Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

De Schans 1802
8231KA Lelystad

2,0

Carolien Derkman beoordeelde op 2017-04-29

Ik ben helaas opgelicht door dit bedrijf. Ik heb mijn bestelling van inmidels drie weken geleden nog steeds niet ontvangen. Contact met het bedrijf krijg ik ook niet. Mijn geld zie ik nooit meer terug ben ik bang.

Thijs beoordeelde op 2017-01-26

"vandaag voor 17:00 besteld, volgende dag binnen" is het motto.
Ik heb een donderdags een hoesje besteld, dat ik zaterdagavond als cadeautje wilde geven, m.a.w. of het vrijdag of zaterdag in de bus zou liggen, maakt niet zoveel uit.
Het hele weekend echter stond de status op "Wacht op verzending". Maandag eerst eens gemaild, tot op dag van vandaag nog geen reactie daarop. Maandag 10x (!) gebeld, wordt niet opgenomen.
Dinsdag bij de 2e keer bellen warempel iemand aan de lijn. Er waren zogenaamd problemen met de telefoon geweest maandag. Het probleem bleek te zitten in de bundelaanbieding van de screenprotector, deze was niet op voorraad, het hoesje wel. Er werd gevraagd of ik geld voor de screenprotector terug wilde, dan zou het hoesje woensdag binnen zien. Inmiddels weer 2 dagen verder, niets ontvangen. Status nog steeds: "wacht op verzending". Telefoon wordt wederom niet opgenomen.
Je gaat aan oplichting denken op deze manier!

G.van Staveren beoordeelde op 2016-09-05

Ik heb op 22 juli een hoes besteld en ze hebben mij verkeerde opgestuurd. De jarige was teleurgesteld. Vervolgens heb ik de volgende dag de hoes teruggestuurd en verder niks meer van ihoez gehoord! Meerdere keren gebeld niemand neemt op.Meerdere e-mails gestuurd ook geen reactie.
Nu bijna 2 manden later steeds geen reactie!
Heel slecht!

2016