Apeldoornselaan 80
2573LP Den Haag

7,9

Andrea Bronkhorst beoordeelde op 2017-11-28

Heel blij met mijn zoontjes nieuwe cruiser fiets...en anders hij wel. Goede prijs, snelle en vriendelijke levering.

Marlène ( Lelystad ) beoordeelde op 2017-10-10

Vorige week woensdag 4 oktober een fiets online besteld bij Spaarbikes , onder rembours , met als vermelding die fiets op 11 oktober te willen ontvangen , echter die datum was verkeerd doorgegeven, het moest 10 oktober zijn . Vorige week vrijdag een mailtje gestuurd met het verzoek om op de juiste datum de fiets te laten bezorgen .
Omdat ik nog geen antwoord kreeg op mijn mail , heb ik gisteren naar Spaarbikes gebeld en uitgelegd dat wij de fiets eigenlijk vandaag thuis bezorgd wilden hebben .
En dit was helemaal geen probleem ; de fiets hebben we vandaag netjes om 12.45 u ontvangen .
Natuurlijk zijn wij heel tevreden over de service en de fiets ! Mooie mountainbike precies zoals die afgebeeld is op de site !
Spaarbikes, we zijn super blij en ons kind is dolgelukkig !

Petra beoordeelde op 2017-10-06

Ik had al eerder een beoordeling geschreven masr die verwijderd omdat ze met een tegenbod kwamen. Kettingslot en fietstassen. Nou vooruit, omdat ze iig moeite namen contact op te nemen.

Nu een kleine 2 maand verder.... Fietsketting door midden en dat na zo'n 15 x fietsen. Ik had een mail gestuurd maar geen reactie dus hem maar naar de fietsenmaker gebracht... Weer 80 euro aan kosten. Want het tandwiel bleek ook helemaal verbogen.

Kortom één grote drama wat me uiteindelijk ruim 150 euro extra heeft gekost om fatsoenlijk te fietsen. En de service.......

Ga gewoon naar een betrouwbare fietsenwinkel en betaal iets meer. ben je uiteindelijk goedkoper uit!

Reactie van https://www.spaarbikes.nl:
Deze klant had eerder een beoordeling geschreven en toen hadden wij Kettingslot en fietstassen gratis gestuurd om goed te maken, ze heeft daarna negative beoordeling verwijderd.Nu geeft zij iets anders en weer negative beoordeling geschreven maar dat is weer totaal onterecht.Deze klant woont zelf in Leeuwarden en wij zitten in den haag,staat bij ons voorwaarden heel duidelijk als iemand probleem heeft met fiets dan moet ze zelf zorgen dat fiets bij ons komt, retour en herstel kosten komt naar ons rekening en verzendkosten naar rekening klant.Maar wat zij doet zij doet hellemaal niks en gaat zij zomaar negatife beoordeling schrijven.Mijn verzoek is deze beoordeling verwijderen

M.Hoek beoordeelde op 2017-08-19

Erg tevreden

Erg tevreden, goede voorlichting in de winkel. Snelle dienst en de fiets was mooi en goed afgeleverd! Volgende fiets koop ik weer zeker bij spaar bikes

Aurelia Cornelis beoordeelde op 2017-06-12

Heel vriendelijke service ,zeer tevreden met de fiets!

Ron Vercammen beoordeelde op 2017-05-31

Ik was specifiek op zoek naar een betaalbare Belt-Drive. Bij toeval kwam ik deze fiets tegen op marktplaats. Heb gelijk gebeld en werd vriendelijk ter woord gestaan. De fiets was voorradig en hij kon op mijn verzoek Vrijdags thuis worden bezorgd in Helmond. Jammer genoeg ging dat niet goed. De volgende dag ontving ik een mail dat zij na het weekend de fiets zouden sturen, plus een verlichtingsset, bagagedrager en een kettingslot. Maandag ontving ik een mail van de bezorgdienst dat ze de volgende dag langskwamen. Dinsdag werd de fiets bezorgd. Perfect ingepakt in een grote doos. Het in elkaar zetten ging moeiteloos. Zelfs het gereedschap zat er bij! Ik hoefde alleen maar het stuur, het voorwiel en het spatbord te monteren. Daarna alles oo de goede hoogte gezet en ik kon fietsen. Het is een hele mooie fiets, gebouwd van degelijke materialen en een prachtige bruin/brons metallic kleur. Ik moet zeggen dat ze er in het echt veel mooier uitziet dan vanaf een foto. De fiets rijdt geruisloos en is superlicht. Het lijkt of je met minder inspanning meer kracht zet dan wanneer je een ketting aangedreven fiets rijd. Schakelen gaat soepel en de remmen reageren vlot en zonder bijgeluid. Ondanks de kleine framemaat kan ik er met mijn lengte (188cm) prima op fietsen. Dezelfde middag nog kwam er een tweede bezorgdienst met de beloofde extraas. Mijn argwaan was na het fietsen al verdwenen. Na de ontvangst van het tweede pakket nam ik het mijzelf bijna kwalijk dat ik even had getwijfeld aan de integriteit van deze verkoper. Nu ben ik er heel blij mee. Een mooie naked bike met beltdrive, versnellingen en superdikke banden, voor een prijs waarvoor er absoluut geen andere voor te vinden is. Ik wil hierbij Spaarbikes Den Haag hartelijk bedanken voor deze topfiets en zeker voor hun geweldige service! Ik kan ze bij iedereen van harte aanbevelen!

