Apeldoornselaan 80
2573LP Den Haag

7,6

Roger Bhoelai beoordeelde op 2018-09-10

Ik heb in mei dit jaar een fiets besteld in een winkel , tot vorige week na veel bellen ect niks ontvangen.Ik heb ze gezegd dat ze er maar zelf op mogen fietsen en dat ging heel soepel en dat zegt wat van de winkel zelf.. Dus bij Spaarbikes terecht gekomen. Ze hadden een soortgelijke fiets op voorraad , deze bestel op 04-09 en na een paar uur gebeld of ze de bestelling hadden ontvangen. Dat hadden ze en het zou woensdag al geleverd worden. Ik gevraagd of het vrijdag 07-09 geleverd kon worden, was geen probleem. Vrijdag gebeld hoe laat de levering zou plaats vinden , kreeg een track en trace . Is netjes rond 15 uur geleverd.
Zaterdag de fiets in elkaar gezet . Alles klote zonder schade alleen zat er een gaatje in de zadel . Morgen wordt er een nieuwe geleverd en ik heb al een track and trace ontvangen.
Fiets ziet er goed uit, degelijk materiaal.
Ik wil iedereen Spaarbikes aanraden , zeer goede service en snelle levering.
Had ik eerder moeten doen.
PS . dezelfde fiets staat op andere sites voor 150 euro duurder. Geen idee hoe dat kan.
Spaarbikes helemaal TOP
maximale score

Cremers beoordeelde op 2018-09-05

1 STER IS NOG TE VEEL!

Ten eerste werd de fiets met lichte beschadigingen geleverd waar ik geen melding van gemaakt heb. Toen de voordrager niet pastte door een productiefout heb ik contact opgenomen via de e-mail. Na 3 dagen maar eens gebeld en toen werd er vermeldt dat de e-mail niet was binnengekomen. Na contact werd er een nieuwe voordrager opgestuurd. Toen deze binnenkwam was het de verkeerde en het was de verkeerde kleur. Alweer contact opgenomen waarna vermeld werd dat er maandag contact met me opgenomen zou worden. Maandag maar zelf contact opgenomen aangezien ik niks hoorde waarna mij vermeld werd dat zijn collega vrij had en hij mij niet kon verder helpen. Dinsdag maar zelf contact opgenomen waarna mij na onderhands 2 weken verteld werd dat de originele drager niet geleverd kon worden maar alleen een universele drager. Aangezien deze informatie meteen meegedeeld had kunnen worden heb ik besloten de fiets terug te sturen. Daarmee was het verhaal nog niet afgedaan. Er werd mij verzocht een retourformulier op te sturen. Ik heb deze via de site en op een reactie van een vorige mail gezet. Na drie dagen maar weer gebeld aangezien ik geen reactie kreeg. Er werd opgenomen met ‘een moment alstublieft' waarna na 7 minuten stilte de verbinding werd verbroken! Maar weer teruggebeld en de werknemer die ik toen aan de lijn krijg wist hier niks van. Toen maar uitgelegd dat ik een reactie op de retouraanvraag verwacht werd mij weer verteld dat er niks was binnengekomen terwijl deze via zowel de site als een reactie op een vorige mail gestuurd was. Onderhands is het duidelijk wat het standaard excuus is voor het niet reageren op de mail. Aan de telefoon ging meneer kijken en wat bleek de mail was inderdaad toch binnengekomen en zijn collega zou het meteen regelen. 2 uur later krijg ik tot mijn grote verbazing bericht van DHL dat er een pakket naar mij onderweg is. Hoe ongeloofwaardig het ook is maar waarschijnlijk werd er weer een drager naar mij opgestuurd. De dag erna maar meteen gebeld waarna mij eindelijk het retourformulier gestuurd werd. Nu de fiets is teruggestuurd kom ik er ook nog eens achter dat ze niet eens de bestelde fiets hadden opgestuurd maar een andere soortgelijke serie met een voordrager van de bestelde fiets. Kortom probeerde ze me een goedkopere fiets met een universele voordrager aan te smeren. Het contact gedurende de hele bestelling is buitengewoon slecht verlopen en helaas heb ik buiten het telefonisch excuus wat ik ontvangen heb na deze review geen goed woord over voor Spaarbikes.

Reactie van https://www.spaarbikes.nl:
Deze klant is bij ons onbekend. Hij noemt ons oplichting, wat smaad is.
Ons verzoek is dan ook of u deze review wilt verwijderen.
Ons beschuldigen van oplichting is buitengewoon smadelijk.

Tom Dubbelman beoordeelde op 2018-08-31

Heel lang moeten wachten op levering. Af en toe wanhopig.
Heel fijne fiets, de abrar blois. Maakt ANWB test helemaal waar1017

Tom Dubbelman beoordeelde op 2018-08-31

Verleden week een bestelling gedaan bij spaarbikes. Tot nu toe niets ontvangen helaas. Komt dit ooit goed??

Chantal beoordeelde op 2018-08-27

1 ster is nog teveel, helaas moet ik er 1 aanklikken.

