Sint Sebastiaanstraat 7

zeer vlotte afwerking

Marc Timmermans beoordeelde op 2017-09-12

Correct geleverd volgens afspraak

Petra. Taken beoordeelde op 2017-09-12

Snelle levering en goede service!

Assortiment

Karin Kempff beoordeelde op 2017-09-06

Onlangs schoenzolen besteld bij hetschoenmakertje.nl en de volgende dag keurig bij mij geleverd.
Mijn oude schoenen (die o zo lekker lopen) met de nieuwe schoenzolen gerepareerd en die kunnen weer een tijdje mee gelukkig.

Mirjam Bouwels beoordeelde op 2017-09-04

Uitgebreid assortiment, met productten die bijna nergens meer verkrijgbaar zijn, en een goede service.
Mijn product was later leverbaar dan gedacht en dit werd keurig gecommuniceert.

Daan Derks beoordeelde op 2017-09-04

Duidelijke website en snelle levering. Prima!

PM-B beoordeelde op 2017-09-03

Duidelijk en prompt afgeleverd conform verwachting

Peter Heselaars beoordeelde op 2017-09-02

De bestelde artikel bleken toch net op voorraad. Ik kreeg wel een alternatief aangeboden. Heb daar gebruik van gemaakt helaas was 1 van de artikelen niet nieuw. Vergeleken met de andere geleverde soortgelijke artikelen was het artikel vies en niet echt nieuw.

Reactie van het Schoenmakertje:
Beste Peter Heselaar,

De rolautomaten die u geleverd heeft gekregen waren absoluut nieuw en ongebruikt. Alleen 1 heeft iets langer als demonstratie model gehangen dan de andere 2.

Maria jonker beoordeelde op 2017-09-01

snel in huis en bruikbaar

Frans amsing beoordeelde op 2017-08-27

Product was zeer naar tevredenheid!

Elize van Steenis beoordeelde op 2017-08-07

Tevreden, veel artikelen en vrij snelle levering.

Leobarion beoordeelde op 2017-08-05

Goede website, heel uitgebreid en nauwkeurige beschrijving en super snelle levering, goed materiaal, echt aan te bevelen!

Antje schenk beoordeelde op 2017-08-02

supersnelle levering

Alie Van Schouwenburg beoordeelde op 2017-08-01

Hannah Heutink beoordeelde op 2017-07-31

Heel tevreden over de bestelling. Goed aangekomen. Product is zoals verwacht! Schoenen weer een mooi nieuw kleurtje dat niet afgeeft.

Marcel Philips beoordeelde op 2017-07-30

Snelle levering en duidelijke product omschrijving.

W de reus beoordeelde op 2017-07-30

Tevreden over goede en snelle levering

Guerto beoordeelde op 2017-07-26

Zeer snel geleverd met een goeie prijs en lage verzendkosten. Ondanks dat het brievenbuspost was gewoon de volgende dag in huis. En fijne veters ook!