Sint-Annastraat 283

Lees
waarom

2015

Mystery shopper beoordeelde op 2015-06-05

Een HDMI kabel besteld voor WebwinkelKeur. Deze werd keurig geleverd voor een mooie prijs. Zowel de kosten voor het product als voor de levering waren erg voordelig. De levering was wel 1 dagje later dan verwacht, vandaar de 4 in plaats van 5 sterren.

Cor beoordeelde op 2014-10-22

Vragen werden zeer snel beantwoord en na bestelling volgende dag geleverd tegen een uitstekende prijs/ kwaliteitverhouding. Voorbeeld voor internet shopping !

hans beoordeelde op 2014-10-15

Ik had een bestelling gedaan die keurig snel geleverd werd. Na een twee a drie maanden had ik een probleempje met een van de bestelde producten. Gelukkig was de service van iCables.nl heel goed en ik kreeg kosteloos een vervangend product thuis gestuurd.
Erg prettig dus!

Jeroen beoordeelde op 2014-07-30

In maart een Griffin Lightning kabel voor mijn iPhone gekocht. Na zeer weinig gebruik was de kabel defect. Dit probleem gemeld bij iCables.nl en gaven aan dat dit een bekend probleem was. Zonder verdere vragen kreeg ik een vervangend exemplaar, zeer snel opgestuurd. TOP SERVICE!!

Koster beoordeelde op 2014-07-02

Snelle levering, maar bestelde kabel voor iPad werkt niet goed. De iPad vermeldt steeds dat het kabeltje niet gecerticifeerd is en daarom mogelijk niet goed werkt en dat klopt. Af en toe lukt het wel om contact te krijgen, maar na het laden lijkt het alsof de iPad veel sneller leeg raakt dan voorheen. Ik heb nu maar weer gewoon een veel duurdere apple-kabel. In de winkel werd al beweerd dat het aanschaffen van een merkkabel verstandiger zou zijn dan een goedkope kabel (8 ipv 20 euro), ik dacht dat het een ordinaire verkooptruc was maar nu denk ik toch dat de verkoper gelijk had.

eveline beoordeelde op 2014-07-02

Snelle levering en een goede service. Ik had al na 1 dag de bestelling in huis. Dit was helaas een andere kabel dan ik had besteld met een gelijksoortig uiterlijk: ik kreeg een lightningkabel ipv micro-usb kabel. Ik heb de verkeerde kabel teruggestuurd en kreeg de goede micro usb-kabel na een aantal dagen, met daarbij de verkeerd geleverde lightningkabel, die ik mocht houden.

Rene beoordeelde op 2014-06-13

Geweldige service. Het geleverd kabeltje van belkin voor de ipad begaf het al na 3 weken. Teruggestuurd en 2 dagen erna al een nieuw kabeltje kosteloos in huis.

LMV beoordeelde op 2014-02-25

Op zich heel tevreden met deze webwinkel en beaam de eerdere reviews qua service etc. Echter, de HDMI adapter die ik had besteld voor mijn iPad werkt niet met de Netflix app. Dit omdat Netflix in hun app heeft moeten verwerken dat die alleen maar werkt met officiële Apple kabels. Met andere apps werkt deze niet-Apple kabel van iCables prima, maar dus niet met Netflix app.
Als je kabels bij deze website bestelt om de Netflix app op een ander apparaat te bekijken, doe je er verstandig aan om de officiële Apple kabel te bestellen.

ArtIT beoordeelde op 2014-01-24

Wij hebben 2 keer een incomplete levering ontvangen waaraan
iCables niets kon doen (TNT). Door dit aan te geven heeft
iCalbes alsong direct 1 dag daarna voor gezorgd om de
resterende/ontbrekende artikelen op eigen kosten te leveren.
De mail over de melding is direct beantwoorden en in
behandeling genomen. Wij moeten zeggen dat dit een web-
winkel is die je als voorbeeld aan service mag noemen.
SUPER!!!

Roy beoordeelde op 2013-10-29

Eerst mailcontact gehad of de de kabels geschikt zijn voor
iPhone 5S aangezien sommige kabels (bijv. van de AH) niet
werken met dit type. Snelle en duidelijke reactie hierop gehad.
Daarna gelijk besteld. Even later bercht dat mijn bestelling was
verzonden en in een nette verpakking volgende dag
adfgeleverd.

Mike beoordeelde op 2013-10-09

Goede prijs, goed verpakt en een snelle levering! Dank
u.

Els beoordeelde op 2013-08-27

Snelle (gratis) bezorging! Stukke voordeliger dan de kabels van
het originele merk.

Gerard beoordeelde op 2013-08-12

Duidelijke website met een ruim assortiment voor goede prijzen.
Goed verpakt en een snelle levering.
Topzaak !!

C. Bouwman beoordeelde op 2013-08-10

Mijn gekochte kabel voor iPad werkt prima. Snelle service en de
goedkoopste prijs. Prima website.

Gerben beoordeelde op 2013-08-10

Snelle levering van een goede Apple Lightning-kabel voor mijn
iPad mini. Niet-originele kabel van goede kwaliteit!
Zaterdagavond besteld, maandag in de brievenbus!

Ria beoordeelde op 2013-07-07

Overzichtelijke webwinkel, aantrekkelijke prijzen, snelle levering en
uitstekende service. Toen mijn camera-connection kit het na een paar
maal gebruiken begaf kreeg ik per omgaande een nieuwe toegezonden.
Dit verdient absoluut een dikke pluim!
Groet, Ria

Dennis beoordeelde op 2013-06-18

Goede site en een goed product wat we hebben besteld.
Was super snel binnen.

Thomas beoordeelde op 2013-06-10

Overzichtelijke website, snelle service en goede producten. Ik
ben zeer tevreden over de klantgerichtheid. Kortom, een prima
webwinkel.

Groet, Thomas

Jan beoordeelde op 2013-06-09

Keurig, vlug, veilig en voordelig.
Hiermee een prima slogan voor jullie.
Ik ben zeer tevreden, succes zal u zeker oogsten in toekomst!
Vrolijke groet Jan

Robert beoordeelde op 2013-03-28

Helemaal TOP! Onlangs een paar kabels en een lichtnetlader gekocht en dik tevreden. Vond de website lekker overzichtelijk en betalen met Paypal is altijd snel en veilig.

Christian beoordeelde op 2013-03-28

Gisteren circa 16:30 besteld, vandaag net na 16:00 kabeltje in
huis. Bestelling en betaling was snel en makkelijk, service was
echt top. Prijzen zijn erg aantrekkelijk (bij andere winkels was
dezelfde kabeltje altijd duurder). Kan dus niks over klagen, 't was
gewoon super.
Echt een aanrader!