Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

https://www.spaarbikes.nl

Apeldoornselaan 80
2573LP Den Haag
0703106488
KvK 60188820

Geverifieerd door WebwinkelKeur

https://www.spaarbikes.nl

Gemiddelde beoordeling

7,1

80 beoordelingen

Beoordeling van klanten

64%

4%

32%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Trustpilot 29 6,6

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.
2019
https://www.spaarbikes.nl

j.kros beoordeelde op 2019-03-02

Prima goedkope transport fiets gekocht,rijdt goed ,stuurt goed etc,mijn kleinzoon was er blij mee,moest een kleine aanpassing doen aan transportrek,geen probleem,anders moete maar een compleet in elkaar gezette fiet kopen.

j kroes

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Gerard van Zanten beoordeelde op 2019-02-09

Elektrische fiets besteld
Elektrische fiets besteld, keurig op tijd geleverd.
Op de website even rondgekeken voor mijn vrouw naar een elektrische fiets, vervolgens telefonisch contact gehad, goed geadviseerd door de eigenaar, uiteindelijk besteld en fantastische fiets wel. Goede kwaliteit voor goedkoop.
Ik zal in het vervolg hier mijn fietsen bestellen.

En Spaarbikes, jongens goed gedaan!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Priscilla Guiljam beoordeelde op 2019-02-01

Vogue jumbo besteld hier. Snel geleverd dat was top. Echter bij het in elkaar zetten kwamen we erachter dat en de voorlamp en een belangrijke schroef voor het bevestigen mist. Gelijk gemaild 5 dagen later nog steeds geen antwoord. Daarna kwamen we erachter dat de rechtertrapper er niet op wil. Helemaal gedaan zoals het hoort; in het vet, checken links en rechts, met de hand indraaien naar links en dan aandraaien met de sleutel. Trapper gaat er niet in! Klein stukje dan gaat ie niet verder. Spaarbikes kan “niks” doen alleen nieuwe trappers sturen. “Ga maar naar je lokale fietsenmaker”. Gedaan en fietsenmaker geeft aan dat de crank niet in orde is. Dus oftewel ze hebben een fiets met een fout geleverd. Nou top spaarbikes gaat niks doen en nu moet ik er zelf nieuwe cranks op laten zetten twv €50. Supertof dit. Ik raad niemand aan om iets te bestellen bij dit flutbedrijf!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Roelof beoordeelde op 2018-11-05

Slechte ervaring met spaarbikes. Bij de fiets misten het slot en de standaard, en de mand die ik er extra bij besteld heb, was een kleinere dan die ik besteld heb. Toen ik hierover gebeld heb, werd ik onbeschoft behandeld. Ik werd niet netjes te woord gestaan. Op de mail of ik de te kleine mand mag retourneren wordt niet gereageerd. Ik ben nu 30,- kwijt voor een mand die ik niet besteld heb. Daarnaast lijkt de kettingkast niet te passen die erbij is geleverd.
Hadden wij de reviews maar eerder gelezen. Hopelijk zijn andere mensen slimmer, en gaan naar een andere winkel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Bart van der Ham beoordeelde op 2018-11-03

Gisteren een fiets gekocht voor mijn kleine dochtertje. Goede service, gratis kettingslotje erbij gekregen, ik ben tevreden en kom hier zeker terug. Ik kan Spaar Bikes aanbevelen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Daniel beoordeelde op 2018-10-25

https://www.spaarbikes.nl

Calvin beoordeelde op 2018-10-21

Tevreden, aanrader

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Drachten beoordeelde op 2018-10-19

Ik heb eind augustus een Altec Classic bij Spaar Bikes besteld. Na drie dagen werd de fiets thuisbezorgd. Bij het monteren van de fiets bleek dat de voordrager beschadigd was er een onderdeel miste bij de trapas en dat er roest zat op het achterspatbord. Dit alles dezelfde de dag via email doorgegeven aan Spaar Bikes.
Hierna nog drie maal een email gestuurd maar op geen enkele email een reactie gekregen. Daarna tweemaal het vaste telefoonnummer gebeld echter die was constant in gesprek. Toen het 06 nummer gebeld, dit werd wel opgenomen. Besproken wat het probleem was blijkbaar was de email wel aangekomen want er werd gevraagd of er foto's waren gestuurd over de gebreken. Volgens werd er toegezegd dat er een nieuwe voordrager en het onderdeel voor de trapas opgestuurd zou worden. Nu, drie week later, nog steeds niets ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Håkon beoordeelde op 2018-10-12