Massimiliano d'Anorre beoordeelde op 2017-05-29

Erg tevreden over de manier van service, ik werd erg vriendelijk geholpen, en de fiets is ook mooi voor een prima prijsje.

D Chantal beoordeelde op 2017-04-08

belle boutique de vélo avec un personnel enthousiaste et polyvalent.
Sont toujours prêts à penser si l'on veut penser à une solution bouchées à un problème.
Je les recommande à tout le monde!

Anne Boogaard beoordeelde op 2017-03-23

Zeer tevreden! Elke keer erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Fiets was netjes afgemonteerd en keurig verpakt. Mijn dochter is er ontzettend blij mee!

Javier beoordeelde op 2017-03-20

Ik ben erg tevreden met de manier waarop ik ben geholpen afgelopen zaterdag.
Erg vriendelijk personeel en kreeg korting op mijn fiets.

Juan Gaviria beoordeelde op 2016-12-29

Heel erg tevreden, fiets voor een goede prijs ontvangen, en perfecte service! Aardige verkoper, met gevoel voor humor.

Wendy beoordeelde op 2016-12-09

Eergisteren een fiets besteld, gisteren ontvangen. helaas met veel beschadigingen. Vandaag omgeruild voor een mooier en iets duurder model en gratis slot erbij. Topservice, kan deze winkel aan iedereen aanraden.

Meijering beoordeelde op 2016-12-09

Gisteren heb ik een vouwfiets besteld.
Vandaag heb ik netjes op afspraak de fietsen binnen gekregen.
Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Zeker aan te raden!!!!

Nathalie van Alphen beoordeelde op 2016-11-25

Op de website staat: Binnen 24 uur geleverd. Op donderdag heb ik besteld, op vrijdag gemaild om te informeren naar de bezordatum/tijd, deze stond namelijk niet in de bevestigingsmail, geen reactie. Vervolgens na het weekend gebeld en er werd niet opgenomen, nog een keer proberen, geen reactie. Dus maar ingesproken of ik terug gebeld kon worden, geen reactie. Krijg ik laat in de middag ineens een link om mijn bestelling te volgen. De volgende dag werd de fiets (en krat) geleverd. Echter ontving ik een andere fiets dan ik besteld had. Hij leek er wel op, maar het was een volkomen vreemd merk en het voorspatbord was beschadigd. Ik heb direct gebeld en de medewerker zou me binnen een half uurtje terug bellen...hij ging het even nakijken. Na een uur heb ik zelf terug gebeld maar geen reactie. Vervolgens heb ik ingesproken dat ik graag wilde dat de fiets en krat werd opgehaald en ik mijn geld terug wilde. Wordt ik terug gebeld en krijg te horen dat ik deze fiets mag houden en dan € 30 korting krijg of ze halen de fiets op en dan kreeg ik donderdags de fiets die ik wel besteld had want die was er nog 1. Ik koos voor de laatste optie. Heb al mijn afspraken geannuleerd voor die dag. Krijg ik woensdagavond een mail dat ze de fiets toch niet hadden en ik deze verkeerd geleverde fiets mocht houden met €40 korting of ze kwamen de fiets halen en ik kreeg mijn geld terug. Ik koos wederom voor de laatste optie. Vrijdags (weer allerlei afspraken af moeten zeggen hiervoor) kwam GLS de fiets en krat halen en mijn geld zou op maandag weer op mijn rekening gestort worden. S'maandags, laat op de middag krijg ik een mail dat ze alleen de krat hebben ontvangen van GLS en dat de fiets nog niet binnen was ?? In de mail zat ook een link waarmee ik het traject kon volgen van de fiets. Die was echter volgens GLS al afgeleverd. Dus ik heb weer gemaild, dat ik gezien heb dat de fiets er al moet zijn. Uiteindelijk krijg ik dinsdags eindelijk mijn geld overgeboekt. Belachelijk dat dit zo moet gaan en dat we na anderhalve week op en neer bellen en mailen alles geregeld hebben. Ik had echt het gevoel dat ze probeerde mij een fiets aan te smeren, die veel leek op de door mij bestelde fiets maar duidelijk van minder kwaliteit en onbekend merk was. Volgens hun was deze fiets veel beter en hij roeste minder, en ik kreeg hem nu zelfs voor minder!
Het is een wazige bedoeling en er wordt na zelf veel actie te ondernemen pas iets voor je gedaan. De telefoon word niet opgenomen als je na een paar keer met nummerherkenning aan belt.
Ik had er een hard hoofd in dat het nog goed zou komen, Gelukkig is het met een sisser afgelopen maar aan klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid moet dit bedrijf nog heel hard werken! Zo ga je niet met je klanten o9m.