Onlangs mijn bakfiets hier besteld, maar wat een ellende. Ten eerste wordt er nergens op gereageerd. De fouten die ze hebben gemaakt, waar ik melding van maak, wordt niet op gereageerd. Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken. De fiets die ik heb besteld, is een totaal andere als die ik geleverd heb gekregen. Op de site staat dat het rijklaar wordt afgeleverd, maar er ontbreken onderdelen en sommige dingen zitten niet eens vast. Het stuurfoam is beschadigd, er zit een gat in. Krassen zitten erop. De afmetingen van de bak die op de site staan, kloppen niet. Ik heb deze maten doorgegeven om een nieuwe huif te laten maken, de nieuwe huif past niet!! Er klopt echt niks van. De huif die meegeleverd wordt, hoort vast te zitten met elastieken, deze zitten er niet bij. Ik kan niks met deze huif. Ook de levering klopte niks van. Toen ik de 1e keer belde, zou de fiets de dag erna komen. Einde die dag gebeld, nee mevrouw ze komen maandag rond 14.00u. Uiteindelijk is de fiets op woensdag geleverd, ipv de vrijdag ervoor. Afspraken maken is ook niet hun sterkste kant. Er staan meerdere slechte reviews van deze webshop. Ik gaf ze het voordeel van de twijfel, helaas heeft dat een hoop ellende opgeleverd en ik ben mijn geld kwijt.

Hannie beoordeelde op 2018-08-16

Geweldig bedrijf! Goede communicatie, snelle levering en zeer vriendelijk personeel! Een echte aanrader.

Bart-Jan beoordeelde op 2018-07-28

Ik ben heel tevreden met Spaar Bikes.
Goede/vriendelijke verkoper met ervaring, kennis over zijn fietsen op de zaak.
Ik heb nadat ik mijn fiets heb afgerekend ook nog een kettingslot ontvangen van de verkoper. Ik ben hier erg tevreden over.
Spaar Bikes is een aanrader.

Jessica de Lima beoordeelde op 2018-04-22

Nieuwe elektrische fiets gekocht voor zeer goede prijs. Vriendelijk en goed geholpen in de winkel. Na mijn bestelling kon ik een aantal dagen later mijn fiets ophalen helemaal afgemonteerd en wel. Ik zou zeker aanraden hier naar binnen te gaan als je een nieuwe fiets nodig hebt!!!

Storm beoordeelde op 2018-03-31

Aardig personeel, goede kwaliteit fietsen, goed bereikbaar met OV, goede prijzen.
Superchill

Joost van de Vliet beoordeelde op 2018-03-31

Ik heb een Vogue Elite besteld, op dinsdag 27 maart.
Vervolgens contact opgenomen over de levering en tijd.
Ik ben hierin keurig geholpen, vriendelijk, maar ook beleefd.
Vervolgens heb ik mijn fiets, meteen de dag daarna ontvangen.
Ik ben super tevreden, aanrader voor iedereen!

Anoniem beoordeelde op 2018-03-16

Slecht, slecht ,slecht!,

Beschadigd fiets gekregen, foto’s verstuurd, mails geschreven, waar niet 1x is op gereageerd! Pakket moesten we zelf bij DHL den haag halen, was niet bezorgt! Was de hele dag aanwezig! Klacht ingediend! Ze gooide het op hun nieuwe website dat ze geen mail hebben ontvangen. Zelfs mijn nieuwe mail, over de kettingslot en fietskrat via hun nieuwe site reageren ze niet eens! Gebelt ze zouden een fietskrat en kettingslot opsturen, nu bijna een maand geleden , niks ontvangen! Weer gebelt gevraagd waarom ik nog niks heb ontvangen, antwoord= oooo mevrouw vergeten! Zo slecht en onprofessioneel ! Nu zegt hij mevrouw ik ga het vandaag op de post doen dan heeft u het morgen in huis en of maandag! Nou ik reken nergens meer op en zal deze winkel ook totaal niet aanraden. Ik geef liever wat meer uit , bij een goeie professionele fietsenwinkel.

😡😡😡😡

Andrea Bronkhorst beoordeelde op 2017-11-28

Heel blij met mijn zoontjes nieuwe cruiser fiets...en anders hij wel. Goede prijs, snelle en vriendelijke levering.

Marlène ( Lelystad ) beoordeelde op 2017-10-10

Vorige week woensdag 4 oktober een fiets online besteld bij Spaarbikes , onder rembours , met als vermelding die fiets op 11 oktober te willen ontvangen , echter die datum was verkeerd doorgegeven, het moest 10 oktober zijn . Vorige week vrijdag een mailtje gestuurd met het verzoek om op de juiste datum de fiets te laten bezorgen .
Omdat ik nog geen antwoord kreeg op mijn mail , heb ik gisteren naar Spaarbikes gebeld en uitgelegd dat wij de fiets eigenlijk vandaag thuis bezorgd wilden hebben .
En dit was helemaal geen probleem ; de fiets hebben we vandaag netjes om 12.45 u ontvangen .
Natuurlijk zijn wij heel tevreden over de service en de fiets ! Mooie mountainbike precies zoals die afgebeeld is op de site !
Spaarbikes, we zijn super blij en ons kind is dolgelukkig !

