Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Veemkade 420
1019HE Amsterdam
085 - 001 30 97

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Assil M. beoordeelde op 2018-10-07

Noah B. beoordeelde op 2018-09-04

Chantal K. beoordeelde op 2018-08-31

mvr. Jansen Cloots beoordeelde op 2018-06-26

Tevreden

Michaela beoordeelde op 2018-06-07

super mooie tassen en ik vind de mijne de mooiste

Suzanne Saccoh beoordeelde op 2018-05-13

mvr Dalnoot beoordeelde op 2018-03-19

Ik heb voor mijn dochtertje van 12 jaar, die in de brugklas zit, twee schooltassen van I Princess gehaald. Zij had namelijk stevige tassen nodig die al haar boeken konden dragen. Eastpak vond ze niet "speciaal" genoeg, dus ben ik op aanraden van een collega, die voor haar eigen dochter al een tas had besteld bij I Princess, de website bezocht. Tot mijn verbazing heeft dit tassen merk een divers voorraad aan tassen. Mijn dochter kon dan ook niet kiezen dus hebben wij besloten om twee tassen te bestellen: de Dream away backpack (rood) en de Princess Cat rugzak. En ik kan zeggen dat wij erg tevreden zijn met de kwaliteit van deze rugzakken. Ik had de bestelling op een woensdag gedaan en had de tassen vrijdagmiddag binnen. Ik raad iedereen die een stoere maar toch girly dochter heeft een tas te bestellen. De tassen zijn echt prachtig en uniek. Enige nadeel is dat de tassen alleen via de webwinkel verkrijgbaar zijn. Ze zien er namelijk in het echt nog beter uit. Kortom, mijn dochter is blij!

Serah Acheampong beoordeelde op 2018-03-08

Ik heb een paar boeken van mijn schooltas en nog andere boeken en het is gewoon PERFECT!❤

Chinyere Brown beoordeelde op 2018-03-08

Duurt niet zo lang, en komt ook heel netjes bij je terecht

mr Doon beoordeelde op 2018-02-19

De volgende dag netjes geleverd in een mooie verpakking. Zat ook een presentje bij , mijn dochter voelde zich echt een prinsesje!