Kortenhoefsedijk 86 a
1241LS kortenhoef

6,3

Trustpilot 20 3,0

Walter Stam beoordeelde op 2019-05-01

Dit bedrijf is zeer slecht bereikbaar en neemt geen verantwoordelijkheid voor het uitlopen van levertijden. Momenteel 7 weken aan het wachten op een kinderbed dat binnen 2-5 weken geleverd had moeten zijn. Dit bedrijf communiceert de vertragingen niet en nemen de telefoon nooit op.

KS beoordeelde op 2019-04-26

Op 15 maart een bed van Flexa besteld.
Op 25 maart op mail gestuurd met een vraag over een indicatie levertijd (geen reactie)
Meerdere keren gebeld (bandje met verzoek om te mailen)
Op 10 april weer gemaild (geen reactie)
Tot op heden nog altijd geen reactie of opname van telefoon na tig pogingen.

Oftewel bestel hier niet!

van den Akker beoordeelde op 2019-01-07

Ontevreden. Op 19 december een dekbed besteld. Alleen een orderbevestiging ontvangen en daarna niets meer. Het is inmiddels 7 januari en nog steeds niets vernomen. Het is geen maatwerkartikel dus waarom moet het zo lang duren? Laat op zijn minst weten dat er een langere levertijd is. Telefonisch niet bereikbaar (bandje dat ze geen tijd hebben om de telefoon op te nemen). Op mail reageren ze ook niet. Net eindelijk een keer wel een medewerker gesproken. Ze gaan me bellen of terugmailen... Ben benieuwd.

Fam. Hanhart beoordeelde op 2018-07-27

Op 19 mei een bed gekocht, maar meer dan 2 maanden later is het nog steeds niet geleverd. Meer dan een week geleden beloofde de klantenservice uit te gaan zoeken waar het bed blijft. Maar dus nog steeds niets teruggehoord en op mijn e-mail wordt niet meer gereageerd. Ook is de klantenservice telefonisch slecht te bereiken. Echt schandalig dit!

Mevrouw van Vliet beoordeelde op 2018-06-04

Mevrouw van Haren beoordeelde op 2018-06-04

Mevrouw van Vliet beoordeelde op 2018-06-04

product op tijd geleverd

De heer Deiteren beoordeelde op 2018-05-30

Mevrouw Depoorter beoordeelde op 2018-05-28

Zeer tevreden van Flexa. Voor onze oudste zoon hebben we net hetzelfde bed besteld als nu voor onze dochter. Een aanrader dus!

Mevrouw Willems beoordeelde op 2018-05-28

Mevrouw Mook beoordeelde op 2018-05-25

A. th. Imanse beoordeelde op 2018-05-18

al diverse keren onderdelen besteld gaat probleemloos en snel .

Vrienelijke groet A.Th.Im

De heer Hingstman beoordeelde op 2018-05-18

De heer R. America beoordeelde op 2018-05-02

Matthijs beoordeelde op 2018-05-01

Prima site. Waarbij de plaatjes duidelijk aangeven wat je krijgt. Ook zijn de uitbereidingssets erg handig. Ik kan met het opgroeien van mijn kinderen mee bouwen.

Danique beoordeelde op 2018-05-01

Prachtig bed, goede service en de doorbouwmogelijkheden zijn ook nog eens super handig!

Karel beoordeelde op 2018-05-01

Super tevreden met mijn bestelling! Het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Pascal Wiels beoordeelde op 2018-05-01

Uitstekende service en levering. Afgelopen week een nieuw kinderbed voor mijn dochter van 2 gekocht om mee te groeien. Ze was er helemaal weg van, het was direct dikke pret.
Verder goede kwaliteit bed en de veiligheidsmaatregelen. Mijn dochter rust zacht en ik ook!

Emiel beoordeelde op 2018-05-01

Mooie producten voor mooie prijzen. Zeer tevreden met de kwaliteit en het nieuwe bed staat perfect in de kinderkamer!

Mevrouw Claes beoordeelde op 2018-04-26

Vlotte bestelling, alles netjes op tijd geleverd. Vriendelijke service en prachtig stevig bed. Heel tevreden!