Petra beoordeelde op 2017-10-06

Ik had al eerder een beoordeling geschreven masr die verwijderd omdat ze met een tegenbod kwamen. Kettingslot en fietstassen. Nou vooruit, omdat ze iig moeite namen contact op te nemen.

Nu een kleine 2 maand verder.... Fietsketting door midden en dat na zo'n 15 x fietsen. Ik had een mail gestuurd maar geen reactie dus hem maar naar de fietsenmaker gebracht... Weer 80 euro aan kosten. Want het tandwiel bleek ook helemaal verbogen.

Kortom één grote drama wat me uiteindelijk ruim 150 euro extra heeft gekost om fatsoenlijk te fietsen. En de service.......

Ga gewoon naar een betrouwbare fietsenwinkel en betaal iets meer. ben je uiteindelijk goedkoper uit!

Reactie van https://www.spaarbikes.nl:
Deze klant had eerder een beoordeling geschreven en toen hadden wij Kettingslot en fietstassen gratis gestuurd om goed te maken, ze heeft daarna negative beoordeling verwijderd.Nu geeft zij iets anders en weer negative beoordeling geschreven maar dat is weer totaal onterecht.Deze klant woont zelf in Leeuwarden en wij zitten in den haag,staat bij ons voorwaarden heel duidelijk als iemand probleem heeft met fiets dan moet ze zelf zorgen dat fiets bij ons komt, retour en herstel kosten komt naar ons rekening en verzendkosten naar rekening klant.Maar wat zij doet zij doet hellemaal niks en gaat zij zomaar negatife beoordeling schrijven.Mijn verzoek is deze beoordeling verwijderen

M.Hoek beoordeelde op 2017-08-19

Erg tevreden

Erg tevreden, goede voorlichting in de winkel. Snelle dienst en de fiets was mooi en goed afgeleverd! Volgende fiets koop ik weer zeker bij spaar bikes

Aurelia Cornelis beoordeelde op 2017-06-12

Heel vriendelijke service ,zeer tevreden met de fiets!

Ron Vercammen beoordeelde op 2017-05-31

Ik was specifiek op zoek naar een betaalbare Belt-Drive. Bij toeval kwam ik deze fiets tegen op marktplaats. Heb gelijk gebeld en werd vriendelijk ter woord gestaan. De fiets was voorradig en hij kon op mijn verzoek Vrijdags thuis worden bezorgd in Helmond. Jammer genoeg ging dat niet goed. De volgende dag ontving ik een mail dat zij na het weekend de fiets zouden sturen, plus een verlichtingsset, bagagedrager en een kettingslot. Maandag ontving ik een mail van de bezorgdienst dat ze de volgende dag langskwamen. Dinsdag werd de fiets bezorgd. Perfect ingepakt in een grote doos. Het in elkaar zetten ging moeiteloos. Zelfs het gereedschap zat er bij! Ik hoefde alleen maar het stuur, het voorwiel en het spatbord te monteren. Daarna alles oo de goede hoogte gezet en ik kon fietsen. Het is een hele mooie fiets, gebouwd van degelijke materialen en een prachtige bruin/brons metallic kleur. Ik moet zeggen dat ze er in het echt veel mooier uitziet dan vanaf een foto. De fiets rijdt geruisloos en is superlicht. Het lijkt of je met minder inspanning meer kracht zet dan wanneer je een ketting aangedreven fiets rijd. Schakelen gaat soepel en de remmen reageren vlot en zonder bijgeluid. Ondanks de kleine framemaat kan ik er met mijn lengte (188cm) prima op fietsen. Dezelfde middag nog kwam er een tweede bezorgdienst met de beloofde extraas. Mijn argwaan was na het fietsen al verdwenen. Na de ontvangst van het tweede pakket nam ik het mijzelf bijna kwalijk dat ik even had getwijfeld aan de integriteit van deze verkoper. Nu ben ik er heel blij mee. Een mooie naked bike met beltdrive, versnellingen en superdikke banden, voor een prijs waarvoor er absoluut geen andere voor te vinden is. Ik wil hierbij Spaarbikes Den Haag hartelijk bedanken voor deze topfiets en zeker voor hun geweldige service! Ik kan ze bij iedereen van harte aanbevelen!

Massimiliano d'Anorre beoordeelde op 2017-05-29

Erg tevreden over de manier van service, ik werd erg vriendelijk geholpen, en de fiets is ook mooi voor een prima prijsje.

D Chantal beoordeelde op 2017-04-08

belle boutique de vélo avec un personnel enthousiaste et polyvalent.
Sont toujours prêts à penser si l'on veut penser à une solution bouchées à un problème.
Je les recommande à tout le monde!

Anne Boogaard beoordeelde op 2017-03-23

Zeer tevreden! Elke keer erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Fiets was netjes afgemonteerd en keurig verpakt. Mijn dochter is er ontzettend blij mee!