Spot mortonstraat 1
1336CW Almere

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

7,3

Sander beoordeelde op 2017-05-11

Prachtig bed voor mijn zoon gekocht. Ik heb een lange zoektocht gehad en kwam toch steeds weer uit bij Flexa Shop. Het bed was ook snel geleverd.

Johan beoordeelde op 2017-05-05

Snel in huis, kon ik mijn bed afmaken. Miste een paaltje voor het uitvalrek. vergeten te bestellen.

Ad beoordeelde op 2017-05-04

Erg slecht: 3 weken geleden onderdelen besteld én betaald en daarna niets meer vernomen. Tussendoor gevraagd wat status is maar ook daar helemaal geen reactie op. Bestaat deze winkel wel echt?

Reactie van flexa shop:
Zeker bestaan we wel, soms grijp je mis. alles weer binnen en onderweg via de post zal morgen in huis zijn. excuus voor de vertraging.