weena 1171
3013AL Rotterdam

9,9

Leon beoordeelde op 2014-08-26

Prima eerste ervaring met i-mobile.
Keurige webshop, duidelijke communicatie en snelle correcte levering.

Patrick beoordeelde op 2014-07-20

Aantrekkelijke prijs, snelle reactie na product defect Geen

Cor beoordeelde op 2014-07-17

Bas beoordeelde op 2014-06-16

Order na afspraak gelijk kunnen afhalen. Helaas bleek mijn Wahoo RFLKT+ niet helemaal goed te werken. Na één mailtje met wat tips nog geprobeerd te resetten om het werkende te krijgen, zonder resultaat helaas. De volgende dag kon ik een nieuwe RFLKT+ al ophalen. Super afhandeling!

Ingrid beoordeelde op 2014-06-10

Meteen na de bestelling heldere communicatie over de verzending. Helaas ging een onderdeel van het product stuk, maar de nazorg was weer helemaal prima. Kosteloos en snel een nieuw onderdeel ontvangen. Prima webshop.

Bob beoordeelde op 2014-05-22

i-Mobile was de eerste webwinkel die het product dat ik zocht kon leveren. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik binnen een uur de verzendbevestiging + track & trace code. De volgende dag werd het pakket netjes door PostNL geleverd.

René beoordeelde op 2014-05-20

Snelle levering, goede prijs, uitstekende service!

Rutger beoordeelde op 2014-05-14

Super service!

Aspec Consultancy beoordeelde op 2014-04-30

Zeer behulpzaam en tevens zeer professioneel en komt zeer betrouwbaar over Geen verbeterpunten.

Renilde beoordeelde op 2014-04-29

prima service!!!
Snelle levering !!

D. beoordeelde op 2014-04-18

snel aflevering , goed comunicatie

Julian beoordeelde op 2014-03-20

Een erg goed bedrijf.
Goede snelle levering en uitstekende after sales!
Van mijn Wahoo bike-case was een lipje afgebroken, binnen een week is er kosteloos een nieuwe bovenkant afgestuurd.
Prima service! Geen. Ga zo door!

Barry beoordeelde op 2014-03-18

ik had een hartslag meter van Wahoo Fitness die het na een half jaar begaf en heb toen snel een nieuwe opgestuurd gekregen, goede service !

Paul beoordeelde op 2014-03-12

Actief oplossingsgericht

Kees beoordeelde op 2014-02-19

Zeer behulpzaam en betrokken.
Goede adviezen en service. Niet anders, dan volhouden zo.

Anoniem beoordeelde op 2014-02-03

Duidelijke website, uitstekende prijs, goede communicatie met een persoonlijk tintje en snelle verzending, top!

Rik beoordeelde op 2014-01-20

Anoniem beoordeelde op 2014-01-07

Scherpe prijs, en snelle service! Reclame op je brievenbus is wellicht handig voor mensen die komen afhalen

Fred beoordeelde op 2014-01-06

Anoniem beoordeelde op 2013-11-01