Sint Sebastiaanstraat 7

Geranna Steenbeek beoordeelde op 2019-01-20

h Bruggeman beoordeelde op 2019-01-20

Anita Van der steen beoordeelde op 2019-01-20

Ella Sangster beoordeelde op 2019-01-16

Het product was de volgende dag in huis, netjes verpakt en klopte geheel volgens de omschrijving!

Jan heijthuijsen beoordeelde op 2019-01-15

Senta van der Linden beoordeelde op 2019-01-14

Ontzettend denigrerend winkeltje
Is ronduit asociaal in beantwoorden van een mail. Ik vroeg alleen of er een doekje bij bestelling mocht net zoiets als in hotels voor schoenen oppoetsen ligt. Kon t nl online niet vinden en vind mijn bestelling voor €60 aan schoenpoets een redelijke bestelling.
Winkel vond mijn bestelling maar minnetjes en vroeg mij of ik wilde annuleren als ik geen gratis product kreeg...
Ging niet om gratis. Ging om t soort doekje
Maar dermate denigrerend en sarcastisch dat t ronduit beledigend was! Wat een aanmatigende vervelende klantonvriendelijkheid !!!
Nimmer zal ik hier iets bestellen!
Walgelijk hoe een winkel denkt met klanten om te gaan. Zullen of de crisis vergeten zijn of het dermate goed hebben in verkopen overpriced schoen Poets kits dat mensen die “slechts voor €60” hier bestellen onbelangrijk zijn!
Proficiat !!! U wint wat mij betreft prijs voor vreselijkste webwinkel / klantenservice van het jaar!!!
En 2019 is pas net begonnen maar geloof niet dat iemand hieraan zal kunnen tippen!
Bah!!

th Verhallen beoordeelde op 2019-01-13

G. Kappert beoordeelde op 2019-01-13

Ingrid Klems beoordeelde op 2019-01-13

Hanneke Ekkebus beoordeelde op 2019-01-13

Janneke Helleman beoordeelde op 2019-01-07

Ik had olie geknoeid op mijn suede laarzen en was op zoek naar een oplossing. Ik apte na sluitingstijd een vraag en kreeg meteen antwoord. Ik kon bovendien nog meerdere vragen stellen. Geweldige servise!

Reactie van het Schoenmakertje:
Dank voor uw positieve beoordeling. Hoop ook dat het gewenste resultaat is behaald met de laarzen.

J Medema beoordeelde op 2019-01-06

Mike Boers beoordeelde op 2019-01-05

Mijn bestelling bevatte onderdelen die niet op voorraad waren. Ik werd netjes op de hoogte gehouden hoelang het zou duren. Heel klantvriendelijk...

Hilda schieving beoordeelde op 2018-12-31

binnen 24 uur bezorgt. Super!!!!
heel tevreden

Martijn Schornagel beoordeelde op 2018-12-31

Gemmy Boschman beoordeelde op 2018-12-29

Frans Roumen beoordeelde op 2018-12-29

Robert Scholten face to face beoordeelde op 2018-12-28

Ron Braxhoofden beoordeelde op 2018-12-28

Heel tevreden, snel en netjes geleverd