Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

vlietsingel 18
3831 SV leusden
033 4321061

8,5

Bol.com 17 8,5

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Jo Roelevink beoordeelde op 2017-07-23

levering zoals aangegeven en geweldige kwaliteit. Erg blij mee.

Hoi Jo,
Fijn om te horen dat je ervaring met onze shop en de Ecomundy hangmatten zo positief is. Veel ontspannen momenten toegewenst!

Mirjam Hermsen beoordeelde op 2017-06-29

Prima kwaliteit, echt het geld waard, zeker een aanrader! Makkelijk te bestellen, snel bezorgd. Klein minpuntje vind ik dat je tijdens het bestelproces geen afleverdatum kunt kiezen. Ik vind het prettig om zelf te bepalen op welke dag / dagdeel ik een bestelling bezorgd wil krijgen.

Beste Mirjam,

Dank voor je positieve review. We gaan aan de slag met je suggestie mbt de bezorg opties.
Het is nu zo dat je altijd via de T&T code kunt zien wanneer de zending wordt bezorgd.

Roeleke Dragt beoordeelde op 2017-05-24

Maandag besteld...volgende dag geleverd...prima.

Marjon beoordeelde op 2017-04-15

Duidelijke website. Kwalitatief goed materiaal. Goede en snelle levering.

Beste Marjon,
Dank voor je review! Veel plezier van je hangmat.

Ilona Kucharzak beoordeelde op 2017-01-20

I am very pleased. Hammock is beautiful. I invite you to my instagram @ila_home :)

Reactie van hangmatten-webshop.nl:
Dear Ilona, Thanks for your positive review. We're happy that you're happy :)))))

Laura Out beoordeelde op 2017-01-07

Goede kwaliteit hangmat. Zag er precies zo uit als op de foto.
Snel geleverd. Top!

Reactie van hangmatten-webshop.nl:
Beste Laura, Dank voor je reactie. We wensen je veel en lang plezier van je hangmat.

jos van westing beoordeelde op 2016-06-05

order goed ontvangen

Beste Jos,
Dank voor je positieve reactie. groet!

J Filé beoordeelde op 2016-05-29

zeer slecht te vrede
adverteren met 1 dag levertijd duurt 4 dagen fout lag bij hun aanlevering aan de vervoerder DPD
geven daarna alleen maar een slappe reactie van je kan het product terugsturen, staat echter ook in hun voorwaarde
zijn telefonisch en per mail overdag niet bereikbaar

Reactie van hangmatten-webshop.nl:
Geacht heer File, Dank voor uw bestelling en reactie. Wij begrijpen uw teleurstelling. Wij doen er alles aan om onze toezeggingen voor wat betreft levertijd na te komen. Dat lukt in vrijwel alle gevallen maar deze zending is inderdaad een aantal dagen te laat bij u bezorgd. Wij hebben u al onze welgemeende excuses hiervoor aangeboden en een oplossing aangeboden waar u verder niet meer op heeft gereageerd. Wij doen er alles aan om de bestelde producten op tijd te leveren en de kans op vertraging te minimaliseren. Wij sturen ook altijd de T&T code van de zending naar de klant zodat hij/zij het pakket te kunnen volgen.
Hartelijke groet,

Stefan Joosten beoordeelde op 2016-04-26

Keurig te woord gestaan en zeer snel geleverd. Top

Geacht heer Joosten,
Dank voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Rosalia Winkel beoordeelde op 2016-04-15

heel snel en mooi

Beste Rosalia,

Fijn dat je tevreden bent met de producten en onze dienstverlening.
Hartelijke groet,

Lucas beoordeelde op 2016-03-14

Zeer tevreden met zowel de kwaliteit van de hangmat als de service. Prachtige hangmat (die naar mijn idee nog mooier in werkelijkheid is dan op de foto's) en die volgens de toezegging op de site de volgende dag werd bezorgd.

Beste Lucas,

We doen er alles aan om de mooiste hangmatten met de beste service te leveren.
Dank voor je positieve reactie.
Team Hangmatten-webshop.nl
2016