Ik heb op 10-10 een fiets besteld bij Spaar Bikes.
Ik heb de fiets vandaag ontvangen, ziet er keurig uit.
Mooie fiets voor een scherpe prijs.
Ik ben tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Maarten beoordeelde op 2018-10-06

Goede fietsenzaak met aandacht voor de klant. Scherpe prijzen en goede kwaliteit. Ik ben zeers tevreden! Zeker voor herhaling vatbaar!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

roelofs beoordeelde op 2018-10-04

ben nog druk bezig om alles goed recht te zetten. 2300 euro uitgegeven voor een verkeerd in elkaar gezette zeer onveilige bakfiets waar kinderen in vervoerd worden! ken mensen die floggen en veel volgers hebben , verdienen op deze manier geen klanten meer!!

https://www.spaarbikes.nl

Rutten beoordeelde op 2018-09-20

Fiets was wel snel geleverd. Maar er miste echter een montagehandleiding, stekkertjes voor het aansluiten van de dynamo en achterlicht EN er zat vogelpoep op de bijgeleverde krat. Tijdens telefonisch contact (waarbij overigens alleen het 06 nummer werd beantwoord) werd mij op een niet klantvriendelijke manier medegedeeld dat dat het risico is van online bestellen......
De uiteindelijk beloofde nalevering is nooit gekomen.
Er komt een moment dat ook ons andere kind een grotere fiets nodig heeft, maar die gaan we zeker niet bij Spaarbikes bestellen. Al is het maar om hun onvriendelijke manier van het afhandelen van een klacht en het niet naleven van afspraken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Roger Bhoelai beoordeelde op 2018-09-10

Ik heb in mei dit jaar een fiets besteld in een winkel , tot vorige week na veel bellen ect niks ontvangen.Ik heb ze gezegd dat ze er maar zelf op mogen fietsen en dat ging heel soepel en dat zegt wat van de winkel zelf.. Dus bij Spaarbikes terecht gekomen. Ze hadden een soortgelijke fiets op voorraad , deze bestel op 04-09 en na een paar uur gebeld of ze de bestelling hadden ontvangen. Dat hadden ze en het zou woensdag al geleverd worden. Ik gevraagd of het vrijdag 07-09 geleverd kon worden, was geen probleem. Vrijdag gebeld hoe laat de levering zou plaats vinden , kreeg een track en trace . Is netjes rond 15 uur geleverd.
Zaterdag de fiets in elkaar gezet . Alles klote zonder schade alleen zat er een gaatje in de zadel . Morgen wordt er een nieuwe geleverd en ik heb al een track and trace ontvangen.
Fiets ziet er goed uit, degelijk materiaal.
Ik wil iedereen Spaarbikes aanraden , zeer goede service en snelle levering.
Had ik eerder moeten doen.
PS . dezelfde fiets staat op andere sites voor 150 euro duurder. Geen idee hoe dat kan.
Spaarbikes helemaal TOP
maximale score

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Cremers beoordeelde op 2018-09-05

