Veldhorststraat 23
2161EP Lisse

stephan mai beoordeelde op 2018-02-19

Vorige week voor het eerst Peak handschoenen besteld voor onze zoon. Door een klein foutje in Engeland verkeerde type geleverd gekregen. Vandaag is Jan de handschoenen persoonlijk om komen ruilen wat een TOP service.
TOP service en TOP zaak gaan hier zeker vaker bestellen.

Jan bedankt en succes

Gr Stephan Mai

Reactie van goalkeeperworld.nl:
Er kan altijd iets verkeerd gaan zoals deze keer.
Maar dan lossen we dat op.

Sabrina Schouten beoordeelde op 2018-01-24

Zeer snelle levering van de keeperhandschoenen. Ook een mailtje ontvangen wanneer de handschoenen verzonden waren, erg fijn om te weten. Al met al een uitstekende ervaring!

Reactie van goalkeeperworld.nl:
Hoi Sabrina, graag gedaan hoop dat je zoontje er veel plezier van heeft.

Dennis Veen beoordeelde op 2018-01-24

Keurig en op tijd geleverd. Goede handschoenen, Sells, derde paar die ik via Jan heb aangeschaft.

Reactie van goalkeeperworld.nl:
Hoi Dennis weer veel plezier ermee

Gerben beoordeelde op 2018-01-17

Goed advies en zeer goede service! Handschoenen van het merk peak zijn zeer aan te raden.

Reactie van goalkeeperworld.nl:
Gerben, graag gedaan en veel plezier met de aankoop.

Leen den Boer beoordeelde op 2018-01-11

Op voorraad, plus er werden alternatieven aangeboden. Top!!!!

Reactie van goalkeeperworld.nl:
Hoi Leen, hoop dat je zoon er blij mee is.

Marijke beoordeelde op 2018-01-10

Kwalitatief goede producten. Zeer snelle levering van de bestelde artikelen.

Reactie van goalkeeperworld.nl:
Dank u wel, w doen ons best

Davy beoordeelde op 2018-01-10

Zeer deskundige hulp bij de aanschaf van mijn keepershandschoenen en accessoires. Dit waardeer ik zeer daar het al moeilijk genoeg is om handschoenen etc via internet aan te schaffen.

Reactie van goalkeeperworld.nl:
Graag gedaan Davy, is inderdaad wel eens lastig maar met doorvragen kom je een heel eind.

Sonja beoordeelde op 2018-01-10

Goalkeeperworld heeft een uitstekende service & geeft goed advies.
De leveringen zijn op tijd zoals afgesproken.

Reactie van goalkeeperworld.nl:
Dank u wel voor de beoordeling, we onze uiterste best.