weena 1171
3013AL Rotterdam

9,9

Marloes de Bruin beoordeelde op 2018-09-05

Via Marktplaats zocht ik een Wahoo ELEMNT Bolt. Remco van i-Mobile bood een aantal demo modellen aan. Extra mooi was dat hij een limited edition rode versie had die perfect bij mijn fiets past! Ik ontving 'm binnen 24 uur en mocht achteraf per factuur betalen. Het is een demo model, maar dit is er niet aan af te zien. Hij zat nieuw in de verpakking met de folie er nog op en werkt perfect. Ben er super blij mee. Chapeau voor de goede service!

Luciën van den Heuvel beoordeelde op 2018-08-06

Heel erg snelle levering, en waar ik heel erg gecharmeerd van ben is de manier waarop de eigenaar aftersales doet. Kortom, hier ga ik meer aankopen doen!

Thijs Buizert beoordeelde op 2018-08-03

Snel en tijdig geleverd

Jurjen beoordeelde op 2018-08-01

Dinsdag voor 16u00 besteld en de volgende dag al in huis!

Frank Orie beoordeelde op 2018-07-06

Prima zaak. Ik heb een duidelijke voorlichting gekregen over het door mij aangeschafte apparaat en ik hoefde pas te betalen nadat mijn bestelling was afgeleverd. Bij deze zaak kom ik graag terug.

Chris Stinkens beoordeelde op 2018-07-05

Bestelt voor 16.00u keurig 24u kunnen op halen bij afhaal punt

Rob van Doggenaar beoordeelde op 2018-07-04

Altijd prima service, snelle reactie en heldere communicatie!

Marco Groenenboom beoordeelde op 2018-07-03

Goede service & snelle levering

Wander beoordeelde op 2018-07-03

Maandag gebeld wanneer Assioma pedalen weer op voorraad zouden komen; dat zou op vrijdag zijn, dus waarschijnlijk zaterdag in huis. Op woensdag besteld, donderdag een berichtje of ik ze op vrijdag al wou ontvangen. Pakket is direct doorgestuurd van de fabrikant, en was vrijdag dus al in huis!

Supersnelle service en duidelijk op de hoogte gehouden, zeer proactief.
Product bevalt ook perfect.

Remco van Breda beoordeelde op 2018-07-02

Via Marktplaats zag ik een advertentie voor een demo model van de Wahoo Elemnt bolt. De prijs was nog lager dan alle aangeboden tweedehandsjes, zelfs incl 2 jaar garantie. Bij navraag bleek het geen enkele probleem te zijn de snelheids- cadans en hartslag sensoren bij te leveren en er dus een bundel van te maken. Ik moet zeggen dat ik niet begrijp hoe het computertje als demo-model heeft kunnen dienen want alle folie zat er nog netjes op.
Communicatie verliep super snel en ook het versturen en de financiële afhandeling was binnen 2 dagen geregeld.

Top Service!

Marc Kerkhoffs beoordeelde op 2018-06-11

super service en snelle levering van mijn Wahoo ELEMNT GPS systeem.
Remco reageert snel op je vragen. Prijs nergens goedkoper gevonden.
Kan iedereen deze shop aanraden!

Hans Beek beoordeelde op 2018-06-01

Zeer snelle levering oké

Bolwijn beoordeelde op 2018-05-07

Tevreden. In de middag besteld, de volgende dag (ochtend) in huis. Netjes verpakt en duidelijke communicatie van voortgang in bestel en aflever proces.

Harry Roegiest beoordeelde op 2018-05-03

Snelle levering, goed verpakt, uitstekend product.

AH beoordeelde op 2018-05-02

Erg snelle levering. Donderdag besteld, zaterdag in huis (vrijdag was koningsdag). Persoonlijke afhandeling op vragen.

Rob van Amsterdam beoordeelde op 2018-05-01

Vragen werden snel beantwoord en uitstekende service met betrekking tot versturen en betalen

Rico beoordeelde op 2018-04-30

Fijn geholpen door Remco! Persoonlijke en eerlijke antwoorden op al mijn vragen en dan ook nog een goede prijs en super snelle levering.
Aan deze service kunnen de ''grote'' webshops niet tippen.

Deze zaak is zeker aan te raden!!

Edithe Rouffa beoordeelde op 2018-04-06

Remco, de eigenaar is gemakkelijk te bereiken om vragen te beantwoorden. Snelle service. Zeer positieve ervaring.

Kristof Meex beoordeelde op 2018-04-06

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Harry Borst beoordeelde op 2018-04-05

Prima levering,snel en keurig verpakt.