Gaast 8

Lees
waarom

2016

Judith Rolfes beoordeelde op 2016-04-27

Zeer snelle levering van de bestelde producten. Je wordt per email geïnformeerd dat de bestelling is verstuurd. Bij de bestelling zat een leuk presentje en de producten zijn goed! (Helen hartelijk dank voor de goede service en het leuke presentje! Ik ben er super blij mee)

fietje beoordeelde op 2016-01-06

Goed

Monique beoordeelde op 2015-10-29

Super goede service en heel duidelijk wat de status is van de bestelling.Het product (eye liner zilver) was perfect

Cassandra beoordeelde op 2015-01-08

Zoals bij elke bestelling, weer keurig afgehandeld. Netjes verpakt, presentje bij de bestelling, goede bestellingstatus via de mail. En daarom kom ik graag bij Helens Nails terug! Graag tot de volgende keer.

Tess Baars beoordeelde op 2014-06-20

Echt klantvriendelijk, werd al blij van de handgeschreven enveloppe, echt super, hier ga ik zeker vaker bestellen! bedankt Helen Gr Tess

Mia beoordeelde op 2014-06-17

Voor de tweede maal besteld ( naar Belgiƫ ) , super snelle levering en vriendelijk contact via mail , Thanks Helen !!!!

Tamara beoordeelde op 2014-06-11

Super webshopje!!!
Leuk kadotje bij je bestelling en snel verstuurd....
Topsite ga zeker nog is bij je bestellen, ga zo door!

T. van B. beoordeelde op 2014-06-04

Nette en snelle levering. Leuk cadeautje zat erbij. Bedankt, Helen.

Rachel beoordeelde op 2014-06-02

Ik heb al vaker besteld bij Helen en ben nog nooit ontevreden geweest
Goed advies en altijd een leuk cadeautje
Ze helpt graag met alles en dat vind ik echt fijn!

Kortom top!!

Sylvia beoordeelde op 2014-05-15

Snelle verzending, leuk extraatje en veel keus voor een mooi prijs!
Mijn dochter en ik zijn zeer tevreden , zeker een aanrader!

Cassandra Pol beoordeelde op 2014-03-04

1e bestelling gedaan. Maar wat een topsite! Keurig verpakt, zeer snelle levering en een presentje bij mijn bestelling. Achteraf nog even emailcontact gehad (niks op de bestelling/levering aan te merken hoor) en alles verliep keurig. Top service, Lieve Helen ik kom zeker bij je terug! Groetjes Cassandra.

Mystery shopper beoordeelde op 1970-01-01

We hebben Helens Nails onlangs verrast met een mysteryactie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een alleenstaande vader met een dochter van 12 jaar. Omdat de dochter steeds meer over nagellak en nagelkunst begon te praten over de eettafel, leek het de vader leuk om haar een set te kopen waarmee ze haar nagels kan doen samen met haar vriendinnen. Als man zijnde is hij natuurlijk niet erg op de hoogte, en vraagt daarom om advies van Helens Nails. We kregen al zeer spoedig een enthousiaste mail terug. In deze mail kregen we de aanraders van het moment, als mede advies omtrent de \\\'klapper van de maand\\\'. We zijn hierdoor erg enthousiast over de betrokkenheid van de webwinkel. Vandaar dat we de webwinkel beoordelen met de maximum van vijf sterren.

1970