Huijbergseweg 36

Bol.com 15 8,0

M KoopmanscHAp beoordeelde op 2017-12-03

Geen tips verder

A Brekelmans beoordeelde op 2017-12-02

Goede service. Vriendelijk personeel. En zelfs een keer een spontaan kadootje voor de pup erbij!

A Brekelmans beoordeelde op 2017-10-02

Erg tevreden. Duidelijke site en snelle bezorging!

Jolanda de Bont beoordeelde op 2017-08-17

Brokken besteld en volgende dag al in huis, terwijl ze nergens anders voorradig waren.
Zeer tevreden en bestel hier de volgende keer weer de brokken.

Sabine van Gemert beoordeelde op 2017-07-22

Producten die ik nodig heb altijd op voorraad, en snel geleverd! Bij vragen krijg ik snelle reactie.

sylvia Bevers beoordeelde op 2017-05-28

Helaas door de hemelvaart een langere besteltijd

Andre beoordeelde op 2016-11-16

Keurige prijzen en conform afspraak geleverd! Zeer tevreden over deze webshop, beslist een aanrader

Peter beoordeelde op 2015-02-21

Prima geregeld! Bestelling keurig op tijd en er zat zelfs een lekker extratje bij voor onze bono

Haaks BARF beoordeelde op 2015-02-21

iBARF bedankt voor het op juiste wijze adviseren van klanten!!!

Wij kunnen jullie zeker aan onze relaties aanraden!

hondenzaken beoordeelde op 2013-12-09

zonder voorkeur van merk de juiste informatie en keurig en snel
geholpen. in een woord,... bedankt!

2013