weena 1171
3013AL Rotterdam

KiyOh 145 9,5

Barry beoordeelde op 2016-11-18

De persoonlijke benadering van Remco is erg prettig en duidelijk.

Cees Kloosterman beoordeelde op 2016-09-29

Snelle levering, alles keurig verzorgd. Prima webshop.

Thomas beoordeelde op 2016-09-02

Snelle afhandeling en leveren van order, Prima communicatie, Prima site en hele goede prijzen.

Roy beoordeelde op 2015-09-08

Snelle afhandeling van de bestelling en het aanbieden van een alternatief product als het bestelde product niet op tijd leverbaar is.

Anoniem beoordeelde op 2015-09-01

Prima communicatie, prettige aankoopervaring.

Remco beoordeelde op 2015-08-06

Snelle en prettige persoonlijke afhandeling. Goed product voor een scherpe prijs. Post NL in plaats van DHL in verband met duidelijker aangeven van het bezorgmoment.

Anoniem beoordeelde op 2015-07-21

Snelle levering, persoonlijk contact

rinske beoordeelde op 2015-07-17

Snelle en goede service,wat gezegd wordt gebeurd.En doen niet moeilijk over ruilen en je krijgt goed advies als iets niet leverbaar is of een vervangend artikel geen verbeterpunten

Erika beoordeelde op 2015-07-09

Even contact gehad via telefoon omdat ideal betaling haperde, Wordt levering met factuur aangeboden! Supersnelle levering en netjes en stevig verpakt. Een berichtje dat de bestelling nu wel goed is gegaan ter bevestiging. En een heldere factuur. Gewoon een dikke 10! Misschien proces checkout pagina anders laten lopen. Ik liep vast op de bevestig knopjes.

Ina beoordeelde op 2015-06-30

Persoonlijke benadering, snelle mail met advies

Inge beoordeelde op 2015-06-24

Ivonne beoordeelde op 2015-06-22

Snelle beantwoording van mail. Achteraf betalen dus weinig risico voor klant. Snelle levering

Luc beoordeelde op 2015-06-12

Snelle service, het pakketje was binnen in de afgesproken levertijd. Geen aan of opmerkingen.

Didi beoordeelde op 2015-05-28

Anoniem beoordeelde op 2015-05-21

Prima site en hele goede prijzen. Naderhand netjes een mailtje of het product in goede orde is ontvangen. Top!

Ron beoordeelde op 2015-05-20

mooie site , duidelijk en goede communicatie

Jim beoordeelde op 2015-05-20

Goedkoopste die ik kon vinden maar nog belangrijker is de zéér goede dienstverlening. Bijna onmiddellijk antwoord op mijn vraag, pakket heel goed beschermt tegen beschadiging onderweg en zeer goede nazorg. Ik kom zeker terug. Kan niets bedenken dat nog beter kan.

Eric beoordeelde op 2015-05-14

In de avond besteld, de vogende dag op de fiets bezorgt. Positieve ervaring alom dus. Geen idee

NO CANDY beoordeelde op 2015-05-08

Ik werd persoonlijk benaderd over mijn bestelling, die zeer snel geleverd werd. Erg fijne winkel! Geen

Angelika beoordeelde op 2015-05-04