Kortenhoefsedijk 86 a
1241LS kortenhoef

8,2

deraedt beoordeelde op 2018-04-20

Van de drie producten waren er twee beschadigd,er is ook geen beschermlaag of hoppenfolie gebruikt om in te pakken.waardoor het bijna niet anders kan.de paketten worden meermaals gemanipuleerd van bestelwagen naar depot,van depot op de vrachtwagen,opnieuw op een lopende band om te sorteren en dan opnieuw met de vrachtwagen naar een depot om dan verdeeld te worden onder chauffeurs en te leveren.dan is het niet voldoende om te verpakken in karton de dikte van papier.niets aan te doen.

Goedemiddag,

Volgens ons heeft u een bedtafeltje besteld dit is een product, de andere twee zijn bij ons niet bekend! Als het bedtafeltje beschadigd is kunt u dit aangeven en wordt het beschadigde onderdeel vervangen. We hebben verder geen melding ontvangen helaas. Mocht er een beschadiging zijn stuurt u dan een foto hiervan naar info@flexa-shop.nl dan kunnen we dit in behandeling nemen. Met vriendelijke groet M van Jaarsveld.

pauline van den ende beoordeelde op 2018-04-18

Zeer goed advies en uitstekende service

Jordy beoordeelde op 2018-04-11

Zeer tevreden over snelheid van levering en kwaliteit van het kinderbed. Ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto's!

Harry Kiezebrink beoordeelde op 2018-04-10

Ben je op zoek naar een kinderbed die je steeds weer kan uitbreiden? Dan moet je bij Flexa Shop zijn! Wij zijn ieder geval tevreden voor onze dochter.

Rudolf Kremer beoordeelde op 2018-04-05

Gekozen voor het 'meegroei'bed voor onze kleine zodat we voor de komende jaren klaar zijn. We hadden nog een aantal vragen mbt levertijd en het bed zelf. Hier snel en goed antwoord op gekregen. Gekocht tijdens een actie en daarvoor ook nog voordelig uit. Zeker aan te bevelen dus!

Harold beoordeelde op 2018-04-05

Erg tevreden, alles volgens afspraak

Gerben de Groot beoordeelde op 2018-04-05

Top service! En een hele blije zoon.

Michel beoordeelde op 2018-04-05

Prettig geholpen. Bestelling was snel thuisbezorgd.

Brit beoordeelde op 2018-01-31

02-01 besteld,zijn nu vier weken verder,wilde vragen Hoelang nog duurt,telefonisch gewoon niet bereikbaar tijdens kantooruren!
Neem aan dat bed nu gauw mag komen,vindt toch wel teleurstellend dit

P.Bliek beoordeelde op 2017-11-23

Erg fijn geholpen om de juiste onderdelen voor ons (van hoogslaper naar stapelbed) nieuwe bed te bestellen. Bedankt voor de goede service en het meedenken. P.Bliek

Suzanne beoordeelde op 2017-10-31

Ontevreden. Drie weken geleden een bed besteld. Een keer een antwoord per mail ontvangen over de levertijd. Het bed zou een tot twee weken geleden bezorgd worden. Niks meer van ze vernomen, ik krijg geen reacties op mails en per telefoon zijn ze onbereikbaar, altijd gesloten. Geen idee wanneer en of het bed wel komt.

Pierre Derinne beoordeelde op 2017-10-31

Stevige bedden, zeer degelijke kwaliteit . We zijn uitermate tevreden !

Mvg. Pierre ( Leuven, Belgie )

Van der Worp beoordeelde op 2017-10-24

Bed besteld met 3 weken levertijd, is nu verlopen, geen mail of bericht gehad. Probeer te bellen maar niemand neemt op, op mails wordt niet gereageerd. Ik wil binnen 1 werkdag reactie anders schakel ik een jurist hiervoor in

H.TENKING beoordeelde op 2017-09-11

Mijn dochter is dolblij met haar Playbed. Bedankt voor alles ...ook namens Julia.
Mvg. Herman

Kevin beoordeelde op 2017-09-07

Zeer slechte ervaring. 5 weken geleden bestelling geplaatst. Nog niets geleverd, nemen telefoon niet op, antwoorden niet op mails... slechtste ervaring tot nog,toe,met aankoop op internet. Indien ik binnen 2 dagen geen antwoord heb, mag de flexa shop goede reclame verwachten en een ingebrekestelling via mijn advocaat.

Reactie van flexa shop:
Goedendag, als het goed is heeft u een reply gekregen op uw mail van 21-8-17 dat we op vakantie waren tot 5-9-17 en dat er geen telefonisch contact mogelijk was. op mail zou gereageerd worden hier hadden we problemen mee tijdens vakantie. onze excuus hiervoor.
via de mail krijgt u een bevestiging voor de levering van uw bestelling.
met vriendelijke groet flexa-shop

Peter beoordeelde op 2017-08-09

Schitterende Classic halfhoogslaper gekocht en binnen 3 weken stond deze op de slaapkamer van onze dochter. Nog bedankt voor het 4e tentdoek ! Super service. Mvg Peter Bleek

Haas beoordeelde op 2017-07-04

Heb een stapelbed besteld. Ik wil graag weten wanneer
dat bezorgd word. Maar er word niet opgenomen.
Al 3 dagen bel ik, heb wel 100 keer gebeld, maar niemand
Neemt op. Erg teleurstellend is dit. Is de winkel wel open
Op openingstijden. Want begrijp niet waarom er niet word
Opgenomen. En op de mail word ook niet gereageerd!!

Sander beoordeelde op 2017-05-11

Prachtig bed voor mijn zoon gekocht. Ik heb een lange zoektocht gehad en kwam toch steeds weer uit bij Flexa Shop. Het bed was ook snel geleverd.

Johan beoordeelde op 2017-05-05

Snel in huis, kon ik mijn bed afmaken. Miste een paaltje voor het uitvalrek. vergeten te bestellen.

Ad beoordeelde op 2017-05-04

Erg slecht: 3 weken geleden onderdelen besteld én betaald en daarna niets meer vernomen. Tussendoor gevraagd wat status is maar ook daar helemaal geen reactie op. Bestaat deze winkel wel echt?

Reactie van flexa shop:
Zeker bestaan we wel, soms grijp je mis. alles weer binnen en onderweg via de post zal morgen in huis zijn. excuus voor de vertraging.