flexa shop
FLEXA biedt eindeloze mogelijkheden

FLEXA-shop, de officiële FLEXA dealer met een showroom in Almere, biedt eindeloze mogelijkheden voor een perfecte kinderkamer. Wij hebben voor elk kind wat wils, ongeacht leeftijd, interesses en smaak. Met alle FLEXA onderdelen kunt u samen met uw zoon of dochter de perfecte kinderkamer inrichten, voor nú en in de toekomst. FLEXA is namelijk gemakkelijk uit te breiden of om te bouwen naar een andere smaak. Zo kunt u met de FLEXA accessoires van de kinderkamer met gemak een stoer ridderkasteel, woest piratenhol, vrolijke circustent of avontuurlijke jungle maken. Speciaal voor prinsessen in de dop is de kinderkamer om te toveren tot een waar prinsessenpaleis.

FLEXA uniek Scandinavisch design

FLEXA is een uniek Scandinavisch design. De bedden en meubels zijn gemaakt van hoogwaardig houten materialen. Duurzaam, robuust en kleurrijk. U vindt bij ons complete FLEXA kinderbedden, maar ook bedcombinaties, losse bedonderdelen, bureau’s, (linnen)kasten en nog veel meer om de FLEXA kinderkamer een lifetime look te geven!

FLEXA kinderbedden perfect voor opgroeiende kinderen

Opgroeiende kinderen hebben een veilige omgeving nodig waarin zij de wereld spelenderwijs kunnen ontdekken, maar die vooral ook de fantasie stimuleert. Een omgeving die aan hun leeftijd en persoonlijkheid aangepast kan worden. Daarom hebben we bij FLEXA een systeem ontwikkeld dat rekening houdt met wat opgroeiende kinderen nodig hebben.

Met het FLEXA kinderbeddensysteem kan de FLEXA kinderkamer zo worden ingericht, dat hij met uw kind meegroeit. De FLEXA kinderbedden vormen het hart van dit systeem: ze zijn speciaal ontworpen om de best mogelijke voorwaarden te scheppen voor een goede nachtrust van een opgroeiend kind.

FLEXA kinderbedden aanpassen

U kunt de kinderbedden van FLEXA eenvoudig aanpassen. Als uw kind eerst graag een hoogslaper wilt, zodat daaronder lekker veel speelruimte blijft, en daar na een paar jaar op uitgekeken is, verandert u dit FLEXA kinderbed eenvoudig in een normaal FLEXA bed. U hoeft dan niet steeds te investeren in een geheel nieuw bed, maar geeft uw kind toch wat hij of zij wil!

Daarnaast kan uw kind de FLEXA kinderbedden overdag in een handomdraai veranderen in een speelomgeving of knusse schuilplaats. Dankzij de FLEXA accessoires wordt de FLEXA kinderkamer opeens een inspirerende speelplaats of een plek waar uw kind perfect zijn of haar huiswerk kan maken.

FLEXA kwaliteit

Alle FLEXA bedden zijn gemaakt van eerste kwaliteit grenenhout, waardoor ze een levenlang meegaan. Verder letten wij er bij de productie van al onze meubelen en accessoires op dat de belasting van het milieu tot het absolute minimum beperkt blijft.

Lidmaatschap per 05-02-2020 stopgezet