weena 1171
3013AL Rotterdam

KiyOh 145 9,2

Philip le Clercq beoordeelde op 2019-05-07

Scherpe prijs, snelle levering, goede communicatie, geleverd als verwacht

Patrick Smolders beoordeelde op 2019-05-07

Het product is top, maar de service is ongeëvenaard. Toen er een vertraging was in de levering werd de demo set beschikbaar gesteld zodat data al verzameld kon worden, Super.

Luciën van den Heuvel beoordeelde op 2019-05-04

Heel tevreden, pas betalen als je de spullen binnen hebt. En netjes binnen 24 uur geleverd. Top service.

Reinier ZUURMOND beoordeelde op 2019-05-04

Prima prijs, geleverd zoals beloofd, de volgende dag

Ed Pater beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering en een scherpe prijs.

Louis Trousset beoordeelde op 2019-04-04

Zeer vriendelijke e-mail afhandeling en snel verstuurd

Mick Warmerdam beoordeelde op 2019-04-03

Snelle levering van mijn Wahoo Elemnt Bolt, prima prijs met aanbieding!
Top, zeker voor herhaling vatbaar.

Tjeerd van der Wal beoordeelde op 2019-04-02

Snel afgehandeld.

Hubert Roth beoordeelde op 2019-04-02

Supersnelle service. Ik had wat specifieke wensen bij een bestelling (demo unit van de wahoo elemnt bolt en wat nieuwe sensoren) en dat werd direct geregeld. Verzending ook snel en netjes. De demo wahoo elemnt bolt was absoluut als nieuw.

RuudC beoordeelde op 2019-03-05

Heel tevreden over deze winkel. Snelle reactie op mails, scherpe prijs en zelfde dag nog verzonden. Top ervaring dus en absolute aanrader. Ook tevreden over de after sales support.

Erik beoordeelde op 2019-02-19

Ik ben zeer tevreden over Remco's webshop i-mobile! Remco reageert snel en accuraat, hanteert een keurige prijsstelling, en is heel behulpzaam bij het verkoop-proces. Ik heb het product (Wahoo Elemnt Bolt) bij Remco in Leiderdorp opgehaald, en heb kennisgemaakt met een verkoper die vanuit zijn passie een webshop is begonnen. Wat mij betreft een prima uitgangspunt!

Rogier beoordeelde op 2019-02-16

Snelle keurige verzending. Een klein misverstand is snel en correct opgelost met een contact tussen koper en verkoper. Tevens is hierbij extra service geleverd van de verkoper, wat me overtuigde om de beoordeling niet op goed te zetten maar op uitstekend.

Bolle beoordeelde op 2019-02-02

Wahoo Elemnt gekocht bij Imobile, perfect geholpen door Remco, hij heeft heel veel kennis van de produkten die zij verkopen en een snelle levering, binnen 24 uur in huis.
Een hele dikke prima!

Richard Bresser beoordeelde op 2019-01-05

Snel duidelijk en geen poespas

Patrick Stoop beoordeelde op 2018-12-17

Super vriendelijk en mee denkend. Hele goede service snelle levering en in perfecte staat.

Henny van den Elzen beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering. na een dag al in huis.
Goede prijs/kwaliteit.

Maarten Veeger beoordeelde op 2018-10-07

Snel, correct, gewoon goed.

Nard beoordeelde op 2018-10-07

Top service van Remco, goed advies en scherpe prijzen!

Lino Catucci beoordeelde op 2018-10-06

heel tevreden, vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Goede prijs en goede communicatie.

Tim beoordeelde op 2018-10-05

Uitstekende service! Super snelle levering en perfecte communicatie. Dankjewel!