Concordiaweg 13
4206 BA Gorinchem

8,9

Misja Steinen beoordeelde op 2019-07-01

Product zou, indien voor 16 uur besteld, de volgende dag geleverd worden. Toen ik geen track & trace kreeg, heb ik gebeld. Er bleek een probleem met DHL te zijn. Uiteindelijk werd het product 1 dag later, op zaterdag, keurig geleverd.

Bert Berkemeijer beoordeelde op 2019-07-01

Goede ondersteuning en redelijk snelle levering, nog niet op het nivo van andere aanbieders in de markt die tegenwoordig met 1 dag kunnen leveren. Verder te vreden met de service van IdPos.

Nieky van Arensbergen beoordeelde op 2019-06-11

Super service en fijne omruiling

Hinh Bui beoordeelde op 2019-06-11

Bestelling te laat verzonden. Er staat geen naam op de doos. Geen communicatie dat de bestelling onvolledig is verzonden. Krijg de tracking code niet automatish alleen na contact met helpdesk

Nieky van Arensbergen beoordeelde op 2019-06-01

Goede service, fijn geholpen aan de telefoon en netjes dingen voor me omgeruild die niet fijn werkte qua scanner. Echte aanrader.

Michael de Jong beoordeelde op 2019-05-28

zeer tevreden. in eerste instantie het verkeerde product besteld en werd netjes opgebeld of dit een bewuste keuze was of wellicht een foutje had gemaakt.

André Bostelaar beoordeelde op 2019-05-22

Eerlijk en goed.

Benjamin Pooth beoordeelde op 2019-05-20

onwijs klantvriendelijk en klantgericht. ze denken echt met je mee, of dit nu duurder of goedkoper uitvalt voor de klant

Koos beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering zoals altijd. Perfecte afhandeling

David Bokov beoordeelde op 2019-05-11

Slechte service. Kreeg iemand aan de lijn maar die hing op...

Nieky van Arensbergen beoordeelde op 2019-05-06

Zeer behulpzaam en meedenkend. Echte aanrader.
Beste service in lange tijd. Scanner is zelfs al voor me ingesteld.
Ga hier zeker vaker bestellen.

W Scheppers - opdrnr 19042401 beoordeelde op 2019-05-06

Ondanks een belabberde service van DHL alles naar behoren en goed afgehandeld

Jeroen Nielen beoordeelde op 2019-04-16

Zeer tevreden

Geert van Papendrecht beoordeelde op 2019-04-02

Perfecte service en zeer kundige mensen met een goed advies.

Angela Tempelaars - '4317-296534' beoordeelde op 2019-03-18

Gewoon precies zoals het hoort!

Niels beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering, inhoudelijk goede klantenservice

Marianne van den Elsen beoordeelde op 2019-03-18

Goed advies, snelle service en tegen een keurige prijs. Daar staat iDPos voor!

Leon van Rijnsbergen beoordeelde op 2019-03-17

1e barcodescanner was niet naar wens, waarna door iDPos direct een 2e scanner is verstuurd wat wel uitstekend bevalt. Dit was een iets duurder product dat voor de oorspronkelijke prijs geleverd is. Super!

Raphael beoordeelde op 2019-03-12

Goede ervaring met bestelling bij dit bedrijf. Meerdere bestellingen gedaan door de jaren heen. Wanneer er iets mis is belt de klantenservice netjes op.

Jeroen van Uden beoordeelde op 2019-03-11

Na wat tegenvallende resultaten van een Zebra scanner, ben ik keurig geholpen door de mensen bij ID pos. Ze denken goed mee in oplossingen en hebben een goed voorstel gedaan om ons te helpen met een nieuwe serie scanners. Erg blij met de nieuwe Newland scanners.