Kortenhoefsedijk 86 a
1241LS kortenhoef

8,3

Fam. Hanhart beoordeelde op 2018-07-27

Op 19 mei een bed gekocht, maar meer dan 2 maanden later is het nog steeds niet geleverd. Meer dan een week geleden beloofde de klantenservice uit te gaan zoeken waar het bed blijft. Maar dus nog steeds niets teruggehoord en op mijn e-mail wordt niet meer gereageerd. Ook is de klantenservice telefonisch slecht te bereiken. Echt schandalig dit!

Mevrouw van Vliet beoordeelde op 2018-06-04

Mevrouw van Haren beoordeelde op 2018-06-04

Mevrouw van Vliet beoordeelde op 2018-06-04

product op tijd geleverd

De heer Deiteren beoordeelde op 2018-05-30

Mevrouw Depoorter beoordeelde op 2018-05-28

Zeer tevreden van Flexa. Voor onze oudste zoon hebben we net hetzelfde bed besteld als nu voor onze dochter. Een aanrader dus!

Mevrouw Willems beoordeelde op 2018-05-28

Mevrouw Mook beoordeelde op 2018-05-25

A. th. Imanse beoordeelde op 2018-05-18

al diverse keren onderdelen besteld gaat probleemloos en snel .

Vrienelijke groet A.Th.Im

De heer Hingstman beoordeelde op 2018-05-18

De heer R. America beoordeelde op 2018-05-02

Matthijs beoordeelde op 2018-05-01

Prima site. Waarbij de plaatjes duidelijk aangeven wat je krijgt. Ook zijn de uitbereidingssets erg handig. Ik kan met het opgroeien van mijn kinderen mee bouwen.

Danique beoordeelde op 2018-05-01

Prachtig bed, goede service en de doorbouwmogelijkheden zijn ook nog eens super handig!

Karel beoordeelde op 2018-05-01

Super tevreden met mijn bestelling! Het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Pascal Wiels beoordeelde op 2018-05-01

Uitstekende service en levering. Afgelopen week een nieuw kinderbed voor mijn dochter van 2 gekocht om mee te groeien. Ze was er helemaal weg van, het was direct dikke pret.
Verder goede kwaliteit bed en de veiligheidsmaatregelen. Mijn dochter rust zacht en ik ook!

Emiel beoordeelde op 2018-05-01

Mooie producten voor mooie prijzen. Zeer tevreden met de kwaliteit en het nieuwe bed staat perfect in de kinderkamer!

Mevrouw Claes beoordeelde op 2018-04-26

Vlotte bestelling, alles netjes op tijd geleverd. Vriendelijke service en prachtig stevig bed. Heel tevreden!

De heer Moerad beoordeelde op 2018-04-21

deraedt beoordeelde op 2018-04-20

Van de drie producten waren er twee beschadigd,er is ook geen beschermlaag of hoppenfolie gebruikt om in te pakken.waardoor het bijna niet anders kan.de paketten worden meermaals gemanipuleerd van bestelwagen naar depot,van depot op de vrachtwagen,opnieuw op een lopende band om te sorteren en dan opnieuw met de vrachtwagen naar een depot om dan verdeeld te worden onder chauffeurs en te leveren.dan is het niet voldoende om te verpakken in karton de dikte van papier.niets aan te doen.

Reactie van flexa shop:
Goedemiddag,

Volgens ons heeft u een bedtafeltje besteld dit is een product, de andere twee zijn bij ons niet bekend! Als het bedtafeltje beschadigd is kunt u dit aangeven en wordt het beschadigde onderdeel vervangen. We hebben verder geen melding ontvangen helaas. Mocht er een beschadiging zijn stuurt u dan een foto hiervan naar info@flexa-shop.nl dan kunnen we dit in behandeling nemen. Met vriendelijke groet M van Jaarsveld.

pauline van den ende beoordeelde op 2018-04-18

Zeer goed advies en uitstekende service