Concordiaweg 13
4206 BA Gorinchem

8,9

Rik van Hees beoordeelde op 2019-09-15

Han Bos - ordernummer 201940442. beoordeelde op 2019-09-11

Plus: Flexibel en meedenkend en adviserend m.b.t. alternatieven
Min: Levertijd had korter gemogen

ruud beoordeelde op 2019-08-29

Top

klaas kol beoordeelde op 2019-08-13

top

Ko Timmers beoordeelde op 2019-08-11

Klinkt goed aan de telefoon maar op tijd leveren is nog een dingetje waar aan gewerkt moet worden. De eerste levering was precies volgens afspraak maar dan werden dingen beloofd die blijkbaar niet konden worden waargemaakt. Tevens werd een levering aangepast waardoor rollen niet in printer pasten.

p go tsa tsang beoordeelde op 2019-08-06

we did not get the charger.WO19-06503that is our order number.so sad

Misja Steinen beoordeelde op 2019-07-01

Product zou, indien voor 16 uur besteld, de volgende dag geleverd worden. Toen ik geen track & trace kreeg, heb ik gebeld. Er bleek een probleem met DHL te zijn. Uiteindelijk werd het product 1 dag later, op zaterdag, keurig geleverd.

Bert Berkemeijer beoordeelde op 2019-07-01

Goede ondersteuning en redelijk snelle levering, nog niet op het nivo van andere aanbieders in de markt die tegenwoordig met 1 dag kunnen leveren. Verder te vreden met de service van IdPos.

Nieky van Arensbergen beoordeelde op 2019-06-11

Super service en fijne omruiling

Hinh Bui beoordeelde op 2019-06-11

Bestelling te laat verzonden. Er staat geen naam op de doos. Geen communicatie dat de bestelling onvolledig is verzonden. Krijg de tracking code niet automatish alleen na contact met helpdesk

Nieky van Arensbergen beoordeelde op 2019-06-01

Goede service, fijn geholpen aan de telefoon en netjes dingen voor me omgeruild die niet fijn werkte qua scanner. Echte aanrader.

Michael de Jong beoordeelde op 2019-05-28

zeer tevreden. in eerste instantie het verkeerde product besteld en werd netjes opgebeld of dit een bewuste keuze was of wellicht een foutje had gemaakt.

André Bostelaar beoordeelde op 2019-05-22

Eerlijk en goed.

Benjamin Pooth beoordeelde op 2019-05-20

onwijs klantvriendelijk en klantgericht. ze denken echt met je mee, of dit nu duurder of goedkoper uitvalt voor de klant

Koos beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering zoals altijd. Perfecte afhandeling

David Bokov beoordeelde op 2019-05-11

Slechte service. Kreeg iemand aan de lijn maar die hing op...

Nieky van Arensbergen beoordeelde op 2019-05-06

Zeer behulpzaam en meedenkend. Echte aanrader.
Beste service in lange tijd. Scanner is zelfs al voor me ingesteld.
Ga hier zeker vaker bestellen.

W Scheppers - opdrnr 19042401 beoordeelde op 2019-05-06

Ondanks een belabberde service van DHL alles naar behoren en goed afgehandeld

Jeroen Nielen beoordeelde op 2019-04-16

Zeer tevreden

Geert van Papendrecht beoordeelde op 2019-04-02

Perfecte service en zeer kundige mensen met een goed advies.