Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Pluimzegge 30
2498DH Den Haag

8,7

Bol.com 78 8,3

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Fabian beoordeelde op 2017-08-30

Snelle levering van mijn 1More iBFree oortjes eind vorig jaar. Na 4 maanden ging hij stuk en meteen gemailt, gebeld en geapped. Nu 5 maanden verder en na vele en vele mailtjes geen reactie, dus geen oplossing. Alleen een melding dat ze zouden worden overgenomen.

Cavin Verweij beoordeelde op 2017-06-30

Het was goed, vond het alleen jammer dat ik het niet de volgende dag kreeg, ook al bestelde ik het op een donderdag en zei het dat ik het de volgende zou krijgen, inplaats daarvan kreeg ik het de volgende dinsdag, maar ach, ik vind het wel goed.

René Mulder beoordeelde op 2017-06-16

De website is snel en overzichtelijk,de afhandeling stipt. Ik zou niet weten wat beter kon.

Paul Redelijk beoordeelde op 2017-06-13

In ears besteld, werden snel geleverd, pas bij problemen wordt het duidelijk hoe goed de webwinkel is.

Sander Bons beoordeelde op 2017-06-09

Mooi product!
Nette levering.
Top!

Michael beoordeelde op 2017-06-09

The HM5's came well packaged and within the time stated, I have no complaints.

Ewout van den Dries beoordeelde op 2017-05-30

Claimed to ship the next day if ordered before 18:00 and in stock.

This was the case, but package was not shipped until 2 days after order date. Otherwise no complaints. If this claim had not been made, 5 stars would have been awarded.

Wout DR beoordeelde op 2017-05-28

Duurde een vijftal dagen vooraleer mijn bestelling verzonden werd, maar verder geen enkel probleem ervaren.

Sander beoordeelde op 2017-05-24

Goede verzending, prijs ook goed, kwaliteit van oordopjes redelijk iets minder dan een jaar waren mijne kapot, dus garantie slecht heb nog niks geboord van ze na 24 uur, dus ook klantenservice slecht, al met al matig

Rick rozenberg beoordeelde op 2017-05-22

Edit:

Na meerdere keren te hebben ge-e-maild over een defect heb ik nog steeds geen reactie teruggekregen.

De oordopjes waren goed, maar goed het defect is 1 kant niet even zuiver.

David Ivanov beoordeelde op 2017-05-05

Ordered Brainwavz Delta, but unfortunately with backorder. Offered upgrade to Bluetooth Delta, but at the end we agreed on Xiaomi HD Pro.

Great support and fast shipping.

r bron beoordeelde op 2017-04-13

Tevreden, ik heb mijn bestelling twee werkdagen later goed ontvangen.

Gaby van Dijk beoordeelde op 2017-04-08

Bij bestelling stond 3-7 dagen, maar toch zondag besteld en dinsdag in huis!

k Bax beoordeelde op 2017-03-31

Binnen een dag bezorgd, met goede meldingen via mail plus track & trace code die goed werkt. Pakket goed verpakt en heel aangekomen. Perfect!

Theo Oldenburg beoordeelde op 2017-03-30

Schappelijke prijs, snelle levering met track & trace.

Rili beoordeelde op 2017-03-30

Slechte serves!!! Heel slecht. Ik wilde aanspraak maken op mijn garantie voor de brainwavz delta oortjes. Ik hoor niks van ze. Mailen, bellen, en ze zeggen zelfs via whasapp bereikbaar (lezen wel...maar niet reageren) te zijn. Maar neee hoor..ik hoor al een week niks van hun. En ze zeggen op hun site binnen 24 uur te antwoorden.

James beoordeelde op 2017-02-27

Via Whatsapp snel reactie gekregen op mijn vraag. Brainwavz Delta snel in huis en ben er erg over te spreken.

Klant beoordeelde op 2017-02-20

Ik had de Brainwavz Blu-100 bij hears.nl aangeschaft, maar die doet het niet meer na een week. Ik heb de klantenservice gebeld en gemaild, maar na een aantal weken nog steeds geen reactie. Dus de termijn om het te retourneren is verlopen, terwijl ik netjes op tijd een retourverzoek had ingediend.
Jammer, want ik had echt gehoopt dat het goed zou eindigen.

Sangeeta Tamborijn beoordeelde op 2017-02-19

We kregen geen reactie toen we het contactformulier invulde met een vraag over de verzending. Het product is dan toch goed aangekomen.

Matthijs Horst beoordeelde op 2017-02-17

Ik heb geen klachten over mijn bestelling. Alles liep vloeiend. I heb geen ervaring met de klantenservice.