Groenhoven 265

The Feedback Company 502 9,0

Leon te Walvaart beoordeelde op 2017-11-26

Prima service.

Mart beoordeelde op 2017-02-25

Op 24-2 Ni No Kuni hier besteld. Op de site stond de normale versie afgebeeld ( dus niet Essentials of Platinum ). Helaas kreeg ik na het verzenden een foto doorgestuurd waarop te zien is dat het wel de Essentials versie betreft. Na contact opgenomen te hebben via mail, is hun reactie dat ze geen onderscheid maken tussen verschillende versies van games. Helaas is dit voor mij de eerste en laatste keer geweest. Vals adverteren kan je bij sommige klanten doen, bij mij niet.

De ruiter beoordeelde op 2016-12-03

Leuke site

Robbin R beoordeelde op 2016-10-28

Heb al meerdere malen wat besteld zonder problemen. Lage prijzen en de gratis verzending laten mij steeds terug keren

Monique van de wakker beoordeelde op 2016-09-02

Nog aan het wachten op de ps3, ondertussen Klarna (achteraf betalen) achter m'n broek aan, 8 dagen geleden besteld. DHL zegt in het systeem nog steeds dat ze vrijdag 28 aug gaan leveren?? Inmiddels gemaild, gebeld, getweet. Was voor de verjaardag van mijn zoontje. Gezamenlijk cadeau van mij en opa's en oma's. Een verjaardag met lege handen! Heel verdrietig en nu 8 dagen later nog niets en er reageert niemand!

Reactie van gamesgratisthuis.nl:
Hoi Monique,

Wat vervelend dat je hem nog niet hebt. We hadden je gelijk teruggemaild met het verzoek DHL even te bellen voor een bezorgafspraak. Als het niet lukt laat dan even weten, dan proberen we van onze kant hem bij je te krijgen, zou ook zonde zijn als hij weer wordt teruggestuurd.

Joost
Customer Experience Manager
-gamesgratisthuis.nl

Adem beoordeelde op 2016-05-29

Alles is goedkoop

Janna van der Meer-Terpstra beoordeelde op 2016-05-21

Nog niks besteld maar ben over het algemeen dik tevreden met de site opbouw,prijzen,gratis verzenden en ja klantvriendelijkheid ook werd gelijk welkom geheten toen ik op de site kwam

Sander beoordeelde op 2016-04-14

Om 18.00 uur heb ik watchdogs voor de xbox besteld, diezelfde avond kreeg ik nog een paar bevestigingen. Van mijn order, mjin betaling, de order die op het punt stond verstuurd te worden en een met het track and trace nummer.
De volgende dag, dat het verstuurd was en ik kom thuis ligt er in de bus mijn bestelling. pfffffiieeuwww.. petje af, diepe buiging. Wat een service!
Deze toko ga ik onthouden! Bedankt

William beoordeelde op 2016-04-12

Er is voldoende keus uit games op deze site. Enkel is er natuurlijk altijd plaats voor verbetering. Stel je hebt een game gevonden op pagina 20, je besteld deze en dan moet je weer door alle pagina's gaan om weer bij pagina 20 verder te gaan. De klantvriendelijkheid is heel erg goed. Je krijgt altijd netjes antwoord op je vraag. Aanbod zoals gezegd is voldoende. Site ziet er netjes en verzorgt uit. Je wordt prima op de hoogte gehouden van je bestelling (wat ik belangrijk vindt), zodat je het hele traject kunt volgen tot aan je brievenbus. Al met al een goede site 8/10

Ad beoordeelde op 2016-03-19

Een prima website, en binnen 1 dag geleverd bij mij thuis in Belgie. ECHT SUPER

jack beoordeelde op 2016-03-07

Heb 2 maart iets bestelt wat zogenaamd dezelfde dag nog verzonden zou worden. Heb het nog steeds niet in huis...

Reactie van gamesgratisthuis.nl:
Hoi Jack,

Wat vervelend om te horen. Had ons even gemaild, dan hadden we kunnen kijken naar een oplossing.

Aangezien de beoordeling anoniem is weet ik niet welke order het is. Wellicht kun je ons even mailen (sales@gamesgratisthuis.nl) zodat we een oplossing voor je kunnen vinden. Ik kijk graag voor je hoe we het op kunnen lossen.

Joost
Customer Experience Manager

Norleen beoordeelde op 2016-01-10

Bestellen en betalen ging soepel.
Bezorging van mijn games was veilig snel netjes ingepakt. Ik vind deze web winkel een aanrader.

Jeroen beoordeelde op 2016-01-06

goed, snel, goedkoop. prima service!

Marco beoordeelde op 2016-01-02

Groot voordeel is de prijs en de snelle verzending. Ik heb nu een paar keer zaken met ze gedaan.

Ralf van Thoor beoordeelde op 2015-12-30

Snelle levering, goede service en een duidelijke website. Hier kom ik vaker!

Mark beoordeelde op 2015-12-29

Prima service en snelle levering!

Mike van Zweden beoordeelde op 2015-12-29

Goede ervaring met gamesgratisthuis.nl. Doet wat het belooft, goede service, duidelijk en zeer snelle levering. Houdt je op de hoogte van de status van je bestelling. Zonder te overdrijven, Top!

Jordy beoordeelde op 2015-12-29

Ik vind het een zeer leuke winkel ik kom hier regel matig

Robin Krijgsman beoordeelde op 2015-12-29

Super snelle levering, perfecte staat en lekker goedkoop.

Roeland beoordeelde op 2015-12-29

Geweldige service. Goedkope games en super service! Bij elke handeling een berichtje, snel verzonden en gratis verzonden!
En bij het open maken een persoonlijk briefje erbij. Gaaf hoor