Gaasterland 2 C
1948RG Beverwijk

7,3

T.H.A. Kottink beoordeelde op 2019-01-16

Defekt artikel retour gestuurd, wordt door hun doodleuk teruggestuurd met de melding dat er niets aan mankeert. Al met al bijna 2 maand bezig geweest om dit opgelost te krijgen.

Remco Lindeman beoordeelde op 2017-03-08

Naast hele mooie spullen heeft Idance ook laten zien te beschikken over een uitstekende service. Nadat mijn koptelefoon defect was gegaan heb ik deze opgestuurd naar Idance. Zojuist netjes een telefoontje gehad waarin zij hebben aangegeven dat ik een nieuwe koptelefoon krijg toegezonden. Uitstekende service dus!!

Victor beoordeelde op 2017-02-14

Super service! Ik had mijn bestelling rond 16:30 uur besteld en had het de volgende dag gewoon nog in huis.
Kinderen zijn super blij met de Party Microfoon, echt een aanrader.