Ste beoordeelde op 2016-07-14

Op zoek naar een goede, betaalbare fiets voor onze zoon die naar de middelbare school gaat, lieten we ons oog al snel vallen op een leuk model van Vogue. Eén nadeel: dat stond overal aangeboden in een uitvoering zonder versnellingen. Doorzoeken bracht ons bij Spaarbikes.nl, die de gezochte uitvoering wel op de site had staan, voor een ongekend scherpe prijs... en de fiets (na enige onduidelijkheid over de levering) twee dagen na bestellen/betalen daadwerkelijk bij ons thuis kwam bezorgen, volgens mij met eigen vervoer ook nog! Helemaal te gek dus. Toen de volgende ochtend bij montage bleek dat de beloofde dubbele standaard ontbrak, is deze na een telefoontje hierover meteen door spaarbikes.nl nagestuurd. Kortom: terwijl wij inderdaad (be)sparen, spaart spaarbikes.nl kosten nog moeite voor goede service! Top

sabine beoordeelde op 2016-05-25

Een fiets via de site besteld die voorradig was volgens de website en man van de zaak zelf.
Er liep iets mis met de leveringsdatum. Hier werden we in een korte summiere email over geinformeerd. Zelf achter dingen aan moeten bellen en mailen. Na doorvragen via email..geen respons. En telefoon werd niet meer opgenomen. Bij levering bleek er een heel andere fiets in te zitten ( weliswaar zelfde maat, specificaties en prijs, maar totaal ander merk en kleur). Ik krijg de winkel niet meer aan de lijn en email wordt niet beantwoord.

Tizy beoordeelde op 2016-04-26

Op zoek naar een nieuwe fiets, kwam ik tot de conclusie dat Spaarbies de Vogue Jumbo 2016 fiets voor de laagste prijs aanbood. Zo heb ik hem ik voor mijn verjaardag besteld. Let wel, je moet hem wel zelf afmonteren. Hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De levering was door een fout in het magazijn niet zo snel als dat ik verwacht had maar Spaarbies heeft de levering keurig netjes geregeld. Ik werd door de koerier telefonisch keurig op de hoogte gehouden over de vertraging . De order was ook niet helemaal volledig, de koplamp ontbrak (de fabriek had deze vergeten in de doos te doen), maar alles is keurig netjes en ruimschoots nageleverd. Natuurlijk kan er iets fout gaan met een bestelling maar het is maar net hoe het verder opgelost wordt. Prima web winkel met vriendelijk personeel, ik kom graag terug!

Pascal beoordeelde op 2016-04-18

Super snelle service en laat bestellen en toch nog de volgende dag afgemonteerd geleverd.,
een klein deukje in het spatbord. Na dit gemeld te hebben bij spaar bikes is dit snel en na tevredenheid opgelost. Prima zaak!!

Elian beoordeelde op 2016-04-04

Erg Slecht.. Zomer 2015 hebben wij een bakfiets besteld. Van te voren hebben we gebeld of de betreffende bakfiets in de juiste kleur op voorraad was. Dit was het geval. Dus hebben we de fiets besteld . Bij binnenkomst van de fiets was het een hele andere kleur . Hierover hebben we waar de koerier bij stond gelijk over gebeld. En deden ze erg verbaasd. Mij is beloofd dat ze de accesoires in de juiste kleur zouden toesturen, alleen hebben we naar vele telefoontjes en beloftes nog steeds niet ontvangen . En als ze je nummer herkennen nemen ze al niet eens op!

Peter beoordeelde op 2016-03-18

Al meerdere malen bij Spaar Bikes fietsen besteld voor onze kinderen en de service is zoals ze dit adverteren, perfect. 's avonds laat een fiets besteld betaald en de volgende dag geleverd.
Voordeel is dat ze ook een 'echte' winkel hebben waar je met je fiets terug kan gaan.