Concordiaweg 13
4206 BA Gorinchem

8,9

Angela Tempelaars - '4317-296534' beoordeelde op 2019-03-18

Gewoon precies zoals het hoort!

Niels beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering, inhoudelijk goede klantenservice

Marianne van den Elsen beoordeelde op 2019-03-18

Goed advies, snelle service en tegen een keurige prijs. Daar staat iDPos voor!

Leon van Rijnsbergen beoordeelde op 2019-03-17

1e barcodescanner was niet naar wens, waarna door iDPos direct een 2e scanner is verstuurd wat wel uitstekend bevalt. Dit was een iets duurder product dat voor de oorspronkelijke prijs geleverd is. Super!

Raphael beoordeelde op 2019-03-12

Goede ervaring met bestelling bij dit bedrijf. Meerdere bestellingen gedaan door de jaren heen. Wanneer er iets mis is belt de klantenservice netjes op.

Jeroen van Uden beoordeelde op 2019-03-11

Na wat tegenvallende resultaten van een Zebra scanner, ben ik keurig geholpen door de mensen bij ID pos. Ze denken goed mee in oplossingen en hebben een goed voorstel gedaan om ons te helpen met een nieuwe serie scanners. Erg blij met de nieuwe Newland scanners.

Ine Stefanescu beoordeelde op 2019-03-05

Heel snelle levering. Duidelijke communicatie per mail.

Marcel van Haren beoordeelde op 2019-02-25

Goede, behulpzame en snelle levering

Annette van Berkel beoordeelde op 2019-02-24

Bestelling gedaan maar nog steeds niets ontvangen.

Reactie van iDPos:
Beste Annette, sorry voor de vertraging. Er is inderdaad een dagje vertraging ingeslopen maar je bestelling is gisteren verzonden en die ontvang je vandaag. Om het goed te maken hebben we een mooie kortingscode voor je volgende bestelling gemaakt t.w.v. € 10,00.

Tim Sohier beoordeelde op 2019-02-23

***IN GESPREK***
Bij de bestelling liep alles vlot. Eén van de scanners blijkt echter niet te werken. Na een week nog steeds geen oplossing.

trees van brakel beoordeelde op 2019-02-18

nog steeds niets ontvangen jammer is echt geen 72 uur

Michel Jenner - TD-NL19.018 beoordeelde op 2019-02-18

Een goed advies en een snelle afhandeling van de bestelling.

Wim Domenie beoordeelde op 2019-02-15

Ik heb vorig weekend besteld, betaald en nooit meer iets gehoord of gezien.
Verzending en levering zou binnen 5 dagen zijn.

E. Schwertmann beoordeelde op 2019-02-13

Goede afwikkeling van zaken en service

Jeroen Nielen beoordeelde op 2019-02-08

Tevreden

Koos beoordeelde op 2019-01-22

Perfecte service

T.D beoordeelde op 2019-01-14

Snelle respons via chat. Correcte levering.

Roger beoordeelde op 2018-12-23

Top

Bjorn Toebat beoordeelde op 2018-12-22

Klantvriendelijk, uitgebreide informatie via live-chat. Alleen jammer dat we "prio-zending" betaald hebben, om het toch later aan te krijgen dan gepland.

o van der Horst beoordeelde op 2018-12-05

ik zocht een kabel met usb er ging toch iets fout met bestellen ik heb niet goed opgelet ,ik heb nu een andere met aansluiting rs kan ik helaas niet gebruiken
Oene