw mail van 21-8-17 dat we op vakantie waren tot 5-9-17 en dat er geen telefonisch contact mogelijk was. op mail zou gereageerd worden hier hadden we problemen mee tijdens vakantie. onze excuus hiervoor.
via de mail krijgt u een bevestiging voor de levering van uw bestelling.
met vriendelijke groet flexa-shop
flexa shop

Peter beoordeelde op 2017-08-09

Schitterende Classic halfhoogslaper gekocht en binnen 3 weken stond deze op de slaapkamer van onze dochter. Nog bedankt voor het 4e tentdoek ! Super service. Mvg Peter Bleek

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Haas beoordeelde op 2017-07-04

Heb een stapelbed besteld. Ik wil graag weten wanneer
dat bezorgd word. Maar er word niet opgenomen.
Al 3 dagen bel ik, heb wel 100 keer gebeld, maar niemand
Neemt op. Erg teleurstellend is dit. Is de winkel wel open
Op openingstijden. Want begrijp niet waarom er niet word
Opgenomen. En op de mail word ook niet gereageerd!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Sander beoordeelde op 2017-05-11

Prachtig bed voor mijn zoon gekocht. Ik heb een lange zoektocht gehad en kwam toch steeds weer uit bij Flexa Shop. Het bed was ook snel geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Johan beoordeelde op 2017-05-05

Snel in huis, kon ik mijn bed afmaken. Miste een paaltje voor het uitvalrek. vergeten te bestellen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
flexa shop

Ad beoordeelde op 2017-05-04

Erg slecht: 3 weken geleden onderdelen besteld én betaald en daarna niets meer vernomen. Tussendoor gevraagd wat status is maar ook daar helemaal geen reactie op. Bestaat deze winkel wel echt?

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van flexa shop:
Zeker bestaan we wel, soms grijp je mis. alles weer binnen en onderweg via de post zal morgen in huis zijn. excuus voor de vertraging.
2017

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.