weena 1171
3013AL Rotterdam

KiyOh 145 9,2

Eric beoordeelde op 2015-05-14

In de avond besteld, de vogende dag op de fiets bezorgt. Positieve ervaring alom dus. Geen idee

NO CANDY beoordeelde op 2015-05-08

Ik werd persoonlijk benaderd over mijn bestelling, die zeer snel geleverd werd. Erg fijne winkel! Geen

Angelika beoordeelde op 2015-05-04

Eelco beoordeelde op 2015-05-02

snel, mogelijkheid om achteraf te betalen.

Jordana beoordeelde op 2015-05-02

Johan beoordeelde op 2015-05-01

Kwalitatief goede artikelen voor een goede prijs en snelle levering.
Bij eventuele vragen een goed advies. Ga zo door!

Mick beoordeelde op 2015-04-28

ik kan niet anders zeggen dan dat dit een prima vertrouwd bedrijfje is wat doet wat ze zeggen. gewoon no nonsens.
zelfs de aftersales is prima, ik melde dat mn beschermkapjes kapot waren gegaan van mn wireless earsetje en binnen no time had ik vervangende, echt super

Erwin beoordeelde op 2015-04-17

Ik had een vraag en Remco heft me prima geholpen en ook nog nagebeld.

Jack beoordeelde op 2015-04-07

super bedrijf, goed mee te praten! Ik zou het niet weten

J. beoordeelde op 2015-04-06

JW beoordeelde op 2015-04-03

Direct contact met de eigenaar, persoonlijke aandacht, scherpe prijzen Kan er geen verzinnen :-)

Lost Minute beoordeelde op 2015-03-13

Je wordt bij vragen vriendelijk te woord gestaan en voorzien van goed advies.
Snelle levering.
Ook bij 1e bestelling (achteraf) betalen op factuur mogelijk. geen verbeterpunten, ga zo door!

Ad beoordeelde op 2015-03-06

Snelle levering van een uniek product van zeer goede kwaliteit Geen verbeterpunten

Ronald beoordeelde op 2015-03-04

Netjes en snel geleverd. Communicatie zeer goed, bedankt voor de reminder. Geen

Y.T. Bouma beoordeelde op 2015-03-02

Barbara beoordeelde op 2015-02-17

Top! Ik kon achteraf betalen en dat wekt vertrouwen. Keurig verzonden en de volgende dag in huis. Orderproces is duidelijk en soepel.

Anoniem beoordeelde op 2015-01-30

Johan. beoordeelde op 2015-01-26

Karin beoordeelde op 2014-10-17

erg snelle levering

Maurice beoordeelde op 2014-10-07

Hele goede uitleg vooraf en perfecte service naderhand die mijn verwachtingen overtrof in meerdere gevallen zowel wat betreft de oplossing zelf (2 hele nieuwe artikelen) als qua snelheid (binnen enkele dagen alles in huis). Als er iets aan de hand was, lag dat puur aan het product zelf en niet aan i-Mobile/Remco. Die heeft alles perfect opgelost als dat nodig was. Geen