1 STER IS NOG TE VEEL!

Ten eerste werd de fiets met lichte beschadigingen geleverd waar ik geen melding van gemaakt heb. Toen de voordrager niet pastte door een productiefout heb ik contact opgenomen via de e-mail. Na 3 dagen maar eens gebeld en toen werd er vermeldt dat de e-mail niet was binnengekomen. Na contact werd er een nieuwe voordrager opgestuurd. Toen deze binnenkwam was het de verkeerde en het was de verkeerde kleur. Alweer contact opgenomen waarna vermeld werd dat er maandag contact met me opgenomen zou worden. Maandag maar zelf contact opgenomen aangezien ik niks hoorde waarna mij vermeld werd dat zijn collega vrij had en hij mij niet kon verder helpen. Dinsdag maar zelf contact opgenomen waarna mij na onderhands 2 weken verteld werd dat de originele drager niet geleverd kon worden maar alleen een universele drager. Aangezien deze informatie meteen meegedeeld had kunnen worden heb ik besloten de fiets terug te sturen. Daarmee was het verhaal nog niet afgedaan. Er werd mij verzocht een retourformulier op te sturen. Ik heb deze via de site en op een reactie van een vorige mail gezet. Na drie dagen maar weer gebeld aangezien ik geen reactie kreeg. Er werd opgenomen met ‘een moment alstublieft' waarna na 7 minuten stilte de verbinding werd verbroken! Maar weer teruggebeld en de werknemer die ik toen aan de lijn krijg wist hier niks van. Toen maar uitgelegd dat ik een reactie op de retouraanvraag verwacht werd mij weer verteld dat er niks was binnengekomen terwijl deze via zowel de site als een reactie op een vorige mail gestuurd was. Onderhands is het duidelijk wat het standaard excuus is voor het niet reageren op de mail. Aan de telefoon ging meneer kijken en wat bleek de mail was inderdaad toch binnengekomen en zijn collega zou het meteen regelen. 2 uur later krijg ik tot mijn grote verbazing bericht van DHL dat er een pakket naar mij onderweg is. Hoe ongeloofwaardig het ook is maar waarschijnlijk werd er weer een drager naar mij opgestuurd. De dag erna maar meteen gebeld waarna mij eindelijk het retourformulier gestuurd werd. Nu de fiets is teruggestuurd kom ik er ook nog eens achter dat ze niet eens de bestelde fiets hadden opgestuurd maar een andere soortgelijke serie met een voordrager van de bestelde fiets. Kortom probeerde ze me een goedkopere fiets met een universele voordrager aan te smeren. Het contact gedurende de hele bestelling is buitengewoon slecht verlopen en helaas heb ik buiten het telefonisch excuus wat ik ontvangen heb na deze review geen goed woord over voor Spaarbikes.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van https://www.spaarbikes.nl:
Deze klant is bij ons onbekend. Hij noemt ons oplichting, wat smaad is.
Ons verzoek is dan ook of u deze review wilt verwijderen.
Ons beschuldigen van oplichting is buitengewoon smadelijk.
https://www.spaarbikes.nl

Tom Dubbelman beoordeelde op 2018-08-31

Heel lang moeten wachten op levering. Af en toe wanhopig.
Heel fijne fiets, de abrar blois. Maakt ANWB test helemaal waar1017

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Tom Dubbelman beoordeelde op 2018-08-31

Verleden week een bestelling gedaan bij spaarbikes. Tot nu toe niets ontvangen helaas. Komt dit ooit goed??

https://www.spaarbikes.nl

Chantal beoordeelde op 2018-08-27

1 ster is nog teveel, helaas moet ik er 1 aanklikken.

Onlangs mijn bakfiets hier besteld, maar wat een ellende. Ten eerste wordt er nergens op gereageerd. De fouten die ze hebben gemaakt, waar ik melding van maak, wordt niet op gereageerd. Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken. De fiets die ik heb besteld, is een totaal andere als die ik geleverd heb gekregen. Op de site staat dat het rijklaar wordt afgeleverd, maar er ontbreken onderdelen en sommige dingen zitten niet eens vast. Het stuurfoam is beschadigd, er zit een gat in. Krassen zitten erop. De afmetingen van de bak die op de site staan, kloppen niet. Ik heb deze maten doorgegeven om een nieuwe huif te laten maken, de nieuwe huif past niet!! Er klopt echt niks van. De huif die meegeleverd wordt, hoort vast te zitten met elastieken, deze zitten er niet bij. Ik kan niks met deze huif. Ook de levering klopte niks van. Toen ik de 1e keer belde, zou de fiets de dag erna komen. Einde die dag gebeld, nee mevrouw ze komen maandag rond 14.00u. Uiteindelijk is de fiets op woensdag geleverd, ipv de vrijdag ervoor. Afspraken maken is ook niet hun sterkste kant. Er staan meerdere slechte reviews van deze webshop. Ik gaf ze het voordeel van de twijfel, helaas heeft dat een hoop ellende opgeleverd en ik ben mijn geld kwijt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Hannie beoordeelde op 2018-08-16

Geweldig bedrijf! Goede communicatie, snelle levering en zeer vriendelijk personeel! Een echte aanrader.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Bart-Jan beoordeelde op 2018-07-28

Ik ben heel tevreden met Spaar Bikes.
Goede/vriendelijke verkoper met ervaring, kennis over zijn fietsen op de zaak.
Ik heb nadat ik mijn fiets heb afgerekend ook nog een kettingslot ontvangen van de verkoper. Ik ben hier erg tevreden over.
Spaar Bikes is een aanrader.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
https://www.spaarbikes.nl

Jessica de Lima beoordeelde op 2018-04-22

Nieuwe elektrische fiets gekocht voor zeer goede prijs. Vriendelijk en goed geholpen in de winkel. Na mijn bestelling kon ik een aantal dagen later mijn fiets ophalen helemaal afgemonteerd en wel. Ik zou zeker aanraden hier naar binnen te gaan als je een nieuwe fiets nodig hebt!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.